Askel parempaan päin, näyttäisi olevan jo eilisissä tallenteissa voimassa tuo viikon katseluaika.Tallenteet tästä päivästä lähtien viikon katsottavissa
Askel parempaan päin, näyttäisi olevan jo eilisissä tallenteissa voimassa tuo viikon katseluaika.Tallenteet tästä päivästä lähtien viikon katsottavissa
Parempi suunta, mutta huvittavaa on silti se, että MTV:n Liiga-ohjalmasivulla on edelleen päätekstinä "Katso kaikki Liiga-ottelut suorana tai silloin kuin haluat. TV:stä tai mobiililaitteelta siellä missä oletkin.", mikä ei tietenkään pidä paikkaansa kun kaikkia otteluita ei voi katsoa suorana (lähetysmäärärajoitus) eikä varsinkaan silloin kun haluaa (aikaraja).Tallenteet tästä päivästä lähtien viikon katsottavissa
Monet Katsomon telkkarisovelluksen käyttäjät ovat valittaneet jitteriä tms liikkeessä. Itse katson joko koneen selaimellä töllön kautta, tai pädiltä, ja näissä on kuva ollut aina erinomainen.Oliko muilla samaa ongelmaa discon kanssa, että liiketoisto ei ole sulavaa? Entä onko katsomossa asiat paremmin?
Mitä kautta sä laitoit postia? Mä kun en ole saanut mitään järkevää. Ensin sain viime pe vastauksena pahoittelut, johon vastasin samana iltana että miksen minä saa minkään sortin hyvitystä. Siihen ei tullut vastausta. Laitoin sitten maanantaina uudestaan discoveryn sivuilta palautetta, eikä ole vielä tullut mitään muuta kuin automaattinen kuittaus että on vastaanotettu. On perkele kyllä ihme lafka. Ja ihan asiallisesti, mutta kuitenkin vähän nyrkki pöydässä vaadein hyvitystä, lähtökohtaisesti rahan muodossa.Nyt tuli discoveryltä postia kun kyselin hyvityksestä. Tarjosivat 2vk lisää ilmaiseksi palvelua (olin irtisanonut jo kuun alussa palvelun ja se loppuu minun kohdalla juurikin 29.2). Vastasin että en ole tyytyväinen tähän hyvitykseen koska en tarvitse palvelua enää kuunvaihteen jälkeen. Tämän jälkeen tarjosivat viimeisimmän maksun hyvitystä, jonka vastasin olevan parempi vaihtoehto.
Siihen samaan viestiin vastasin jolla pahoittelivat aluksi. Kesti siinä ainakin viikon verran, että sain vastauksen.Mitä kautta sä laitoit postia? Mä kun en ole saanut mitään järkevää. Ensin sain viime pe vastauksena pahoittelut, johon vastasin samana iltana että miksen minä saa minkään sortin hyvitystä. Siihen ei tullut vastausta. Laitoin sitten maanantaina uudestaan discoveryn sivuilta palautetta, eikä ole vielä tullut mitään muuta kuin automaattinen kuittaus että on vastaanotettu. On perkele kyllä ihme lafka. Ja ihan asiallisesti, mutta kuitenkin vähän nyrkki pöydässä vaadein hyvitystä, lähtökohtaisesti rahan muodossa.
Asia selvä. No mutta jos sulle koko kuukauden hinnan hyvittävät, se kuulostaa erittäin hyvältä diililtä. Itse odotellessa jotain vastaavaa.Siihen samaan viestiin vastasin jolla pahoittelivat aluksi. Kesti siinä ainakin viikon verran, että sain vastauksen.
Suosittelisin kyllä laittamaan tämän tekstin palautteena Maikkarille. Niin tietäisivät mitä heidän kallis palvelunsa on käytännössä. Surullista.Koko teksti
Laitoin äsken palautetta tuosta 14 päivästä Discoverylle, katsotaan vastaavatko mitään. Tänään olisi viimeinen päivä saada Liigaa "koko rahalla", huomenna 14 päivän hyvitys onkin jo todellisuudessa 13 päivää.
Onko täällä kukaan muu kuin yksi kommentoija saanut hyvitystä? Ja jos olette saaneet, miten olette sen tehneet?
Onko täällä kukaan muu kuin yksi kommentoija saanut hyvitystä? Ja jos olette saaneet, miten olette sen tehneet?
Samat kokemukset plus mitä aikaisemmin ketjuun kirjoitin.On taas paha mieli tämän katsomon + mainokset palvelun kanssa. Tätäkö 38€ saa?
- Aloitin pelin katsomisen myöhässä ja painoin luonnollisesti aloita katselu alusta. No 2 minuuttia mainoksia katseltuani peli napsahtaa suoraan live-tilanteeseen ja ihan onnella oli katko enkä nähnyt tilannetta.
- Erätauko ja kelaan luonnollisesti kohti toista erää, mutta mitä mitä kuva vaan rullaa eikä anna kelata lähetystä -> ei se mitään sulje selain ja katso mainokset taas uudestaan.
- Kolmas erä jo menossa ja yhtäkkiä keskelle ruutua (noin 1/2 näytöstä piilossa) ilmestyy rallin mm-sarjan mainos tms. No eihän Apple TV:n kaukosäätimestä löydy nappia jolla mainokset saisi pois joten ei kun taas lähetys poikki ja mainoksia katsomaan.
Luonnollisesti joka kerta vielä oma säätönsä ettei spoilaannu koska peli lähtee live-tilanteesta.
Tuomo Reponen selostaa KooKoon ottelun. Saukkonen ei selosta tänään kumpaakaan.Näkeekö jostain illan selostajat. Jos vaan kaksi ottelua niin voisiko Saukkonen olla lepovuorossa. Menköön yleisöön katsomaan KooKoon peliä jos kiinnostaa
Tähän tilannetietoa: 14 vuorokauden hyvitys napsahti tännekin.Laitoin äsken palautetta tuosta 14 päivästä Discoverylle, katsotaan vastaavatko mitään. Tänään olisi viimeinen päivä saada Liigaa "koko rahalla", huomenna 14 päivän hyvitys onkin jo todellisuudessa 13 päivää.
Eilen julkaistu "uudistus". Suht ironinen setti vaihteeksi, ensin tiputetaan 28 päivää > 48h ja sitten parin kuukauden päästä tullaan hymyillen kertomaan kuinka asiakkaiden toiveita ja palautetta on kuunneltu ja aikaa nostettu viikkoon.En ole huomannut onko täällä jo mainittu, mutta nyt Liigan ottelutallenteet näyttäisivät olevan 7 vuorokautta saatavilla Katsomossa?
Nostivat 28 päivästä 48 tuntiin. Numerohan on isompi, eli muutos positiivinen. Nythän tuntimäärä on jo 168!Eilen julkaistu "uudistus". Suht ironinen setti vaihteeksi, ensin tiputetaan 28 päivää > 48h ja sitten parin kuukauden päästä tullaan hymyillen kertomaan kuinka asiakkaiden toiveita ja palautetta on kuunneltu ja aikaa nostettu viikkoon.
Mulla on täysin sama päättymispäivä omassa tilauksessa, mutta en ole vielä saanut mitään järkevää vastausta :D Sama maksutapakinMulle tarjottiin Discoveryltä jotain 14vrk VIP pakettia (tilaus olis loppunut 22.2.) ja toiseksi vaihtoehdoksi Google playn linkki peruutukseen. Täytin Google playn linkin tiedot ja sieltä pamahti automaattisesti kk-maksu takaisin.