Ruutuysi – maailman paras visailu!

  • 19 828
  • 1 073

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihan vitun helppo!

Diego Maradona
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kolmosvihje.


21.30
 

Liitteet

  • 3 p (6).jpg
    3 p (6).jpg
    13,6 KB · kertaa luettu: 24

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Luen jälkijunassa ketjua ja haluan vastata tämän vihjeen kohdalla että
Hapsiainen

Jos ei hyväksytä niin pitäkää tunkkinne.
Tehdään kompromissi: viiden pisteen vastaus. Nykyaikana näitä ohjelmia tehdään kuitenkin reaaliajassa ja vajaan tunnin takamatka on hieman liian pitkä.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Olen siis vastannut kaksi kertaa, osui sitten mihin slottiin tahansa. Pitää nyt käydä vielä Ärrällä, irtokarkit on taas loppu.
Kävisit lippakioskissa ostamassa markalla kolapulloja, markalla tutteja, sit viidellä kymmenellä sentillä sieniä.
Eikä mun mielestä ärrällä ollut irtsareita kasarilla.
Mä olenkin joskus mennyt grillikioskiin ostamaan viidellä kymmenellä markalla sokeripäällysteisiä karkkeja, myyjä otti vittu setelin pois enkä edes saanut karkkia.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Olen siis vastannut kaksi kertaa, osui sitten mihin slottiin tahansa. Pitää nyt käydä vielä Ärrällä, irtokarkit on taas loppu.
Muista, että nestemäisiä irtokarkkeja ei enää myydä tähän aikaan!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kakkoseen!

21.45
 

Liitteet

  • 2 p (6).jpg
    2 p (6).jpg
    14,8 KB · kertaa luettu: 25

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Viimeistä (drinkkiä Jorman kädestä) viedään!

22.00
 

Liitteet

  • 1 p (6).jpg
    1 p (6).jpg
    17,4 KB · kertaa luettu: 34

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tä on kyl joku täysin nöffölasten ohjelma kun ei ole hajuakaan, mä tohon aikaan jo katoin Muskettisotureita tai olin lämiis!!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kuva on jonkun Jatkoajan nimimerkin postilaatikkoon laittamasta kortista, jossa kyseinen nimimerkki vihjaa tulevasta tapahtumantäyteisestä yöstä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Helppoo ja kivaa ko
Michael Jackson
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
6. Hapsiainen
Hapsiainen oli oikea vastaus visaiseen kuudenteen osakilpailuun. Hapsiaisen (1987-92) esittäjänähän toimi Esa Pakarinen Juniorin oikea käsi. Rooli oli miehen kenties kuuluisin (heh). Tämähän olisi toki voinut yhtä hyvin olla Michael Cainen irtokäsi elokuvasta Kuristava kauhu tai The Thing Addams Familysta.



Voittajaksi selviytyi @Malkkinen, joka on napannut kahdesta viimeisestä visasta peräti 34 pistettä ja hän siirtyy kokonaiskisan kärkeen. Lisäksi @redpecka hönkii kolmossijalta jo pisteen päässä kakkosesta. Vapiseeko @WarWas?
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös