Pekka Virta - kiekkokontrollilla takaisin huipulle?

  • 119 268
  • 298

juice_1

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Otetaan nyt vaikka viimeisen 20 vuoden ajalta katsojakeskiarvot ja menestys. Lisätään siihen vielä kasvattajaseuran status rapakon takana menestyneiden pelaajien suhteen. Maan kovin veskarivalmennus ylivoimaisesti sekä mestaruus vaikkapa edellis kaudelta. Hallikin on maan terävintä kärkeä.

Näihin meriitteihin on matkaa vielä Jypillä, Kalpalla ja Pelicanseilla.

Tähän ei juurikaan ole mitään lisättävää
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Lainaus Ässä-pelin jälkeisestä lehdistötilaisuudesta:

– Joku porukka Turussa yrittää tuupata TPS:iä vieläkin alemmaksi. Me olemme kuitenkin joka aamu kahdeksalta tekemässä tätä hommaa, etsimässä pelaajia ja yritämme saada joukkuetta parempaan suuntaan. Minä olen erittäin tyytyväinen organisaatioon ja miten se on toiminut huonon alun seurauksena. Meillä on tällä hetkellä hyvä henki. Jos joku väittää, ettei tänään ollut henkeä, yritystä ja taistelua, niin ei kyllä tiedä mistään mitään, Virta jyrähti.
 

Thriller

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lainaus Ässä-pelin jälkeisestä lehdistötilaisuudesta:

Itse asiassa Virta ei sano että joku porukka "Turussa" yrittäisi tuupaata tepsiä alemmaksi vaan viittaa paskaa kirjoittavaan pääkaupunkiseudun iltalehti-mediaan. Eli sama homma mitä on tapahtunut vuodesta 1991 alkaen. Joku voi miettiä mikä erityisesti vaivaa näitä tahoja, vinkkinä kehoittaisin vilkaisemaan viirejä siilon katonrajassa huomenna kun keltaisen median lempilapsi tulee kylään. Asialliset kommentit Virralta.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Kiitos tarkennuksesta, "yllättäen" nuo keltaiset mediat ovat jättäneet Virran kommentit täysin noteeraamatta, ainostaan tuo Kiven "TPS taisi tietää että ylivoima on heikko kohtamme"-heitto on päässyt julki. Sinänsä ironista että Petteri Sihvonen taitaa olla TPS:n(tai siis Virran) puolella.

Kunnon salaliittoteoreetikko tietysti voisi vetää tästä sen johtopäätöksen että Jatkoaikakin kuuluu tähän porukkaan josta Virta puhuu koska senverran harhaanjohtava tuo sanavalinta tuossa tekstissä on.
 
Viimeksi muokattu:

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Kiitos tarkennuksesta, "yllättäen" nuo keltaiset mediat ovat jättäneet Virran kommentit täysin noteeraamatta, ainostaan tuo Kiven "TPS taisi tietää että ylivoima on heikko kohtamme"-heitto on päässyt julki. Sinänsä ironista että Petteri Sihvonen taitaa olla TPS:n(tai siis Virran) puolella.

Kunnon salaliittoteoreetikko tietysti voisi vetää tästä sen johtopäätöksen että Jatkoaikakin kuuluu tähän porukkaan josta Virta puhuu koska senverran harhaanjohtava tuo sanavalinta tuossa tekstissä on.

Kuinka Virralla on aikaa/halua keskittyä siihen mitä se "keltainen lehdistö" jauhaa missäkin? Eikös näistä pitäisi olla välittämättä ja keskittyä siihen omaan hommaan.

Yleensä jos rynnätään sammuttamaan paloa, jossain vähän savuaa....
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Kuinka Virralla on aikaa/halua keskittyä siihen mitä se "keltainen lehdistö" jauhaa missäkin? Eikös näistä pitäisi olla välittämättä ja keskittyä siihen omaan hommaan.

Totta. Peksillä on paineita, peli ei ole kulkenut omien prinsiippien kautta ja TPS on eri asia kuin KalPa julkisuudenhallinnassa. Ihan pikkasen saattaa tulla kritiikkiä jos keskitason jengillä olet jumbona sarjassa, kovista puheista huolimatta.

Miksi muuten TPS:n koutseina ihmisistä tulee jäätäviä kyläpäälliköitä? Mikä aiheuttaa tämän Napoleon-efektin? Suikkanen sentään kiersi tämän pysäkin ja voitti kultaa ilman, että palttoo lepatti auki joka käänteessä. Peksillä homma alkaa olla limiteillä jo.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mun on pakko olla erimieltä, taas!
Mä näin sen ihan hyvänä asiana että Virta otti asian puheeksi ja kumosi huhut! Mutta jos toi jatkuu, se ei vaikuta ollenkaan hyvältä. Sitte on asiat perseellään.
Toivotaan että Virran avautuminen oli siis faktaa ja karavaani jatkaa kulkuaan ilman rakkikoiria.. Koska jos ei Virta olis puuttunut, olis huhut vaan jatkaneet kulkuaan ja kasvaneet kasvamistaan.. Ja luonnollisesti siihen joukkoon olis liittynyt paikalliset lehdet ja väki niin torilla, Olkussa kuin nakkilan käytävillä! Puhumattakaan Mantun jonosta!

Hyvä näin... mun mielestä!
 

hokihoki

Jäsen
Itse olen kanssa ihmetellyt ajoittain tuota Virran touhua. Kaverin tekeminen on melko ämmämäistä ajoittain.
Kovaa uhoamista, välillä kamalaa parkumista ja näyttöjä ei ole mistään.

P Virta on vaan ämmä minkä sille voi. Suikkasta tässä on kyllä kova ikävä tunari Leimeen ja kukkaistyttö Virran jälkeen!
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Mun on pakko olla erimieltä, taas!
Mä näin sen ihan hyvänä asiana että Virta otti asian puheeksi ja kumosi huhut! Mutta jos toi jatkuu, se ei vaikuta ollenkaan hyvältä. Sitte on asiat perseellään.

Tämä on suoraan Jortikalta kopioitua julkista käyttäytymistä. Median kautta lähetellään milloin mitäkin viestejä milloin mihinkin suuntaan. Ensin julistetaan toimittajien edessä pelaajat paskoiksi, sitten huudetaan uusia pelaajia seurajohdolta ja lopuksi ihmetellään "syntynyttä kohua" muka täysin tietämättömänä asiasta. Sori, mutta tämä on kikka on jo nähty.
 

Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse asiassa Virta ei sano että joku porukka "Turussa" yrittäisi tuupaata tepsiä alemmaksi vaan viittaa paskaa kirjoittavaan pääkaupunkiseudun iltalehti-mediaan. Eli sama homma mitä on tapahtunut vuodesta 1991 alkaen. Joku voi miettiä mikä erityisesti vaivaa näitä tahoja, vinkkinä kehoittaisin vilkaisemaan viirejä siilon katonrajassa huomenna kun keltaisen median lempilapsi tulee kylään. Asialliset kommentit Virralta.

Ei jumalauta, vieläkö joku jaksaa viljellä näitä juttuja vuonna 2011? Vieläkö joku kehtaa TPS:n kyntäessä pohjamutia nostaa ongelmaksi sen, että lehdistö kirjoittelee ilkeästi?

Kun nyt kerran Thriller pidät Virran kommentteja asiallisina, niin voisitko mainita jotain esimerkkejä siitä, millä tavalla "paskaa kirjoittavan pääkaupunkiseudun iltalehti-median" TPS:ään liittyvä uutisointi on ollut vaikkapa kuluneena syksynä negatiivisempaa kuin joukkueen peliesitykset antaisivat aihetta?

En väitä lukevani ip-lehtien paperiversioita päivittäin, mutta pääkaupungissa kohta kymmenen vuotta asuneena en ole havainnut paikallisessa lehdistössä mitään erityisiä antipatioita Palloseuraa kohtaan. Jos nyt viimeisen parin vuoden ajalta poimii esimerkkejä, niin keväällä 2010 TPS oli median lemmikki viimeistään Lukon tiputtamisesta lähtien, mm. Iltalehti kirjoitti jo ennen välieräsarjan alkua playoff-pommista. Olikohan sama aviisi, joka puoli vuotta myöhemmin julkaisi Tepsistä jutun otsikolla "Luuserit", mikä oli ottelutuloksiin ja sarjasijoitukseen nähden täysin perusteltua. Joitain yksittäisiä poikkeuksia lukuun ottamatta TPS saa mediassa juuri sellaista huomiota kuin peliesitystensä (ja mediahallintansa) perusteella ansaitsee.

Ei kai pitäisi avautua yhden lehdistötilaisuuslausunnon ja keskustelupalstakommentin vuoksi, mutta jotenkin noissa jutuissa tiivistyy jotain hyvin olennaista TPS:n viime vuosien meiningistä. Eihän meillä tässä mitään ongelmaa, töitä tehdään joka päivä, media vain kirjoittelee epäoikeudenmukaisesti, X viiriä katossa hei. Ja samalla ihmetellään miten ollaan sarjajumbona kolmantena syksynä neljän kauden sisällä. Pää pois hanurista, ei mulla muuta.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Kun nyt kerran Thriller pidät Virran kommentteja asiallisina, niin voisitko mainita jotain esimerkkejä siitä, millä tavalla "paskaa kirjoittavan pääkaupunkiseudun iltalehti-median" TPS:ään liittyvä uutisointi on ollut vaikkapa kuluneena syksynä negatiivisempaa kuin joukkueen peliesitykset antaisivat aihetta?

Tämä kiinnostaisi kovasti meikäläistäkin. Pressiboxi kirjoitti jopa asiaa, kun puhui Napoleon-ilmiöstä. Sama termi tuli itsellekin mieleen. Vai liekö kuitenkin niin, että Pekka vain jauhaa, vaikka tietää puhuvansa ihan paskaa? Ei se ainakaan ensimmäinen kerta Pekalta olisi.

Mikä ihme mahtaa olla tämä mystinen Turun porukka joka niin Tepsiä sortaa? En nyt ainakaan oman kaupungin joukkueelle suosiollisempaa paikallismediaa keksi kuin mitä TS on Tepsille.
 

Sister luck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juu, ei nämä jortikka -tyyliset salaliittoteoria -vihjailut kyllä kuulosta oikein hyvältä. Pitäisi nyt vaan pitää pää kylmänä ja uskoa siihen omaan tekemiseen. Paineet on ilmiselvästi kovat ja en epäile etteikö selkäpuolella jokin terävä välillä kutittele. Varsinkin kun on kyse oman kylän pojasta niin kateus saattaa nostaa päätään. Kyllähän näitäkin löytyy jotka mielellään TPS:n ruoriin tulisivat, mutta portit ovat sulkeutuneet syystä tai toisesta. Hyvä jos Pekka kokee saavansa asiallisen tuen organisaatiosta, sillä sitä kyllä tarvitaan kun peli on mitä on tällä hetkellä.
 

henrylip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen kyllä sitä mieltä, että kritiikkiä pitää valmentajan kestää. Tuskin korvaus työstäkään on niin pieni, ettei yhtään saisi kritisoida. IP-lehdistö nyt kirjoittelee, mintä sylki suuhun tuo ja mitkä ovat toimittajan omat mieltymykset. Tälläkin palstalla joku kirjoitti että TPS sai yhden arvostetuimmista valmentajista. Kyselisin vaan, mitäs se Peksi on sitten voittanut? Mestiksen pistepörssin! Valmentajana pronssia kerran Kalpassa(ja olihan siinä pelaajana mestaruus TPS:ssä kertaalleen). Mutta jos katsellaan lähimenneisyyden TPS koutsit on heillä kaikilla ollut meriittejä aika lailla. Joten ei kannata Napoleonia saatikka Pietari Suurta alkaa vielä leikkiä. Ja aina on ollut niin, että kun pelaajat sekä valmennus kaikkensa yrittävät vaikka välillä häviävätkin, tulee TPS-yleisöltä ja kannattajilta tukea. Mutta jos peli on paskaa täällä myös osataan purnata. Meillä ja meille viirit katossa osoittavat että on osattu ja osataan jotakin!
 

Konson Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse olen kanssa ihmetellyt ajoittain tuota Virran touhua. Kaverin tekeminen on melko ämmämäistä ajoittain.
Kovaa uhoamista, välillä kamalaa parkumista ja näyttöjä ei ole mistään.

P Virta on vaan ämmä minkä sille voi. Suikkasta tässä on kyllä kova ikävä tunari Leimeen ja kukkaistyttö Virran jälkeen!

Siellä vissiin vieläkin kaivelee se TuTon ja TPS:n ystävyysottelun jälkimainingit ja pressi?

edit. taisin sekoittaa toiseen nimimerkkiin.
 
Viimeksi muokattu:

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Siellä vissiin vieläkin kaivelee se TuTon ja TPS:n ystävyysottelun jälkimainingit ja pressi?

Miksipä ei kaivelisi? Säälittävää ruivellusta yhdeltä koutsilta, ämmämäistä nöiristelyä toiselta. Ainakin itseä vitutti Virran meuhkaaminen ja vastaavasti myötähävetti Niukkasen kumartelu niin raskaasti, että arvet pysyy pitkään.

Hauska juttu miten Pekka reagoi kuohuttaviin tilanteisiin tapauskohtaisesti. Siinä missä ko. ystävyysottelun jälkeen hiukan sääntöjen rajamailla taklannut oli vastuuton idiootti, niin omat pojat ovat ennenkaikkea kehuttavia taistelijoita kolmesta ulosajosta huolimatta. Onhan se Peku nyt kiistata aika pelle äijä. Samoin kuin meidän Petrikin.
 

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Enpä nyt kyllä ymmärrä sitäkään että jos joku paskalehti kirjoittaa että TPS - johdon ja Virran välit ovat tulehtuneet ja Virta pressitilaisuudessa sanoo ettei näin ole niin mitä pahaa tai itkemistä siinä sitten on. Kai virheelliset väittämät sentään korjata saa?
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
En väitä lukevani ip-lehtien paperiversioita päivittäin, mutta pääkaupungissa kohta kymmenen vuotta asuneena en ole havainnut paikallisessa lehdistössä mitään erityisiä antipatioita Palloseuraa kohtaan.
Yleisesti ihan samaa mieltä, että Virran suunnattava keskittyminen oikeisiin asioihin.

Iltapäivälehdet ovat kuitenkin pesunkestäviä pk-seudun fanilehtiä, vaikka ovat jakelultaan koko Suomen aviiseja. Ei tarvitse kuin vilkaista tämän päivän otsikoita SM-liigan kierroksesta.

IL
- Peltonen uskomattomassa vireessä - jatkuuko putki Turussa?
- HIFK Birnerin kynsissä Turussa
- Jokerien uskomaton vire jatkuu, HIFK kompastui TPS:aan


Edes Turun Sanomat ei sorru moiseen, vaikka minusta pitäisi, koska ovat Tepsin pääomistajia.

Mutta joo. En minäkään näe mitään suoria antipatioita ainakaan tässä viimeisessä ns. "kohussa", mutta kyllä tuolla fanituksella on silloin tällöin toinenkin puolensa, niin kuin faneilla tuppaa olemaan. Tepsi ei pelaa lehden mukaan ikinä upeasti HIFK:ta vastaan, vaan asia kerrotaan aina HIFK:n kautta, kuten yllä.
 

Cannonpowder

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voi nunnunnunnu...

Pekalle täältä iso peukku! Mies joka pitää joukkueen puolta ja uskaltaa aukaista suunsa! Tykkään tyylistä ja näitä värikkäitä persoonia ei ole ikinä liikaa. Oishan tietty vaihtoehtona olla hiirukkahissukkamammanpoika joka ei kommentoi ikinä mitäänmissään.. sehän se oliskin herkkua aijjai!!

Itse ihmettelen, että täällä nämä ns. fanit jaksavat ketjusta toiseen, vuodesta toiseen hakea negatiivisia asioita lähes joka asiasta (ei siis pelkästään valmentajasta, kuka se milloinkin onkaan koska sekin on luonnollisesti aina väärä)
 

henrylip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minäkin tuossa mormottelin Virran tekemisiä. Mutta juuri illan matsista tulleena täytyy sanoa, että nyt joukkueesta löytyi munaa, oikein talvisodan henkeä. Kyllä pieni motkotus aina piristää ja on kiva, että joukkue teoillaan osoittaa kommentit virheellisiksi. Tällä tavalla on kiva olla väärässä(toivottavasti jatkossakin)
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Minäkin tuossa mormottelin Virran tekemisiä. Mutta juuri illan matsista tulleena täytyy sanoa, että nyt joukkueesta löytyi munaa, oikein talvisodan henkeä. Kyllä pieni motkotus aina piristää ja on kiva, että joukkue teoillaan osoittaa kommentit virheellisiksi. Tällä tavalla on kiva olla väärässä(toivottavasti jatkossakin)

Mielenkiintoinen tilanne, Virta mouhoaa ilmeisesti edelleen kritiikistä mutta unohtaa tietenkin itsensä sujuvasti kritisoitavien listalta. Kukapa muu kuin Pekka Virta itse on kritisoinut pelaajia, pelaajien tahdon puutetta ja pelaajavalintoja julkisesti viime ajat. Kevyesti falskia kritisoida "meitä" vastaan suunnattuja heittoja, jos on itse ollut puukottamassa "meitä" samaan aikaan.

Hieno peli tänään joka tapauksessa, melkein old time hockeyta. Pisteet joukkueelle joka heitti jättösyötöt vittuun ja alkoi pelaamaan jääkiekkoa salibandyn sijaan.
 

Typhooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Mielenkiintoinen tilanne, Virta mouhoaa ilmeisesti edelleen kritiikistä mutta unohtaa tietenkin itsensä sujuvasti kritisoitavien listalta. Kukapa muu kuin Pekka Virta itse on kritisoinut pelaajia, pelaajien tahdon puutetta ja pelaajavalintoja julkisesti viime ajat. Kevyesti falskia kritisoida "meitä" vastaan suunnattuja heittoja, jos on itse ollut puukottamassa "meitä" samaan aikaan.

Sen verran tartun tähän, että kaikki minkä lehdestä tahi netistä luet, ei välttämättä ole suoraan miehen itsensä suusta. Iltapäivälehdet ovat mestareita irrottamaan sanomisia varsinaisesta asiayhteydestä, jos sitä et vielä tiennyt...

Millä tavalla Pekka on mielestäsi meitä selkään puukottanut? Jos nyt pelin jälkeen jotakin pelaajaa ihan aiheesta kritisoi, on se mielestäni ainoastaan pelin jälkeistä tunnekuohua ja aitoa välittämistä joukkueen tulevaisuudesta. Tämän minä ainakin annan kyllä anteeksi, kunhan ei ihan henkilökohtaisuuksiin mennä...
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Sen verran tartun tähän, että kaikki minkä lehdestä tahi netistä luet, ei välttämättä ole suoraan miehen itsensä suusta. Iltapäivälehdet ovat mestareita irrottamaan sanomisia varsinaisesta asiayhteydestä, jos sitä et vielä tiennyt...

Millä tavalla Pekka on mielestäsi meitä selkään puukottanut? Jos nyt pelin jälkeen jotakin pelaajaa ihan aiheesta kritisoi, on se mielestäni ainoastaan pelin jälkeistä tunnekuohua ja aitoa välittämistä joukkueen tulevaisuudesta. Tämän minä ainakin annan kyllä anteeksi, kunhan ei ihan henkilökohtaisuuksiin mennä...


Aika vähän Ässien matsipressistä mitään on väärin irroitettu mihinkään? Se että olet jonkinlainen kyläpäällikkö TuTossa tai KalPassa, ei oikeuta erikoisasemaan Tepsin koutsina. Pitää olla varovaisempi, nyt ei olla enää ladon takana tekemässä pikkuihmeitä. Tepsin koutsina olet jatkuvasti erikoistarkkailussa, varsinkin sarjajumbona, jota TPS oli vielä hetki sitten. "Mutta kyllä Pekkakin vielä oppii" kuului sisäpiirin viesti Tepsistä kun asiasta itseasiassa viimeksi tänään puhuin.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Kuusi yllättävää pistettä on nyt saatu sarjataulukkoon kahdessa päivässä. Se on hieno juttu. Hieno juttu on myös se, että jopa television välityksellä pystyi tänään aistimaan Turkuhallin loistavan tunnelman.

Se mikä kuitenkin omaa sydäntäni eniten lämmittää, on nähdä, että tuossa joukkueessa on hyvä henki. Aivan mahtavaa kun jätkät tuulettaa kaverin onnistumista vilpittömästi! Siinä on jo hyvät eväät jatkoon, oli se tuleva tie sitten päällystetty terävillä kivillä tai itseään toteuttavilla unelmilla. Saatan olla urpo, mutta uskon, että positiivisuus ruokkii itseään ja negatiivisuus tekee sitä samaa. En usko, että mikään joukkue ikinä voi olla jokin ulkomaailmasta eristetty solu, johon meidän itse kunkin mitättömän pienellä panoksella ei olisi kuitenkin jotain vaikutusta.

Me luomme niitä positiivisia ja negatiivisia kierteitä. Siinä merkityksessä oikeastikin joukkue olemme me ja sen mukaan kannattaisi omasta mielestäni kaikkien toimia. Tästä samasta jauhettiin maajoukkueosiossa, olikohan se Vancouverin jälkeen, kun Selänne ja Jalonen asiasta lehdissä mainitsivat. Tosin he taisivat puhua pääosin median suhtautumisesta.

Pointti on silti sama: Let's kannustetaan! Johan tuo verbi kannustaakin viittaa kannuun. Luulis menevän jakeluun.
 
Viimeksi muokattu:

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Tepsin koutsina olet jatkuvasti erikoistarkkailussa, varsinkin sarjajumbona, jota TPS oli vielä hetki sitten. "Mutta kyllä Pekkakin vielä oppii" kuului sisäpiirin viesti Tepsistä kun asiasta itseasiassa viimeksi tänään puhuin.

Hohhoijaaaaa...

1) Jos joku Tepsin sisäpiiriläinen puhuu tuollaista, niin olen taas kerran huolissani TPS:n kulttuurista. TPS vuonna 2011 EI ole sellainen instituutio, jonka touhu kiinnostaa ketään paikallisesti - valtakunnan tasosta puhumattakaan - yhtään enempää kuin Savossakaan. Urheilua seuraavalle Suomelle perinteiset suurseurat TPS, Tappara tai Ilves ovat tänä päivänä ihan sak samma, eivät kiinnosta yhtään enempää kuin Kalpa.

2) Itse asiassa pienemmillä paikkakunnilla olet päävalmentajana helpommin sylkykuppina tai suurennuslasin alla kuin isommilla (pl. joku Jokerit/HIFK, joiden kimpussa valtakunnallinen media joka tapauksessa häärii jatkuvasti kuin kärpäset paskassa). Turun ja Tampereen tyyppisissä yliopisto-/koulukaupungeissa on niin paljon ulkopaikkakuntalaisia, että joukkueen tosiasiallinen paikallinen kannatusaste on huomattavasti pienempi kuin pienemmissä kaupungeissa. Isommissa kaupungeissa joukkueiden/lajien/muun kulttuurin kannattaminen on lisäksi huomattavasti sirpaleisempaa, vrt. pienemmät kaupungit, joissa paikallinen seura saattaa olla SE iso juttu.

3) Jos Sinä saatkin moista informaatiota sieltä kuuluisasta "sisäpiiristä", niin fiksummat kaverit eivät syväkurkkuile sitä tänne samana iltana. Kuuluu sisäpiirin koodistoon, nääs...
 
Viimeksi muokattu:

Nic42

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Detroit Red Wings
Aika vähän Ässien matsipressistä mitään on väärin irroitettu mihinkään? Se että olet jonkinlainen kyläpäällikkö TuTossa tai KalPassa, ei oikeuta erikoisasemaan Tepsin koutsina. Pitää olla varovaisempi, nyt ei olla enää ladon takana tekemässä pikkuihmeitä. Tepsin koutsina olet jatkuvasti erikoistarkkailussa, varsinkin sarjajumbona, jota TPS oli vielä hetki sitten. "Mutta kyllä Pekkakin vielä oppii" kuului sisäpiirin viesti Tepsistä kun asiasta itseasiassa viimeksi tänään puhuin.

Olen aikoinaan pitänyt sua suht luotettavana kirjoittana, en enää ole asiasta kovin varma. MUN näkökulmasta olet samalla tasolla(tällä hetkellä) muutaman muun "tunnetun" kirjoittajan kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös