Jälkipuinti Naisleijonien Pasi Mustosen aikakaudesta

  • 37 010
  • 205

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vaikka ollaan erimielisiä, niin tämä hiertää itseäkin, mutta ei näiden kahden pelaaja edustajan vuoksi, vaan ketkä ovat olleet ne, jotka strategian ovat luoneet. Veikkaan, kun varmaksi en tietenkään tiedä, että niissä päättävissä ryhmissä enemmistö on näitä setämiehiä siellä pelaaja yhdistyksessäkin, joten siinä lisää niitä kysymyksiä, joihin tutkinnat ei vastausta aikaan saaneet. Tämän vuoksi olen katsonut, että tonkiminen jäi kyllä luvattoman puolivillaiseksi ja ainakin julkisuuteen saatu olisi pitänyt pystyä pienemmällä vaivalla ja ajalla saada maaliin, siinä kun ei mitään kummallista ole. Mieleen tulee tähän kiertyvät vendetta kuviot joidenkin vanhojen kaunojen ja kuittaamisten kanssa ja itse keissi vain raami taululle, jota ei paljasteta.
Suomen Jääkiekkoilijat rekisteröity yhdistys (SJRY) - pelaajayhdistyksen hallitukseen kuuluvat: Teemu Ramstedt (pj), Ilari Melart, Frans Tuohimaa, Miika Koivisto, Juhani Jasu, Teemu Eronen, Lennart Petrell, Karri Rämö, Minttu Tuomisto, Eveliina Mäkinen ja Erno Hopponen.

Ei tuolla montaa setämies-strategia taida olla.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Ja taas mennään, ei muuta kuin lisää paskaa housuun.

Sitä mä jäin miettimään, että eikö Mustosen ja Rädyn rangaistukset ole lähinnä nimellisiä? Muutaman kuukauden huili offseasonin aikaan, eikös se näin mene näin toukokuussa? Lähinnä nyt sitä jäin miettimään, että jos Rätykin sai rangaistuksen, joka ei ole varsinaisesti rangaistus, niin miksi vielä valittaa aiheesta ja ottaa uudet kierrokset?

 
Lähinnä nyt sitä jäin miettimään, että jos Rätykin sai rangaistuksen, joka ei ole varsinaisesti rangaistus, niin miksi vielä valittaa aiheesta ja ottaa uudet kierrokset?

Saa huomion ainakin käännettyä itseensä. Toki jos on vakaasti sitä mieltä, että tuo kilpailukielto on perusteeton, niin haluaa puhdistaa maineensa. Noh, se maine on ison yleisön silmissä jo mennyt eikä tämä valittaminen sitä luultavasti muuta.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Saa huomion ainakin käännettyä itseensä. Toki jos on vakaasti sitä mieltä, että tuo kilpailukielto on perusteeton, niin haluaa puhdistaa maineensa. Noh, se maine on ison yleisön silmissä jo mennyt eikä tämä valittaminen sitä luultavasti muuta.

Mä kanssa ajattelisin, että jokin maineenpuhdistus olis kiikarissa.

Ja toisaalta, en tiedä miten vakaalla pohjalla perusteet ja kriteetit Jääkiekkoliiton puolelta on iskeä kilpailukieltoja. Mikäs siinä haastaessa.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Mä kanssa ajattelisin, että jokin maineenpuhdistus olis kiikarissa.

Ja toisaalta, en tiedä miten vakaalla pohjalla perusteet ja kriteetit Jääkiekkoliiton puolelta on iskeä kilpailukieltoja. Mikäs siinä haastaessa.

Kaippa tuo kuuluu jokaisen oikeusturvaan pyrkiä oikomaan jos kokee, että perustellusti on tullut väärin kohdelluksi. Siksihän show on jatkunut ja jatkunut, kun tunne on selkeästi molemmin puolinen. Onko ollut pukki kaalimaan vartijana, se puoli on jäänyt ohkaiselle selvitykselle, ainakin saatujen raporttien perusteella, joten ehkä on peruste hiukan jatkopöyhimiselle olemassa.

On varmaan niin, kuten @Mängimies aprikoi, että "ison" yleisön edessä maine on mennyt, mutta mennythän se on joka tapauksessa. Kuitenkin halu puhdistaa maineensa virallisissa papereissa on se isompi juttu kuin karvaisten käsien keskisormen näyttö. Ne kun tulevat pyytämättä joka tapauksessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös