MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 584 761
  • 18 217

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Brasilia näyttää jatkavan siitä mihin se avausjaksolla jäi.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Brassien maalitansseista tulee jotenkin sellainen fiilis, että onkohan siellä keskittyminen tarpeeksi kunnossa sitten kun vastus kovenee. Jotenkin tulee aina se 2014 semifinaali mieleen, kun vedetään enemmän tunteella kuin järjellä.

Loistavaa settiä, että homma kulkee ja pelaajat osaavat nauttia siitä. Suomessa toki kiellettyä moinen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siis nythän siellä tauolla kopissa on korealaiset kuunnelleet brassien sambakarkeloita sen verran kyrpä otsassa, että sieltä tullaan aivan uudella vaihteella kentälle, samalla ku brassit tulee takki auki uudet tanssiliikkeet vain mielessä. Sit kohta peli onkin 4-4, mennään jatkojen kautta pilkuille, ja siellä Korean Dudek kostaa tanssimalla niin vitusti ennen jokaista brassivetoa että ne tuhnuilee pallot ohi maalista. Korea jatkaa, Korean Hyypiä sanoo kameraan terveiset kotiin ja Brasilian Rautiainen kävelee vedonlyönnin johdosta himaansa, ja tulee ryöstetyksi favelassa.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Toisaalta taas. Onhan noita yllätyksiä kiva katsella lohkoissa, mutta se vaan tuppaa tekemään ekasta kierroksesta helvetin tylsää seurattavaa. Varsinkin kun yksikään yllättäjä ei kohdannut toista yllättäjää.
Joo, niitä Englanti-Islanti 2016-tyyppisiä jättipaukkuja tapahtuu verrattain harvoin.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
”Et koskaan löydä Mustanaamiota - hän löytää sinut”
-Vanha viidakon sanonta-
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Alkaa Alisson olla kohta maailman paras maalivahti.
Alisson ei ole edes paras tänään pelannut maalivahti. 3 torjuttua pilkkua hei! Kolme! Maanojakin torju vain kaksi, ja se huusi että vittu mä oon hyvä, mitä lie kroaatti huusi kolmannen jälkeen.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Haluaisin kuulla palstan kosmopoliittien maailmankansalaisten kokemuksia Brasiliasta. Kauniita naisia, kaikenmoista härdelliä, nähtävää, koettavaa ja kauniiita naisia omien mielikuvien mukaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Alisson ei ole edes paras tänään pelannut maalivahti. 3 torjuttua pilkkua hei! Kolme! Maanojakin torju vain kaksi, ja se huusi että vittu mä oon hyvä, mitä lie kroaatti huusi kolmannen jälkeen.
Eriävä mielipide täältä sinne kosmospoliittiseen säfääriin. Kroatian maalivahti päästi maaleja, Alisson ei ole päästänyt yhtään, vaikka puolustajat ovat löysäilleet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös