NHL 07

  • 4 802
  • 40

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Ajattelin nyt pystyttää tällekin topicin, vaikka tää ei olekaan enää mikään kovin ajankohtainen topic, kun on jo uudempikin NHL-peli olemassa, mutta kaikilla tuskin sitä on, joten ajattelin nyt tehdä tälläsen.. Jos modet päättä poistaa tän, niin jatkan tota Off topic linjaa tuolla NHL 08 ketjussa. ;)

Elikkä tänne kaikkee keskustelua kyseisestä pelistä..

Kun tuossakin se online-pelaaminen on mahdollista, niin voisiko joku valaista miten se onnistuu. Minulta kyllä löytyy se palikka mikä tulee sinne pleikkarin taakse kiinni, mutta mitä muuta shittiä siihen tarvii?

Ajattelin nyt laittaa näitä tilastoja tänne, kun ei ole muutakaan tekemistä.. Pelaan siis Dynastya Anaheim Ducks - joukkueella.. Vaikeustaso on tällä hetkellä keskivaikealla, mutta laitan sen tän viestin kirjotuksen jälkeen vaikealla, sillä peli on "vähän" turhan helppo..

Joukkuetilastoja:

Pelatut ottelut: 12
Voitot: 12
Häviöt: 0
Pisteet: 24
Tehdyt maalit: 74
Tehdyt maalit keskiarvo: 6,17 maalia/ottelu
Päästetyt maalit: 12
Päästettyjen maalien keskiarvo: 1 maali/ottelu
Ylivoimamaalit: 12
Alivoimamaalit: 14


Pelaajatilastoja:
Kenttäpelaajat:

Pisteet: 22 Andy McDonald
Maalit: 12 Andy McDonald
Syötöt: 15 Chris Pronger
+/- : +31 Chris Pronger
Ylivoimamaalit: 4 Teemu Selänne
Rangaistusminuutit: 27 Corey Perry
Alivoimamaalit: 6 Samuel Påhlsson
Taklaukset: 94 Chris Pronger

Puolustajat:

Pisteet: 19 Chris Pronger
Maalit: 5 Scott Niedermayer
Syötöt: 15 Chris Pronger
+/- : +31 Chris Pronger
Ylivoimamaalit: 1 Vitaly Vishnevski
Rangaistusminuutit: 10 Chris Pronger
Alivoimamaalit: 1 Scott Niedermayer
Taklaukset: 94 Chris Pronger

Maalivahdit:

Päästetyt maalit: 11 Jean-Sebastien Giguere
Torjunta% : 86.3 Jean-Sebastien Giguere
Nollapelit: 4 Jean-Sebastien Giguere


Jatkakaa:
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Jatkan kuitenkin keskustelua tänne..

Aloitin nyt uuden Dynastyn kun kyllästyin tohon ylivoimaisuuteen. Aloitin samantien vaikealla ja joukkue on Detroit... Saas nähdä mitä tästä tulee...
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Dynastyna Anaheim vaikeimmalla, lisäksi jtn modeja millä peli saatu vaikeammaksi (väittävät ainakin). Nyt on 5. kausi menossa, 53 ottelua pelattuna:

Joukkueen tilastot:
-----------------
53 voittoa, 423 tm, maali% 7,98, 100pm, 1,89%

Pistebörsä: (o, m, s, p, +/-)
-----------
1. McDonald 53 41+94=135 +105
2. Gagne 53 57+50=107 +104
3. Filppula 53 41+58=99 +91
4. Getzlaf 53 39+43=82 +95
5. S.Niedermayer 53 15+67=82 +134
6. Chistov 53 35+44=79 +88
7. Colaiacovo 53 18+60=78 +118
8. Kovalchuk 55 26+39=65 +29

Kovalchuk eka joka ei ole mun tiimissä, eli seitsenjohto.
Ja nämä eivät ole mitkään parhaimmat statsit, monilla kovempia.

Loppukaneettina voin todeta, että tekoäly on hyljännyt Thorntonit, Corsbyt, Lecavalierit sun muut. Kaikki datsyukit löytyy vapaista pelaajista. Ainakin 15-20 tähtipelaajaa nukkuvat sielä. Koivutkin.
Mutta kiva tuota on lätkiä iltojen rattopojaksi aivot narikkaan meiningillä. Sen jälkeen tekee gutaa katsella kun pelaajilla on isot statsit uran viimeisinä vuosina. Kele.
 
Viimeksi muokattu:

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Maalimäärät tyyliin 10-15 per peli omalle joukkueelle näyttävät hyvinkin tutuilta, mutta miten saatte nuo päästetyt maalit noin vähille lukemille? :o Itselläni syntyy omaan verkkoon keskimäärin melkein viisi osumaa joka pelissä, vaikka itselläni olisi ihan täydellinen hallinta. Näitähän syntyy niistä siniviivalerpuista ym. pelien tasaisuutta ylläpitävistä EA-elementeistä. Pelaan kyllä 10 minuutin erillä...

Kuriositeetti: Yhden kauden runkosarjan aikana 82 voittoa(vaikein taso tietysti), n. 25 yli kymmenen maalin peliä, muttei yhtään nollapeliä. Realistista.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Kuriositeetti: Yhden kauden runkosarjan aikana 82 voittoa(vaikein taso tietysti), n. 25 yli kymmenen maalin peliä, muttei yhtään nollapeliä. Realistista.

Tämän takia en ole enää muutamiin vuosiin jaksanut näitä EA.n leikkipelejä. Nyt ole harkinnut 08.a, mutta onko siinäkin maalimäärät yhtä kauheita? Ei tuollaista silmät kiinni ja ajatukset muualla- kiekkoa jaksa pelata.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Nyt ole harkinnut 08.a, mutta onko siinäkin maalimäärät yhtä kauheita? Ei tuollaista silmät kiinni ja ajatukset muualla- kiekkoa jaksa pelata.

[ot]Ei maalimäärät ole lähelläkään noita. Kunhan ostat vaan jommalle kummalle uudemmalle konsolille (XBOX360 tai PS3). Itsellä tulee tehtyä n.0-5 maalia per ottelu, ja tuo viisikin aika harvoin. Vaikeimmalla tasolla dynastyssa Wildin kanssa naputellut 5 matsin verran ja nolla voittoa vielä, yksi jatkoaikatappio. Huigee peli.[/ot]
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
[ot]Ei maalimäärät ole lähelläkään noita. Kunhan ostat vaan jommalle kummalle uudemmalle konsolille (XBOX360 tai PS3). Itsellä tulee tehtyä n.0-5 maalia per ottelu, ja tuo viisikin aika harvoin. Vaikeimmalla tasolla dynastyssa Wildin kanssa naputellut 5 matsin verran ja nolla voittoa vielä, yksi jatkoaikatappio. Huigee peli.[/ot]

Juup.. Kokeilin Detroitilla, mutta silläkin meinas olla liian ylivoimainen, joten otin Minnesotan, niin ei ole todellakaan niin helppoa.. Kolmen ottelun jälkeen tilastot on 1-1-1 eli 1 voitto, 1 häviö, 1 häviö jatkoajalla.. Ja tiukkoja matseja ollut. 2 ekaa meni rankkareille. (tasapelin ratkaisu on siis pelkkä rankkarikisa..)
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Pelaan kyllä 10 minuutin erillä...

Tuo selittää syyn.. itsellä 5 minuutin erät. Maalivahdit on kyllä surkeita, ihan sama kuka taala-Luongo siellä on, ikinä en ole saanut mokelle yli 85% kausia. Kannattaa satsata puolustukseen enempi.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Itsellänikin tulee tuossa liikaa maaleja ajoittain. Olen pelannut nyt 21 ottelua kautta sillä tavalla, että hallussa on kaikki joukkueet ja jokaiselta pelipäivältä pelaan yhden ottelun, parhaani mukaan joukkueita vaihtaen. Loput pelit sitten simulointiin.

Eniten maaleja syntyi Kingsin ja Ducksin pelissä, jonka Ankat voittivat 9-8 jatkoajalla. Vähämaalisinkin peli on päättynyt 3-2, ainakin Penguinsin ja Devilsin peli.

Se mikä mulla on ollut näkyvissä koko pelin ajan että rightin pakit ovat järjestään tehokkaampia. Mm. Michalek, Rachunek, Blake ja Pothier tekivät omissa peleissään vähintään kaksi maalia mieleen.

Lisättäköön vielä, että 10 minuutin erät ovat käytössä.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Tein tänään vähän investointia, kun pelaajien palkat oli niin pieniä, että oli varaa.. Eli otin vapaista pelaajista pelaajia, kellä on hyvä kehittyvyys ja laitoin ne farmiin pelaan. Kyllä pari tais päästä kentällekin. Aikaisemmin olin ottanut sieltä ainakin Whitakerin ja Domin. Domi muuten on aivan loistava pelaaja. Vauhtia ja myös muitakin ominaisuuksia löytyy..
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Nyt kun olen pelannut Minnesotalla 13 ottelua, niin pisteitä on kertynyt 18, jolla ollaan koko NHL:n sijalla 9. Tilastot ovat 8 voittoa, 3 häviöö, 2 jatkoaikahäviöö..

Mun joukkueen paras pistemies on Pavol Demitra joka onkin NHL:n pistepörssin kärjessä tilastoilla 10+10=20 +5.. Paras puolustaja on tällä hetkellä Kim Johnsson tilastoilla 4+12=16 +3, joilla on NHL:n puolustajien pistepörssin kakkosena ja koko pistepörssin sijalla 8.

Voin kyllä kertoa, että on ollut paljon mielekkäämpää pelata Minnesotalla, kun ei ole ihan niin ylivoimainen mitä muilla joukkueilla. Suosittelen kyllä pelaamaan jollain huonommalla joukkueella.
 
Voin kyllä kertoa, että on ollut paljon mielekkäämpää pelata Minnesotalla, kun ei ole ihan niin ylivoimainen mitä muilla joukkueilla. Suosittelen kyllä pelaamaan jollain huonommalla joukkueella.

Siis ootko tehnyt mitään modeja, että siitä tulee vaikeampi? Muuten en kyllä käsitä miten se olisi vaikeampaa kuin muilla jengeillä... Meinaan kun itse olen pelannut esim. St.louisilla, niin eipä voi sanoa yhtään vaikeammaksi. Toki sitten kun tein pari modea ja aloitin Ducksilla, niin pelit kyllä vaikeutui mutta pelkkiä voittojahan siinäkin tuli. Hermohan siinä vain meni. Veikkaan, että sullekin käy niin, ellet sitten ole tehnyt mitään modeja siihen. Minnesota kun ei ole mikään huono joukkue.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Siis ootko tehnyt mitään modeja, että siitä tulee vaikeampi? Muuten en kyllä käsitä miten se olisi vaikeampaa kuin muilla jengeillä... Meinaan kun itse olen pelannut esim. St.louisilla, niin eipä voi sanoa yhtään vaikeammaksi. Toki sitten kun tein pari modea ja aloitin Ducksilla, niin pelit kyllä vaikeutui mutta pelkkiä voittojahan siinäkin tuli. Hermohan siinä vain meni. Veikkaan, että sullekin käy niin, ellet sitten ole tehnyt mitään modeja siihen. Minnesota kun ei ole mikään huono joukkue.

En ole tehnyt siihen mitään muuta kuin laittanut vaikeimmalle. Voi olla että oon sen verran paska vaan pelaan :D Mutta kyllä sen huomaa, että peli alkaa pikkuhiljaa kulkemaan paremmin. Meni vähän vaikeeks kun Gaborik oli kuukauden loukkaantuneena ja piti löytää joku paikkaan sitä, mutta hyvin Domi hoiti hommansa. Nyt putosi takaisin kakkoskenttään, kun Gaborik tuli takas..
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Ai niin, NHL 07:ssahan on varmaan järkyttävin huijausmoodi tietokoneen eduksi ikinä missään. Hall Gill on(ollessaan siis vastustajan joukkueessa) nopeampi kuin Gaborik jne... Todella turhauttavaa ja raivostuttavaa. On ilmeisen mahdotonta tehdä haastavaa jääkiekkopeliä, jossa ei tarvitsisi sortua tuollaiseen tasoitteluun. EA:lla sama tosin on havaittavissa pelissä kuin pelissä(NFS:t esimerkiksi).

Maalivahdin taidoilla ei tosiaan ole ihan minkäänlaista vaikutusta siihen, miten paljon maaleja tulee...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Ai niin, NHL 07:ssahan on varmaan järkyttävin huijausmoodi tietokoneen eduksi ikinä missään. Hall Gill on(ollessaan siis vastustajan joukkueessa) nopeampi kuin Gaborik jne... Todella turhauttavaa ja raivostuttavaa. On ilmeisen mahdotonta tehdä haastavaa jääkiekkopeliä, jossa ei tarvitsisi sortua tuollaiseen tasoitteluun. EA:lla sama tosin on havaittavissa pelissä kuin pelissä(NFS:t esimerkiksi).

Maalivahdin taidoilla ei tosiaan ole ihan minkäänlaista vaikutusta siihen, miten paljon maaleja tulee...

Tuo nopeusjuttu ärsyttiää muakin, mutta itseäni on ainakin auttanut se, että olen asettanut "speed burstin" vaikutuksen pienimmäksi mahdolliseksi.
 

TemeX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olen pelannut NHL 2007:lla yhden S/M-liiga kauden, yhden maajoukkueturnauksen ja nyt tahkoan NHL kautta. Tehtyjä maaleja keskimäärin 12/peli ja päästettyjä 5/peli. Maalivahtien torjuntaprosentti on jotakuinkin 85%. Nollapelejä on mun veskarit pelannut neljä tai viisi. S/M-liigassa en hävinnyt peliäkään. Maajoukkueturnauksessa hävisin jatkoajalla Italialle(!) muistaakseni 10-11 *hymilö* ja nyt menossa olevalla NHL kaudella hävisin kauden avaus pelin LA-kingikseille muistaaksen 8-15, tai jotain vastaavaa. Ja tuossa pelissä meni laukaukset mulle jotakuinkin 48-20.

Pelissä on todella paljon epäkohtia. Kone tekee valtaosan maaleista siniviivalerpuilla tietenkin. Pahin epäkohta on juuri aiemmissakin viesteissä mainuttu vastustajien waltawa nopeus. Esim. omalla ylivoimalla kun vastustaja purkaa kiekon mun päätyyn, niin ei ole omassa jengissä niin nopeaa ukkoa, että ehtisi ensimmäisenä kiekon perään. Ja nimi ei vaikuta tähän asiaan yhtään. Toinen ärsyttävä asia on sinisen kulmasta lähetetty mitättömän hiljainen syöttö maalia kohti. Aina se mun veskari keksii jotain muuta tekemistä sillä aikaa kun kiekko menee maaliin. Ja tämän jälkeen vaihtuu aina veskari.
Nämä nyt on päälimmäisen mielessä, kun en ole kahteen viikkoon pelannut peliäkään.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Itselläni on nyt menossa sellainen kausi, jossa hallussani on kaikki joukkueet ja jokaiselta pelipäivältä pelaan yhden ottelun, loput simuloiden. Kauden onlen jakanut 30 päivän jaksoihin ja joka jaksolla yksi peli jokaisella joukkueella. Vastustajien määrissä on pieniä eroavaisuuksia, mutta tarkoitus olisi päästä kaikilla neljän ja kahdeksan välille. Itse tulee kuitenkin pelattua kuusi ottelua joka jengillä ennen playoffseja.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Itse olen pelannut NHL 2007:lla yhden S/M-liiga kauden, yhden maajoukkueturnauksen ja nyt tahkoan NHL kautta. Tehtyjä maaleja keskimäärin 12/peli ja päästettyjä 5/peli. Maalivahtien torjuntaprosentti on jotakuinkin 85%. Nollapelejä on mun veskarit pelannut neljä tai viisi. S/M-liigassa en hävinnyt peliäkään. Maajoukkueturnauksessa hävisin jatkoajalla Italialle(!) muistaakseni 10-11 *hymilö* ja nyt menossa olevalla NHL kaudella hävisin kauden avaus pelin LA-kingikseille muistaaksen 8-15, tai jotain vastaavaa. Ja tuossa pelissä meni laukaukset mulle jotakuinkin 48-20.

Vinkki: Vaihda vaikeusaste Vasta-alkajalta vaikkapa ihan helpolle.. Ei vaan. Millä vaikeustasolle pelaat? Kyllähän tossa oppii kaikki maalintekoniksit aika nopeesti.. Ainakin jos pääsee yksin läpi, niin se on oikeastaan varmaa, että kiekko on maalissa..
 

TemeX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vinkki: Vaihda vaikeusaste Vasta-alkajalta vaikkapa ihan helpolle.. Ei vaan. Millä vaikeustasolle pelaat? Kyllähän tossa oppii kaikki maalintekoniksit aika nopeesti.. Ainakin jos pääsee yksin läpi, niin se on oikeastaan varmaa, että kiekko on maalissa..

Ite oot!

Sillä keskivertovaikealla pelaan. Eikös siinä ole kolme eri vaikeusastetta?

Kyllä se maalinteko on ehkä jopa liiankin helppoa tuolla vaikeusasteella. Tänään pelasin ihan huvikseen yhden pelin ja voitin vaatimattomasti 18-0. Jenginä mulla on Anaheim, jossa ei ole kuin s. Niedermayer, Pronger ja Selänne oikeasta Anaheimistä. Se mun jengi on käytännössä suomen maajoukkue. Ykkösketjuna Rita-Koivu-Selänne. Ja nuo kolme myös johtavat pistepörssiä.
42 peliä pelattu, Koilvulla 73+79, Ritalla 73+51 ja Selänteellä 42+70.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Vinkki: Vaihda vaikeusaste Vasta-alkajalta vaikkapa ihan helpolle.. Ei vaan. Millä vaikeustasolle pelaat? Kyllähän tossa oppii kaikki maalintekoniksit aika nopeesti.. Ainakin jos pääsee yksin läpi, niin se on oikeastaan varmaa, että kiekko on maalissa..

No siis ketjun alusta voit lukea, että vaikeimmalla tasolla pelaileminen ei ole tuloksellisesti sen heikompaa kuin mitä tuossa TemeX:n postauksessa. Muutosta tulee lähinnä siinä, että kone huijaa entistä räikeämmin nopeudessa ja pelin tasoittelussa (tyyliin 13 laukausta koko pelissä, suurin osa siniviivalerppuja = 6 maalia). Suurimmassa osaa peleissä omat maalimäärät liikkuvat kaksinumeroisissa luvuissa.

Viihtenähän tuo pitää ottaa, ei tuolla paljoa huippujääkiekon kanssa ole tekemistä. Mutta otapa sitten viihteenä kun vaikeustaso on vaikeimmallakin aivan naurettavan helppo ja tietokoneen huijaus vituttaa niin suunnattomasti!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös