Canal+ / Nelonen

  • 1 403 022
  • 5 294

scholl

Jäsen
En laita pahakseni sitä, että IFK:n vieraspelejä näytetään. Pikemminkin päinvastoin, mutta kyllä se selostajakin voisi valmistautua. Alkoi ottamaan päähän, kun mies kertoi joku 10 krt pelin aikana, että Walsh pelaa tänään ensimmäisen ottelunsa uuden työnantajansa riveissä. Kuitenkin ko. pelaaja oli mukana varmaan kymmenessä treenimatsissa. Luulisi, että sieltä löytyisi selostuskopista se asiantuntijakommentaattori sen vuoksi, että tuollaisessa hölmöilyssä voisi heittää selostajaa vanhalla Ericssonin hörökorvapuhelimella päähän.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
mulla ainakin tarjoaa vaan sitä lahjakorttia. mitä kaikkia vaihtoehtoja siel yleensä pitäs olla?

Joo Visa on toisena vaihtoehtona ollut aina mutta nyt siinä joku probleema toivottavasti selviää ennen peliä.. En tiedä mistä lahakortteja saa, joskus sain kun olin pelin maksanut ja se katkes ennenaikoijaan niin reklamaation jälkeen mailasivat semmosen.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo Visa on toisena vaihtoehtona ollut aina mutta nyt siinä joku probleema toivottavasti selviää ennen peliä.. En tiedä mistä lahakortteja saa, joskus sain kun olin pelin maksanut ja se katkes ennenaikoijaan niin reklamaation jälkeen mailasivat semmosen.

Oletko kokeillut Canal+.se tai .no:n webtv:tä? Ainakin viime kaudella he tarjosivat myös SM-liigaa aivan, kuten fi:n webtv tarjoaa Elitserieniä.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nelosen uutisten SM-liihakoosteesta menee hiukan maku, kun joutuu kuuntelemaan tämän yhden toimittajan väkisin väännettyjä tekohauskoja juttuja. Joka väliin pitää yrittää työntää jotain mukamas hauskaa juttua/epäolennaisia kielikuvia, jotka eivät liity pelin tapahtumiin millään tavalla. Se Ruuskasen spedeily Canalilla olisi riittänyt ihan mainiosti -> keskittykää olennaiseen!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ihan mukavaa, että saamme nyt sitten nähdä putkeen Analilta tuon Ottawa-Detroit väännön. Ei sitä oliskaan halunut nähdä tuota Montreal-Toronto matsia, joka PITI tulla. Kiristää aivan helkkaristi.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ihan mukavaa, että saamme nyt sitten nähdä putkeen Analilta tuon Ottawa-Detroit väännön. Ei sitä oliskaan halunut nähdä tuota Montreal-Toronto matsia, joka PITI tulla. Kiristää aivan helkkaristi.

Tämä tuli vahingossa väärään ketjuun. Olen pahoillani...moderaattorit voivat poistaa tämän tms.
 

baldie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Tuntemattomat, HJK, Liverpool
Suosikkijoukkue
KalPa
WEB TV

Täytyy vähän avautua tästä Canalin Web tv:stä. Olen käyttänyt palvelua sen ajoista aluista asti. Takana on n.15 lähetystä ja yksikään lähetys ei ole mennyt täysin onnistuneesti läpi.Okei joukossa on monia suht. hyviä suorituksia mutta kyllä tästä on kaikin puolin paska maku suuhun jäänyt. Milloin lähetys ei näy, milloin se katkeaa toisessa erässä hetkinen... ruutuun, milloin maksaminen ei onnistu, milloin alkaminen viivästyy eka erän loppuun yms yms.

Reklamaatioita on tehty ja korvauksia saatu mutta miks helposti asiasta mennään tekemään liian hankalaa? Näitä tehdään maailmalla ilman ongelmia mutta täällä ei toimi. Minäpä tiedän, osaavia henkilöitä puuttuu.

Käyttäisin palvelua paljon enemmänkin jos tietäisin toimivaksi. Nykyään oikeastaan katson tai yritän katsoa oman joukkueeni vierasmatsit.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Käyttäisin palvelua paljon enemmänkin jos tietäisin toimivaksi. Nykyään oikeastaan katson tai yritän katsoa oman joukkueeni vierasmatsit.

Itselläni on lähinnä ongelmia ollut tuon maksamisen kanssa, se kun ei tunnu ikinä menevä kerralla läpi.

No mutta asiaan, näyttivät uusineen tuota Web-TV:tä, nyt pitäisi jopa Linukalla ja Macilla toimia!

Saapas näkee, mutta oikean suuntaista kehitystä. Siis edellyttäen että lähetysten laatu ei ole ainakaan huonontunut tekniikan muutosten takia, vaan ennemminkin parantunut.

Testailen tätä sitten torstaina.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Täytyy vähän avautua tästä Canalin Web tv:stä. Olen käyttänyt palvelua sen ajoista aluista asti. Takana on n.15 lähetystä ja yksikään lähetys ei ole mennyt täysin onnistuneesti läpi.Okei joukossa on monia suht. hyviä suorituksia mutta kyllä tästä on kaikin puolin paska maku suuhun jäänyt. Milloin lähetys ei näy, milloin se katkeaa toisessa erässä hetkinen... ruutuun, milloin maksaminen ei onnistu, milloin alkaminen viivästyy eka erän loppuun yms yms.
Aika sopivaan aikaan ajoitit avautumisesi, juuri nimittäin tuli sähköpostiin uutiskirje Web TV:n uudistuksesta. Näköjään urheilulähetykset on nyt upotettu sivuille Flashin avulla. Hieno uudistus näin windowsittoman kääkkäfanin mielestä.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Täytyy vähän avautua tästä Canalin Web tv:stä. Olen käyttänyt palvelua sen ajoista aluista asti. Takana on n.15 lähetystä ja yksikään lähetys ei ole mennyt täysin onnistuneesti läpi.Okei joukossa on monia suht. hyviä suorituksia mutta kyllä tästä on kaikin puolin paska maku suuhun jäänyt. Milloin lähetys ei näy, milloin se katkeaa toisessa erässä hetkinen... ruutuun, milloin maksaminen ei onnistu, milloin alkaminen viivästyy eka erän loppuun yms yms.

Reklamaatioita on tehty ja korvauksia saatu mutta miks helposti asiasta mennään tekemään liian hankalaa? Näitä tehdään maailmalla ilman ongelmia mutta täällä ei toimi. Minäpä tiedän, osaavia henkilöitä puuttuu.

Käyttäisin palvelua paljon enemmänkin jos tietäisin toimivaksi. Nykyään oikeastaan katson tai yritän katsoa oman joukkueeni vierasmatsit.

Itselläni tuo palvelu on tehnyt vain kerran tenät ja toimi moitteettomasti kolme kertaa. Kyllähän tuo "lievästi" vitutti, kun 7-1 JYPille päättynyt peli jäi näkemättä.
Toki kerran tai pari toimivilla kerroilla lähetys on syystä tai toisesta katkennut kesken kaiken ja lähetyksestä on jäänyt näkemättä minuutti tai pari.

Kaiken kaikkiaan palvelu on vielä täysin keskeneräinen, jo pelkästään pelitarjontaa voisi parantaa merkittävästi. Saati sitten, että tarjolla olisi jonkinlaisia "kausikortteja" seurojen peleihin.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Itse olen ollut tyytyväinen Canal + WebTV -palveluun tänä syksynä. Molemmat pelit olen nähnyt moitteettomasti. Ennen peliä mahdollisiin vikatiedusteluihin olen saanut erittäin nopeaa palvelua sähköpostitse. Ei valittamista. Kiitokset Canal +.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Janne Laukkanen nähty Espoon Areenalla? Ainakin Nelosen maalikoosteen mukaan.

EDIT: Porissa TPS:n vastustajana kotijoukkue HPK...
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Aika sopivaan aikaan ajoitit avautumisesi, juuri nimittäin tuli sähköpostiin uutiskirje Web TV:n uudistuksesta. Näköjään urheilulähetykset on nyt upotettu sivuille Flashin avulla. Hieno uudistus näin windowsittoman kääkkäfanin mielestä.

Ahaa pitääkin tutustua tähän uudistukseen. Ei ollut mitään tietoa asiasta eilen tuota kirjoitellessa.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Janne Laukkanen nähty Espoon Areenalla? Ainakin Nelosen maalikoosteen mukaan.

EDIT: Porissa TPS:n vastustajana kotijoukkue HPK...

...ja Lassila pelasi kolmannen erän Bluesin maalilla ;-)
 

masamasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei hyvää päivää. Kalpa-Jokerit-matsin äänen ja kuvan eriaikaisuuden pystyin vielä pitkin hampain laskemaan teknisiin ongelmiin, mutta noin monta asiavirhettä reiluun kymmeneen minuuttiin on jo naurettavaa.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Ei hyvää päivää. Kalpa-Jokerit-matsin äänen ja kuvan eriaikaisuuden pystyin vielä pitkin hampain laskemaan teknisiin ongelmiin, mutta noin monta asiavirhettä reiluun kymmeneen minuuttiin on jo naurettavaa.
Tämä "tekninen ongelma" olikin laittanut yllättäen JYP:n kotihallin ääniä KalPan kotimatsiin.

Tällainen ei ole edes mitään uutta. Näitä tapauksia, että jossain pätkässä on toisen hallin äänet nähtään useita joka kausi. En millään ymmärrä, miksi näin tehdään, sillä kai nyt helvetti soikoon vuonna 2008 Suomessa saadaan poikkeuksetta ääni ja videokuva samalle tallennusmedialle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös