Rauman Lukko 2023–2024 – mitä tuleman pitää?

  • 641 504
  • 4 492

Kepakko

Jäsen
Reunasen ja Sebun maajoukkuekomennuksen kääntöpuoli on se, että miehillä jää mahdollisesti 2 tärkeää Liiga-matsia välistä. EHT pelataan 8.-11.2 ja Lukolla on 7. päivä kotipeli KooKoota vastaan ja 10. päivä vieraspeli HPK:ta vastaan.

Ei hyvä, kun taistellaan tärkeistä pisteistä.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Reunasen ja Sebun maajoukkuekomennuksen kääntöpuoli on se, että miehillä jää mahdollisesti 2 tärkeää Liiga-matsia välistä. EHT pelataan 8.-11.2 ja Lukolla on 7. päivä kotipeli KooKoota vastaan ja 10. päivä vieraspeli HPK:ta vastaan.

Ei hyvä, kun taistellaan tärkeistä pisteistä.
Onneksi ei ole pahimmat mahdolliset vastustajat. Eiköhän viedä 6 pistettä, vaikka ReRe on poissa.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onneksi ei ole pahimmat mahdolliset vastustajat.
No jaa, KooKoo pelaa paikasta 10 sakkiin ja on kokoajan pakkovoittojen paineessa + Lukko on viimeksi HPK:n voittanut Hämeenlinnassa 14.1.2022 ja ylipäätäänkin hävinnyt HPK:lle kuusi edellistä peliä.

Lisään nyt kuitenkin että jos voiitoja ei noista tule, niin ei syy kyllä se ole, että Repo ja Reunanen ovat maajoukkueessa.
 

Latzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No jaa, KooKoo pelaa paikasta 10 sakkiin ja on kokoajan pakkovoittojen paineessa + Lukko on viimeksi HPK:n voittanut Hämeenlinnassa 14.1.2022 ja ylipäätäänkin hävinnyt HPK:lle kuusi edellistä peliä.

Lisään nyt kuitenkin että jos voiitoja ei noista tule, niin ei syy kyllä se ole, että Repo ja Reunanen ovat maajoukkueessa.
Ja onhan tähän sekin näkökulma, että johan tässä ois ollu Revon ja Reunasen kanssakin jo melkein 45 peliä aikaa kerätä niitä pisteitä niin paljon, että ei olis niin "tiukat" paikat.

Eli mielestäni aika turha mennä kyllä noiden taakse, jos homma ei kulje, kun ei se ole noiden kahden mukana ollessakaan niin kovin kaksisesti aina mennyt.....
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pojat on poikia ja asia on osaltamme loppuun käsitelty.

"Toimitus pyysi Rauman Lukolta kommentteja uutiseen, mutta niitä ei saatu maanantain aikana."

Mokka ja Kunnas ihmeissään, kun Satakunnan Kansa tarttuu näihin tiukasti. Jatkossa ei voi Mäkeläistä ja Marvan herroja voidella jos on omassa pesässä kiusallista uutisoitavaa. Hyvä vaan että Satakunnan Kansa penkoo tämän juurta jaksaen.

Jukka sanoi, että loppuunkäsitelty.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
"Toimitus pyysi Rauman Lukolta kommentteja uutiseen, mutta niitä ei saatu maanantain aikana."

Mokka ja Kunnas ihmeissään, kun Satakunnan Kansa tarttuu näihin tiukasti. Jatkossa ei voi Mäkeläistä ja Marvan herroja voidella jos on omassa pesässä kiusallista uutisoitavaa. Hyvä vaan että Satakunnan Kansa penkoo tämän juurta jaksaen.

Jukka sanoi, että loppuunkäsitelty.
Kusettivatko pojat Jukka ”case closed” Kunnasta vai kusettiko Jugi?

Olisiko nyt paikka Isä Mokan astua esiin:
”En tiedä mitä pojat ovat taas sählänneet.”
 

Kepakko

Jäsen

Pojat on poikia ja asia on osaltamme loppuun käsitelty.
Ja minä kun luulin, että tässä nyt oli kyse vain perinteisestä kännimussutuksesta. Jutuistakin sai sen käsityksen. Nyt tämä muuttui paljon vakavammaksi, jos oikeasti on lyöty kasvoihin.

Tässähän on se mahdollisuus, että meillä on kohta yksi pelaaja vähemmän, jos osoittautuu todeksi.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Ja minä kun luulin, että tässä nyt oli kyse perinteisestä kännimussutuksesta. Jutuistakin sai sen käsityksen. Nyt tämä muuttui paljon vakavammaksi, jos oikeasti on lyöty kasvoihin.
Asia on osaltamme loppuun käsitelty.
Ja pojat normaalisti rosterissa.

Hyvät Arvot Rauman Lukko.

(Kyseinen kaveri on muuten solminut jo jatkosopimuksenkin Lukkoon)
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Tuli mieleen, että olisiko kyseinen pelaaja valehdellut seurajohdolle? Kyllä kai pahoinpitely on seurassa kuin seurassa sellainen asia, että kenkää tulee persuuksille.
Joo.
Kirjoitin yllä jo, että kusettivatko pojat Kunnasta.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Asia on osaltamme loppuun käsitelty.
Ja pojat normaalisti rosterissa.

Hyvät Arvot Rauman Lukko.
Antaisitko nyt kuitenkin pienen mahdollisuuden Lukolle kommentoida tätä esimerkiksi jollain omalla kanavallaan?

Voihan se esimerkiksi olla, että Kunnaksella on ollut syystä tai toisesta väärää tietoa.

Toki sopii hienosti myös se, että heität vielä muutaman kerran tuon loppuunkäsittelyn. Se on hauska.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä täytyy olla älykääpiö että Rauman kaltaisessa paikassa lähtee taksikuskia myllyttämään. Asian tulo julkisuuteen jossain vaiheessa on pomminvarmaa.
Niin, itselläni meni about muutama hassu päivä että sai kuulla mitä tapahtui.
Tämä kaksikko on satavarmaa tietoa.

Yhtenä osapuolena melko varman huhun mukaan taksikuski.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Antaisitko nyt kuitenkin pienen mahdollisuuden Lukolle kommentoida tätä esimerkiksi jollain omalla kanavallaan?

Voihan se esimerkiksi olla, että Kunnaksella on ollut syystä tai toisesta väärää tietoa.

Toki sopii hienosti myös se, että heität vielä muutaman kerran tuon loppuunkäsittelyn. Se on hauska.
Sanotaan nyt näin:

Itse en ole Raumalta, mutta silti oli tiedossa ketkä olivat asialla.
Ja myös se, että siellä on mahdollisesti vedetty ns. turpaan.
Minä en siihen uskonut silloin, mutta jos minä helsinkiläisenä kuulen tällaista puhetta niin vaikea uskoa etteikö Lukon herrojen korviin olisi kantautunut.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onkos tällaisesta muuten ns. ennakkotapauksia muista liigajoukkueista? Onko fudut ns. automaatio vai riittääkö katumus ja teon sovittaminen?

En osaa nimittäin itse sanoa että pitäisikö tällaisesta antaa kenkää vai ei, mutta yleisen mielipiteen mukaan näissä yleensä mennään.

Ja sanomattakin tietysti selvää, että aivan ääliömäistä touhua.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onkos tällaisesta muuten ns. ennakkotapauksia muista liigajoukkueista? Onko fudut ns. automaatio vai riittääkö katumus ja teon sovittaminen?

En osaa nimittäin itse sanoa että pitäisikö tällaisesta antaa kenkää vai ei, mutta yleisen mielipiteen mukaan näissä yleensä mennään.

Ja sanomattakin tietysti selvää, että aivan ääliömäistä touhua.

TPS:n Anttalainen taisi taannoin kärytä ratista ja muistaakseni törkeän ratin raja ylittyi.

Ei tainnut saada potkuja.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sanotaan nyt näin:

Itse en ole Raumalta, mutta silti oli tiedossa ketkä olivat asialla.
Ja myös se, että siellä on mahdollisesti vedetty ns. turpaan.
Minä en siihen uskonut silloin, mutta jos minä helsinkiläisenä kuulen tällaista puhetta niin vaikea uskoa etteikö Lukon herrojen korviin olisi kantautunut.
Oolrait.

Mutta tuo "mahdollisesti" on tuossa nyt se kriittinen sana.

Tämän päivän tiedoillahan sitä ei enää tarvita.

Yhtä kaikki, olen kovin pettynyt jos Lukko ei tätä kommentoi joko tänä iltana tai viimeistään huomenaamulla.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kumpi löi taksikuskia turpaan, Burke vai Nyman?

Eiköhän tuosta sakoilla selviä, vaikka onkin lyöty useamman kerran naamaan. Tuskin menee törkeäksi pahoinpitelyksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös