JYPin fanituotemyynti

  • 181 332
  • 887

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt on mestaruuslippiksetkin saatu fanishopiin. Onneksi homma oli sen verran aikaisin selvä ettei ehditty brodeeraamaan, mutta vähän mietityttää - jos olen oikeassa - että millaiset harhakuvitelmat Seppäsellä & co. on ollut kauteen lähdettäessä.

Aika lennokkaita päätelmiä päädyit tuosta tekemään. Voin kertoa, ettei ihan osunut.
 

Rostislav

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aika lennokkaita päätelmiä päädyit tuosta tekemään. Voin kertoa, ettei ihan osunut.
Jostainhan pitää huumoria ja kirjoitettavaa repiä off-seasonilla kun saa vain seurata sivusta toisten joukkueiden pitkää kevättä. Ehkä pidin silti vähän outona tuoda maaliskuun lopussa fanishopiin uusia lippiksiä samalla, jo paketoidun juhlakauden ilmeellä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jostainhan pitää huumoria ja kirjoitettavaa repiä off-seasonilla kun saa vain seurata sivusta toisten joukkueiden pitkää kevättä. Ehkä pidin silti vähän outona tuoda maaliskuun lopussa fanishopiin uusia lippiksiä samalla, jo paketoidun juhlakauden ilmeellä.
Ymmärtääkseni tässä on kyse viivästyneestä toimituksesta, ei sen kummempaa.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Jostainhan pitää huumoria ja kirjoitettavaa repiä off-seasonilla kun saa vain seurata sivusta toisten joukkueiden pitkää kevättä. Ehkä pidin silti vähän outona tuoda maaliskuun lopussa fanishopiin uusia lippiksiä samalla, jo paketoidun juhlakauden ilmeellä.
Kesä tulossa. Kai sitä joku haluaa kesän korvilla uuden siistin lippiksen hommata? Eipä tuossa kauheasti viitteitä menneeseen kauteen ole kun vuosiluvutkin on poistettu ja "hautakivikään" ei ole samanlainen.
 

Baldrick

Jäsen
Nyt on mestaruuslippiksetkin saatu fanishopiin. Onneksi homma oli sen verran aikaisin selvä ettei lakkeja ehditty brodeeraamaan, mutta vähän mietityttää - jos olen oikeassa - että millaiset harhakuvitelmat Seppäsellä & co. on ollut kauteen lähdettäessä.

Fanishopille annetaan niin vähän aikaa, että välilyöntejäkään ei kerkeä lauseiden väliin laittamaan.
 
Suosikkijoukkue
Jyp, Milwaukee Admirals
Nyt on mestaruuslippiksetkin saatu fanishopiin. Onneksi homma oli sen verran aikaisin selvä ettei lakkeja ehditty brodeeraamaan, mutta vähän mietityttää - jos olen oikeassa - että millaiset harhakuvitelmat Seppäsellä & co. on ollut kauteen lähdettäessä.

Hienoa että tälläkin puolella pidetään hauskaa kuten liigajoukkueessakin.
 

takatolpalla

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saattaa olla puhuttu aiemminkin. Mutta kuvittelenko vain, että aidoissa pelipaidoissa(niin gw kuin aidot fanipaidat) pelipaidan olleen paksumpaa kangasta kaudella 21-22 kuin sen jälkeen? Muutenkin tuntuu laadussa olevan eroa esim viimeistelyn osalta.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Todettava et kaikessa simppeliydessään tää on kyllä huppari jonka ulkonäöstä tykkään. Ehkä joku pieni punainen tikkaus/yksityiskohta ois saanut olla lisää, mutta muuten oikeen hyvä. Hitto kun meinaa olla kaikenmaailman huppareita ja takkeja vähän jo liikaakin kaapissa viemässä tilaa, muuten voisi harkita tämmöisen poistamista.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Todettava et kaikessa simppeliydessään tää on kyllä huppari jonka ulkonäöstä tykkään. Ehkä joku pieni punainen tikkaus/yksityiskohta ois saanut olla lisää, mutta muuten oikeen hyvä. Hitto kun meinaa olla kaikenmaailman huppareita ja takkeja vähän jo liikaakin kaapissa viemässä tilaa, muuten voisi harkita tämmöisen poistamista.
Poista sä se sieltä kaupasta niin mä poistan sen sit sieltä sun kaapista, näin kaikki voittaa. Mutta joo, oon samaa mieltä tästä hupparista. Pitkään oon miettinyt JYPin hupparin ostoa, mut ei oo mikään vielä ulkonäöltään napannut. Tää on tarpeeks simppeli ja se hurrikaanilogo sopivan pieni.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Poista sä se sieltä kaupasta niin mä poistan sen sit sieltä sun kaapista, näin kaikki voittaa. Mutta joo, oon samaa mieltä tästä hupparista. Pitkään oon miettinyt JYPin hupparin ostoa, mut ei oo mikään vielä ulkonäöltään napannut. Tää on tarpeeks simppeli ja se hurrikaanilogo sopivan pieni.
On kyllä pirun tyylikäs kaikessa yksinkertaisuudessaan. Yksi asia mikä tossa hupparissa mietityttää, on se kangasmateriaali. Omistin joskus sen sellasen punaisen vetoketjullisen JYP-hupparin ja kangas oli materiaaliltaan sellasta joka ei venynyt oikeastaan ollenkaan ja muutenkaan ei hengittänyt yhtään. Sen kun löit takin alle niin oli kainalot märkänä alle viidessä minuutissa. Tuotekuvasta katsottuna näyttäisi hivenen laadukkaammalta materiaalilta, mutta kuva monesti hämää.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On kyllä pirun tyylikäs kaikessa yksinkertaisuudessaan. Yksi asia mikä tossa hupparissa mietityttää, on se kangasmateriaali. Omistin joskus sen sellasen punaisen vetoketjullisen JYP-hupparin ja kangas oli materiaaliltaan sellasta joka ei venynyt oikeastaan ollenkaan ja muutenkaan ei hengittänyt yhtään. Sen kun löit takin alle niin oli kainalot märkänä alle viidessä minuutissa. Tuotekuvasta katsottuna näyttäisi hivenen laadukkaammalta materiaalilta, mutta kuva monesti hämää.
Kun kattoo tuota materiaali kuvausta, niin kyllä sen pitäisi olla hyvin hengittävä ja joustava. Tai no, ainakin joustava. Elastaani ja polyesteri eivät välttämättä ole hengittävimmistä päästä, mutta se on myös 73% puuvillaa, mikä on yksi parhaiten hengittävistä kankaista. Saatan kyllä ehkä varmasti poistaa sen tässä tulevina päivinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös