Suomen presidentinvaalin 2024 liveseuranta

  • 133 889
  • 3 006

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Huolestuttavia ilmiöitä:

-ilmeisen isolle osalle ratkaiseva tekijä suuntaan tai toiseen oli ehdokkaan seks. suuntautuminen
-30 prossaa ei edes äänestänyt

Aina on niitä vässyköitä jotka ei äänestä. Ovat varmaan niitä kovan elämän koulun kävijöitä.

Itse aina äänestänyt, en ymmärrä miksi jengi ei voi äänestää?

Nyt varmaan osa jätti äänestämättä kun ajatteli, et selvä peli
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Vaikka miten äänestin Stubbia, niin kyllä käy Haavistoa ihan vilpittömästi sääliksi.. hänen naamastaan näki miten murskaava pettymys tämä oli. Vaan kylläpä oli suoraselkäinen onnittelu kameroiden edessä, vaikka edellä mainittu tunnetila miten paistoi naamasta. Sen sanon, että isänmaa tarvitsee Haavistoa muissa tehtävissä kuin presidenttinä, johan se on nähty..
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Aina on niitä vässyköitä jotka ei äänestä. Ovat varmaan niitä kovan elämän koulun kävijöitä.

Itse aina äänestänyt, en ymmärrä miksi jengi ei voi äänestää?

Nyt varmaan osa jätti äänestämättä kun ajatteli, et selvä peli
Ihan samanlaisia vässyköitä on kaikki, ketkä sinne äänestyslappuun kirjoittelevat omiaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Elina Valtonen on seuraava suomalainen naispresidentti. Saa ottaa talteen.
Sanna Marin ja Sofia Virta ovat eri mieltä. Tiiä tosta Li Anderssonistakaan, mitä se vielä keksii.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eli nyt siis se homoseksuaalisuus onkin se ainoa tekijä miksei Haavistosta tule presidenttiä.
Itselleni ei ainakaan mikä Al-Holi, ISIS-vaimot, myötämielisyys Venäjää kohtaan, Puolustusvoimien heikentäminen ja muut asiat vaikuttanut yhtään mitään, vaan ainoastaan se että toinen on homo, niin oli pakko äänestää Stubbia.
 

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
Ei muuta kuin onnea Suomen tasavallan 13. presidentti Alexander Stubb. Itse annoin ääneni Haavistolle, mutta erittäin pätevän presidentin Suomi Stubbista saa. Tehtiin perheen keskinäinen veikkaus vaalituloksesta ja oma veikkaus oli 52 - 48 Stubbille. Olin väärässä, hehe.
 

Salama44

Jäsen
Presidentin vaali meni ennakko odotusten mukaan. Kokoomusta en kannata, mutta henkilövaalin voitti mieluisampi ja tehtävään erittäin pätevä ja osaava henkilö.

Ero kutustui lopussa kun Stubbista yritettiin väkisin tehdä ydiasemyönteistä eikä muuta keinoa enää oikein ollut. Se kuitenkin torjuttiin hyvin Stubbin puolelta. Ei hän ole yksinään Suomen suhtautumista niihin mitenkään muuttamassa.
 

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Seuraavaksi kiinnostaa Kremlin kommentit kun NATO-haukka Stubb valittiin presidentiksi. Ei kun ainiin, ei kiinnostakaan kun ollaan NATO:ssa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös