MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 579 051
  • 18 217

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Minä rakastan futista ja siksi olen onnellinen että Espanjan neiteilijät tippuu, vittu jos hyökkäämisen anti on 7000 syöttöä keskiympyrän kohdalla niin pelatkoon vaikka Mypaa vastaan
Itsekin, siksi harmittaa että Espanja tippui, mielummin 7000 syöttöä keskiympyrän kohdalla kun omalla kuudentoista-rajalla makoilua koskematta palloon.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Rögle vs Tappara pelissäkään oo nähtävää. Tappara ihan sukka
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jaaha, Espanja putosi. Havahduin tilanteeseen vasta nyt, koska seurasin the Verdict -leffaa, joka on huomattavasti mielenkiintoisempi kuin Espanjan ja Marokon välinen ottelu.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Peliä en katsonut, mutta jos Marokkoa vastaan saat 77%:n pallonhallinnalla koko pelissä yhden laukaksen kohti maalia, et ansaitse päästä jatkoon.

Vai niin. Jos olisit katsonut pelin niin olisit nähnyt että Marokko puolusti erittäin hyvin. Ehkä tuosta Espanjan joukkueesta puuttui jotain, mutta kyllä ne maalia yritti. Ja Marokolla oli suht vaarallisia vastahyökkäyksiä. Miten mielestäsi Marokko ansaitsee 23 % pallon hallinnalla jatkopaikan?
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Santos näköjään kasvattanut ballsit, ja nyt kun tosipelit alkaa mennään sillä parhaalla avauksella peliin.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mielenkiinnolla seurataan miten paljon Portugalin hyökkäyspeli (syöttöpeli) nopeutuu kun Rolle on penkillä. Popcornit mikroon myös sen osalta miten hapanta naamaa näyttää.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mielenkiinnolla odotetaan Rollen ilmeitä vaihtopenkillä. Veikkaan että tulee puoliajalla kentälle, jos Portugali ei johda.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Minä rakastan futista ja siksi olen onnellinen että Espanjan neiteilijät tippuu, vittu jos hyökkäämisen anti on 7000 syöttöä keskiympyrän kohdalla niin pelatkoon vaikka Mypaa vastaan
Saat olla onnellinen aivan kaikessa rauhassa. Sinä arvostat makoilua omissa, niin ettei pallolla edes yritä tehdä mitään. Minä arvostan, että edes yrittää pallolla hakea niitä paikkoja ja tänään aivan helvetin huonolla menestyksellä.

Eipä silti, Marokolle ansaittu jatkopaikka ja itseään saa Espanja syyttää.
 
Saat olla onnellinen aivan kaikessa rauhassa. Sinä arvostat makoilua omissa, niin ettei pallolla edes yritä tehdä mitään. Minä arvostan, että edes yrittää pallolla hakea niitä paikkoja ja tänään aivan helvetin huonolla menestyksellä.

Eipä silti, Marokolle ansaittu jatkopaikka ja itseään saa Espanja syyttää.
Sinä varmaan Marokon valmentajana olisit lähtenyt 4 kärjellä Espanjaa vastaan.
Ja VITTU makoilusta puheen ollen, mua on vituttanut koko 2000-luvun manolojen makoilu joka ikisen pienen hipaisunkin jälkeen. Espanjan pelaajien kipukynnys yhtä kova kuin 6-vuotiaalla tytöllä. Tuo jos joku pilaa jalkapallon, ei se että joku puolustaa kurinalaisesti selkeästi vahvempaa vastustajaa vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Onko Dalot parempi kuin Cancelo
Onhan tuo tänä syksynä ollut vähintään samaa tasoa. Ainakin joku aika sitten oli Dalotilla paremmat tilastot. Enkä tässä nyt julista, että Dalot olisi mitenkään selkeä valinta avaukseen mutta nykyvireessä ihan perusteltu.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Sinä varmaan Marokon valmentajana olisit lähtenyt 4 kärjellä Espanjaa vastaan. Ja VITTU makoilusta puheen ollen, mua on vituttanut koko 2000-luvun manolojen makoilu joka hipaisunkin jälkeen. Espanjan pelaajien kipukynnys yhtä kova 6-vuotiaalla tytöllä. Tuo jos joku pilaa jalkapallon, ei se että joku puolustaa kurinalaisesti selkeästi vahvempaa vastustajaa vastaan.
En. Marokon valmentajalta juuri oikea lähestymistapa ja se johti jatkopaikkaan. Ei tässä siitä edes puhuttu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös