Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 272 377
  • 123 818

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ei oppinut Real kerrasta. City on nyt 25 minuuttia hakenut vetopaikkoja tuosta boksin rajalta ja silti jätetään tiloja.
 

ML17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Bayernilla on tästä otteluparista vielä pitkä matka jatkoon, mestaruudesta puhumattakaan, mutta eikö Tuchelilla ollut Chelskissä aika sama tilanne, että sarjassa kaikki meni päin helvettiä ja potkut olivat jo varmat mutta UCL-pytty tuli kuitenkin kotiin kauden päätteeksi?
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Pep löysi kuin löysikin puoliajalla ne reijät tuosta Realin puolustuksesta. Ei City edelleenkään läheltä ole päässyt yrittämään, mutta ei sen niin väliksi, kun potkujen laatu tuota luokkaa.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Bayernilla on tästä otteluparista vielä pitkä matka jatkoon, mestaruudesta puhumattakaan, mutta eikö Tuchelilla ollut Chelskissä aika sama tilanne, että sarjassa kaikki meni päin helvettiä ja potkut olivat jo varmat mutta UCL-pytty tuli kuitenkin kotiin kauden päätteeksi?
Tuchel tuli tammikuussa sisään, kun voittivat. Liigassa sitten nosti Chelsean 7 sijalta aina neljänneksi. Eli vaikka Chelsealla oli vaikeaa Lampardin alaisuudessa, niin päin persettä Tuchelin alaisuudessa kausi ei mennyt.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Aah, nasulia! Jäätävä maali.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Komeita maaleja tulee kyllä liukuhihnalta Madridissa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Madridissa on kyllä jo ihan UEFA-perspektiivilläkin aivan paska tuomari. Rima ei ole korkella, mutta voi Jeesus polkupyörän päällä sentään.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Kaikkia varmasti kiinnostaa että Skottien divarissa oli tänään tärkeitä matseja.
Mä olen tässä väijynyt, kuinka Milwall voitti Leicesterin ja Leeds on pelaamassa tasan sun lemppariseurasi kanssa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Mä olen tässä väijynyt, kuinka Milwall voitti Leicesterin ja Leeds on pelaamassa tasan sun lemppariseurasi kanssa.
Iso voitto Milwallille. Siellä ei ole oikein toiminut Harris-futis viime aikoina.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Päivänselvältä pilkulta tuo näyttää itselle. Harmittavaa jos Saka meni vielä loukkaamaan itseä tuossa alastulossa.
 

ML17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Tuchel tuli tammikuussa sisään, kun voittivat. Liigassa sitten nosti Chelsean 7 sijalta aina neljänneksi. Eli vaikka Chelsealla oli vaikeaa Lampardin alaisuudessa, niin päin persettä Tuchelin alaisuudessa kausi ei mennyt.
Okei, muistin siis aika pahasti väärin. Kiitos korjauksesta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Leeds ja Sunderland tosiaan tasan, ja taas on Ipswichillä väylä auki suoraan nousuun.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Päivänselvältä pilkulta tuo näyttää itselle. Harmittavaa jos Saka meni vielä loukkaamaan itseä tuossa alastulossa.
Omaan silmään ei kyllä yhtään ja naurettavat itkut siihen loppuun. Eihän Neuer tullut mitenkään juoksulinjalle. Saka itse vei jalan kummallisesti Neuerin jalkaan.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Miksi muuten Realin pelissä oli katto kiinni? Onko ennenkin ollut vai mikä homma tässä nyt oli?
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
En ole Virkkusta kuullut sitten Valioliigaviikkoaikojen. Ei se siinä noin kummallisen kuuloisesti vääntänyt ja ääntänyt sanoja. Onko sillä joku rooli päällä tuossa selostamisessa.. (?).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös