Päivän paha tekosi

  • 22 138
  • 87

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Haistatin äsken pitkät paskat asiakkaalle!!! Vittu ne mitään aina oikeassa ole!
Luulevat että rahalla vittuilla myös myyjälle, väärin!
 

d2uce

Jäsen
Asun talossa jossa on vanha hissi jossa on haitariovi, sillä se vasta hauskaa onkin jäynätä. Välillä jätän haitarioven (vahingossa tai tahallaan) auki, eikä hissi siis liiku suuntaan eikä toiseen, ennen kuin sen oven sulkee. Hah! Ei paljon auta vaikka kuinka hakkaisi nappia alhaalla.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Opiskelijahintaan työtätekevälle

Niin, itse söin tänään, taas kerran, lounaan opiskelijahintaan eräässä opiskelijaravintolassa, vaikka viimeksi opiskelin joskus vuosituhannen alussa.

Olen nähkääs hyvässä uskossa, että lounas maksaa kaikille 2 euroa, tai 2,35 leipäannoksella. Ja minkä voin sille, että olen hyvin säilynyt, koska näytän edelleen ilmeiseltä ja potentiaaliselta tekniikan opiskelijalta.

Kysyisivät korttia ja lopettaisivat näin ollen yhteiskunnan suomien etujen väärinkäytön.

PS: Taisi se HP-kastikekin jäädä sinne pöytään.

Täältä tähän
 

kingstonwall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oksentelin krapuloissani töissä. Taas tuli todistettua ettei ole mahdollista käydä kapakissa "vain yhdellä".
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Jalkakäytävälle pysäköityjen autojen peilejä on kiva välillä vaivihkaa väännellä. Mitäs pysäköivät siihen.
 

saz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild, TPS, Leijonat
Tänään kotiin tullessa vetäsin ulko-oven kiinni talon 5. kerroksessa asuvan mummelin nenän edestä ja menin ite hissillä. (tosin vain kolmanteen kerrokseen mut kuiteski...)
 

valas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aamulla töihin ajaessa roikuin ohituskaistalla vain 15-20 km ylinopeutta ajavien autojen puskurissa kiinni niin kauan että ne antoi yksitellen mulle tietä. Toki valitsin uhrikseni ne omaa autoani halvemmat vehkeet. Hahahahaha.
 

Optimisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Postasin "Kierrätyskeskuksessa" kaksi kertaa saman asian kuin joku muu aiemmin.

Tätä nyt ei varmaan ainakaan kukaan ehtinyt sanomaan ensin!
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Postasin "Kierrätyskeskuksessa" kaksi kertaa saman asian kuin joku muu aiemmin.

Tätä nyt ei varmaan ainakaan kukaan ehtinyt sanomaan ensin!

No en sitä "Mille naurat nyt"-ketjussa heittämääni kommenttia kohdistanut henkilökohtaisesti sulle, vaan alkoi naurattaan kun tuo sm-liigan sivujen virhe oli laitettu niin moneen ketjuun.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Asun talossa jossa on vanha hissi jossa on haitariovi, sillä se vasta hauskaa onkin jäynätä. Välillä jätän haitarioven (vahingossa tai tahallaan) auki, eikä hissi siis liiku suuntaan eikä toiseen, ennen kuin sen oven sulkee. Hah! Ei paljon auta vaikka kuinka hakkaisi nappia alhaalla.

Voi että! Vähänkö siistiä! Siinä on kyllä todella nokkela jäynä.

p.s. Katso sanakirjasta mitä tarkoittaa "hauska" tai "jäynä"

p.p.s. Pitäisi avata vielä uusi ketju, "Päivän kusipäinen tekosi"; siihen sopisi myös nimimerkki valaan viesti vähän ylempänä mainiosti.

Ai niin se päivän paha tekoni, olisiko se urpoille vittuilu.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kysyisivät korttia ja lopettaisivat näin ollen yhteiskunnan suomien etujen väärinkäytön.

Minä kävin opiskelijakaverini kanssa pari vuotta sitten Unicafessa (itse en ollut opiskelija), kaveri näytti korttia, mutta minä jouduin toteamaan sen unohtuneen.

Päädyimme sitten kassanaisen kanssa sellaiseen ratkaisuun, että ruokailin henkilökuntahinnalla.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Loiskutin ihan järkyttävästi kahvia työpaikkani keittiön lattialle. Olin jo aikeissa siivota mutta huomasinkin siivoojan moppaavan lattiaa pienen matkan päässä. Siivotkoon se, senhän homma se oikeastaan onkin.
 

Ylärima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jalkakäytävälle pysäköityjen autojen peilejä on kiva välillä vaivihkaa väännellä. Mitäs pysäköivät siihen.

Ketju oli "Päivän paha tekoni". Tuo on hyvä teko.
 

d2uce

Jäsen
Voi että! Vähänkö siistiä! Siinä on kyllä todella nokkela jäynä.

p.s. Katso sanakirjasta mitä tarkoittaa "hauska" tai "jäynä"

p.p.s. Pitäisi avata vielä uusi ketju, "Päivän kusipäinen tekosi"; siihen sopisi myös nimimerkki valaan viesti vähän ylempänä mainiosti.

Ai niin se päivän paha tekoni, olisiko se urpoille vittuilu.

Kohta joku varmaan tulee tähän ketjuun kertomaan, kuinka kusi nimim. Jermu aamumuroihin.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
päätin osoittaa sen pitkän äänimerkin

Tämä on oma "paha tapani". Viimeksi tänä aamuna pistin äänimerkin pohjaan, kun olin kääntymässä oikealle ja vastaan tullut auto halusi välttämättä kääntää juuri samaan aikaan. Jarrutin sitten siinä painaen pitkään äänimerkkiä. Sitten kun molemmat lähdimme kiihdyttämään niin siinä vielä painaisin pari kertaa.

Muutenkin tulee käytettyä tuota äänimerkkiä liikenteessä varmaan keskivertoa useammin eli ehkä noin kerran viikossa keskimäärin. Tällä viikolla olen jo kahdelle autoilijalle ja yhdelle punaisia päin kävelijälle huomattanu hellävaraisesti. Minulta lähtee kyllä välitön palaute liikenteessä törttöilijöille.


Noille teineille jotka tulee kyselemään "Käytkö ostaa röökii?" on paras vastaus "En polta" ja jatkaa vain matkaa. Vastaus saa vielä kovemman painoarvon jos juuri sillä hetkellä itsellä on tupakka kädessä.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Aamulla töihin ajaessa roikuin ohituskaistalla vain 15-20 km ylinopeutta ajavien autojen puskurissa kiinni niin kauan että ne antoi yksitellen mulle tietä. Toki valitsin uhrikseni ne omaa autoani halvemmat vehkeet. Hahahahaha.

Harmi ettet ollut minun takani sillä kalliimmalla autollasi, olisin nimittäin äkkijarruttanut ja nauranut räkäisesti kun peräkoukku olisi tehny komean reiän puskuriisi tai syylariin ja kun lasku olisi mennyt sinut tai vakuutusyhtiösi piikkiin.
*VÄÄRIN* Valitse aina omaa autoasi kalliimmat autot härnäyksen kohteeksi, ne eivät yleensä äkkijarruttele tai halua kolhia vielä kalliimpaa autoaan..
 

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr
No en nyt tänään, mutta alkuviikolla bussimatkalla menin istumaan melko tyhjässä bussissa aika taakse ja aika rauhassa sai olla ja nauttia matkasta niin siinä sitten aloin poraamaan nenää puoliajatuksissa ja laitoin pastillin viereisen penkin selkänojaan. Sitten, kun ymmärsin tehneeni sen katsoin, että ei helvetti minkä kokonen ja limainen en varmasti ota enään pois!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jollakin oli pesutuvan kuivausrummussa juuri aloitettu ohjelma. Käänsin sen loppumaan vajaassa 10 minuutissa. Saa sitten vähän märkiä pyykkejä ulos sieltä rummusta.

Syy tähään pahaan tekoon: vitutti, koska kyseinen henkilö ei ollut pyykkituvan koneissa pessyt pyykkiään minua ennen, tai edes samaan aikaan, vaan tuonut omasta koneestaan kuivattavaksi. Tuvan säännöt kertovat tarkkaan, että ainoastaan siellä vaatteitaan pesevillä on oikeus tuohon kuivausrumpuun.

Jäynä se on pienikin jäynä, vaikka lapsellinen!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
J
Syy tähään pahaan tekoon: vitutti, koska kyseinen henkilö ei ollut pyykkituvan koneissa pessyt pyykkiään minua ennen, tai edes samaan aikaan, vaan tuonut omasta koneestaan kuivattavaksi. Tuvan säännöt kertovat tarkkaan, että ainoastaan siellä vaatteitaan pesevillä on oikeus tuohon kuivausrumpuun.
Hyvin vittumainen ihmeinen kyseessä.
Itse olisi pitänyt heittää muutaman kerran "kaverin" pyykit lattialle, kun saatana tuovat niitä pesuun MUN vuorolla, jonka olen kiltisti aikoja sitten varannut, mutta olen tyytynyt ottammaan pyykit pois kesken ohjelman ja jättänyt ne koriin.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Aamulla töihin ajaessa roikuin ohituskaistalla vain 15-20 km ylinopeutta ajavien autojen puskurissa kiinni niin kauan että ne antoi yksitellen mulle tietä. Toki valitsin uhrikseni ne omaa autoani halvemmat vehkeet. Hahahahaha.
Tekstissäsi on pieni ristiriita. Jos asut Helsingissä, niin en voi uskoa, että ohituskaistalla ajetaan aamuisin 15-20km ylinopeutta. Tämä on faktaa ja uskon, että sinä puhut puppua. Sitten juttu voi pitää paikkansa, jos joudut heräämään aamuyöstä, ja olet menossa hanttihommiin ;)

Tänään en itse ole tehnyt mitään erityisen vittumaista. Eiköhän sekin päivä taas koita, kun pääsen kokeilemaan jonkun ihmisen hermoja...
 

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
OT, mutta pidän kyllä erinäisten jäynien tekemisestä erittäin paljon, mutta en voi käsittää mitä hauskaa on esimerkiksi painella hissin nappuloita poistuttuaan hissistä. Onko tällaisessa tilanteessa oma vitutus niin suuri, että JAKSAA tehdä jotain tällaista? Ihmettelyketjuun joutaisi.

Kyseessä täytyy olla harvinaisen kuiva ihminen.
 

valas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tekstissäsi on pieni ristiriita. Jos asut Helsingissä, niin en voi uskoa, että ohituskaistalla ajetaan aamuisin 15-20km ylinopeutta. Tämä on faktaa ja uskon, että sinä puhut puppua.

Katsos, profiilista on jäänyt päivittämättä uusi kotipaikkani Vantaa! Lahden motaria kun päästellään niin ohituskaistalaiset pitävät aina vähintään 10 km/h ylinopeuden, pienemmässä ruuhkassa vakionopeuden säätimet viritellään yleensä 15-20 km/h ylinopeuteen.

Totta joka sana.

Tämän aamun paha teko: en jaksanut tehdä töistä aamulla palaavalle rouvalleni aamupalaa valmiiksi. Asia kyllä lieveni kun selvisi että nainen oli syönyt duunipaikallaan aamiaisen ennen lähtöään.

hmm... olikohan se töissä muuten ollenkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös