Liigan tyhjennysmyynnit 2023–2024

  • 69 801
  • 325

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Jaahas, Saipan kauppa on auki. Oisko nyt viimeinen vuosi, kun tyhjätään rosteri. Ensi kaudella pitää kuitenkin varustautua karsintaan.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaahas, Saipan kauppa on auki. Oisko nyt viimeinen vuosi, kun tyhjätään rosteri. Ensi kaudella pitää kuitenkin varustautua karsintaan.

Tämä on isoin asia mitä odotan ensi kauden Liigassa, eli miten tämä näkyy SaiPan ja mahdollisien muiden vastaavien rostereissa kauden alussa. Nythän joukkueeseen on voitu panostaa alkukaudesta yli maksukyvyn, kun se on voitu tyhjentää kalleimmasta päästä kauden lopulla.
 

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Juuri näin, lähinnä viittasin siihen että ei tämä mitään bisnestä ole kun säästetään rahaa. Mun mielessä bisneksen teko vaatisi sitä että raha liikkuu sisäänpäin.
Et kai sä ny ilmaseks noita tarroja antanut laittaa tohon. Ei, kyllä mä niistä maksoin.

Tuli vain mieleen tästä tuo Kummelin pätkä. Myytiin tuossa pelaaja ulkomaille ja ei jouduttu ees paljoa maksaa ite. Mutta hienoa nähdä SaiPa voittoputkessa kaikesta huolimatta.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kahden ottelun otannalla JYP ja SaiPa liigan eliittiä, joten turvat kiinni. Kohta alkaa Ilveksessä ja Tapparassa tyhjennysmyynnit järkyttävien viimeaikaisten esitysten pohjalta.

No, ehkä Tappara sai vielä vähän hengähdysaikaa hakemalla 1-5 -voiton Liigan pahimmasta saunasta. Veitsenterällä jatketaan.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tämä on isoin asia mitä odotan ensi kauden Liigassa, eli miten tämä näkyy SaiPan ja mahdollisien muiden vastaavien rostereissa kauden alussa. Nythän joukkueeseen on voitu panostaa alkukaudesta yli maksukyvyn, kun se on voitu tyhjentää kalleimmasta päästä kauden lopulla.
Itse odotan tätä myös. Itse aloitin Kisapuistossa käymisen syksyllä 87. Melkein joka vuosi olen seisomakatsomo kausikortin ostanut. Tälle kaudelle en ostanut.

Ymmärrän miksi pelaaja myyntejä tehdään, mutta en tykkää siitä, erityisesti kausikortin omistajana. Yksittäiset myynnit ymmärtäisin. Joka keväistä kauppaa en.

Nyt karsintojen tullessa ensi keväänä takaisin ostan ehdottomasti kausikortin ensi kaudelle SaiPan peleihin. Panokselliset pelit kiinnostavat.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nyt kun JYP avasi Nikulla hanat, niin tuleeko vielä lisää? Turkulaisen voisi kotiuttaa ainakin Tepsiin ja eiköhän Reijo Puutarhuristakin olla liigaseuroissa kiinnostuneita.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Nyt kun JYP avasi Nikulla hanat, niin tuleeko vielä lisää? Turkulaisen voisi kotiuttaa ainakin Tepsiin ja eiköhän Reijo Puutarhuristakin olla liigaseuroissa kiinnostuneita.

Eiköhän sieltä vielä tarvittaessa ketjullisen verran ukkoja liiku. Tämä viikko varmaan antaa paljon suuntaa tyhjennysmyynneille.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Nyt kun JYP avasi Nikulla hanat, niin tuleeko vielä lisää? Turkulaisen voisi kotiuttaa ainakin Tepsiin ja eiköhän Reijo Puutarhuristakin olla liigaseuroissa kiinnostuneita.
Ei ole avannut JYP hanoja. Päinvastoin.

"
"– Ollaan hereillä markkinoilla. Pyrimme vahvistamaan joukkuetta vielä. Kovasti haluamme olla mukana playoffissa tänä keväänä, Viitanen vakuuttaa."
"
Lähde Iltalehti.

https://www.iltalehti.fi/smliiga/a/58fbccf7-2bf6-4c64-a8d7-621367c4c19d
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
SaiPan tyhjennysmyynnit jatkuu.

Ei tällä touhulla kyllä huippu-urheilun kanssa mitään tekemistä ole. Runkosarjaa on vielä kolmannes jäljellä ja nyt lentää jo hanskat tiskiin, eikä oikein millään ole mitään väliä, kun uhkaa takaapäin ei ole ollenkaan. Tämä pelleily pitäisi saada loppumaan. Liiga auki oikeasti.

Harmittaa seuran fanien puolesta, mutta ketä tämmöinen perseily voi kiinnostaa?
 

En gång IFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nimimerkki "Haikuri" ilvesfoorumilla kertoilee että HPK tänään ilmoittanut avaavansa kaupan kaikkien pelaajien osalta.

Vissiinkin ihan luotettava kaveri tuo Haikuri? Korjatkaa jos olen väärässä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Nimimerkki "Haikuri" ilvesfoorumilla kertoilee että HPK tänään ilmoittanut avaavansa kaupan kaikkien pelaajien osalta.

Vissiinkin ihan luotettava kaveri tuo Haikuri? Korjatkaa jos olen väärässä.
Ottakaa joku Aleksi "Muse Ice" Mustonen, niin voidaan päästä vielä pleijareihin!

Voin antaa lounarin välirahana.
 
Viimeksi muokattu:

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
SaiPan tyhjennysmyynnit jatkuu.

Ei tällä touhulla kyllä huippu-urheilun kanssa mitään tekemistä ole. Runkosarjaa on vielä kolmannes jäljellä ja nyt lentää jo hanskat tiskiin, eikä oikein millään ole mitään väliä, kun uhkaa takaapäin ei ole ollenkaan. Tämä pelleily pitäisi saada loppumaan. Liiga auki oikeasti.

Harmittaa seuran fanien puolesta, mutta ketä tämmöinen perseily voi kiinnostaa?
Niitten joukkueiden kannattajia tuntuu kiinnostavan, joille tulijat kelpaavat omaan seuraan kuin räkä kanalle.
 
Suosikkijoukkue
Jukurit, SaPKo, Dallas Stars
Oma kasvatti Turkulainen voitaisiin ottaa jo kotiin. Kolmosketjuun olisi hyvä lisä.
Ei oikein aukea minulle tämä kommentti, niin kysynkin lisää kommentin taustoista, ehkä voin oppia jotain:

Millä tavalla Turkulainen olisi hyvä lisä Jukurien kolmoskenttään? Miksi näet että kolmoskenttä on juuri se johon vahvistuksia tarvitaan?

Todetaan samalla että edellisessä Sport-pelissä Jukurien kolmoskenttä oli Salonen-Mäkinen-Batna. Jokainen teki maalin. Isot miehet möyri maalinläheltä kiekot reppuun. Ei ihan sitä Turkulaisen parasta osa-aluetta. Mielestäni Turkulainen ei ole yhtään pelaajaprofiililtaan Jukurien tai kenenkään muun joukkueen kolmoskentän hyökkääjä. Jerry on kärkikenttien hyökkääjä, ja ansaitsee / tarvitsee paljon yv-vastuuta.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Ei oikein aukea minulle tämä kommentti, niin kysynkin lisää kommentin taustoista, ehkä voin oppia jotain:

Millä tavalla Turkulainen olisi hyvä lisä Jukurien kolmoskenttään? Miksi näet että kolmoskenttä on juuri se johon vahvistuksia tarvitaan?
Tarkoitin sitä, että ykkös- ja kakkosketjut ovat niin valmiit, että niitä ei kannattaisi lähteä sotkemaan edes Turkulaisella. Sitten jos em. ketjuihin tulisi poissaoloja, niin..
 
Suosikkijoukkue
HPK
Nimimerkki "Haikuri" ilvesfoorumilla kertoilee että HPK tänään ilmoittanut avaavansa kaupan kaikkien pelaajien osalta.

Vissiinkin ihan luotettava kaveri tuo Haikuri? Korjatkaa jos olen väärässä.

Ainakin Kerhon hallitus kokousti asiasta ja vaikea nähdä, että olisivat mihinkään muuhun ratkaisuun päätyneet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös