Huhuketju

  • 3 450 366
  • 11 276

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
En lähde kyllä itse dumaamaan vähää alusta. Tässä on viime vuosina nähty, että Liigassa voi pärjätä nuoresta iästä huolimatta ja isojakin steppejä otetaan. Juuso Mäenpää, Elias Vilen, Konsta Helenius, Aleks Haatanen, Aatu Jämsen, Patrik Puistola. Paranee vaan vuosi vuodelta.

Moni ottaisi kirkuen edellä olevat Lukkoon. Toki moni hyökkääjiä. Mutta pointti oli se, että ikää ei kannata liikaa katsoa jos taustat ovat kunnossa. SHL, nuorten MM, varaus. On siellä potentiaalia.

Menee ehkä just Korkan ohi…
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En lähde kyllä itse dumaamaan vähää alusta. Tässä on viime vuosina nähty, että Liigassa voi pärjätä nuoresta iästä huolimatta ja isojakin steppejä otetaan. Juuso Mäenpää, Elias Vilen, Konsta Helenius, Aleks Haatanen, Aatu Jämsen, Patrik Puistola. Paranee vaan vuosi vuodelta.

Moni ottaisi kirkuen edellä olevat Lukkoon. Toki moni hyökkääjiä. Mutta pointti oli se, että ikää ei kannata liikaa katsoa jos taustat ovat kunnossa. SHL, nuorten MM, varaus. On siellä potentiaalia.

Menee ehkä just Korkan ohi…
Eikä Korkkaakaan kannata dumata. Jos yhtään seurasitte TuTon pelejä, niin Korkka näytti, mitä osaa, kun saa peliaikaa omilla vahvuuksillaan eikä joka virheestä nalkuteta/penkitetä.
Jos Lämsä tajuaa tämän, niin Korkka voi tuolla itseluottamuspiikillä tehdä atroleppäset.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Eikä Korkkaakaan kannata dumata. Jos yhtään seurasitte TuTon pelejä, niin Korkka näytti, mitä osaa, kun saa peliaikaa omilla vahvuuksillaan eikä joka virheestä nalkuteta/penkitetä.
Jos Lämsä tajuaa tämän, niin Korkka voi tuolla itseluottamuspiikillä tehdä atroleppäset.
Tarkoitus ei ollut dissata Korkkaa, vaan lähinnä tuoda esiin että myös Onni on pyörinyt mukana paljon pidempään, pari vuotta vanhempana ja hieman eri näytöillä. Eli eiköhän tämä Olsson tuonne mahdu heittämällä.

Antaa molempien näyttää, parhaat pelaa (ainakin omassa maailmassani).
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt kun omakin porukka jo kirjottelee yleisellä puolella Olssonista ja siitä miten Lukkolaiset ovat siihen ovat reagoineet. Mikään ei kelpaa kenellekään ja kaikki on paskaa paitsi se kusi.

Sen verran otettava asiaan kantaa, että en mä muista lukeneeni hänestä mitään varsinaisia haukkujakaan. Tässä kohtaa kuitenkin porukka odottanee mm. niitä Reunasen ja Brookin korvaajia ja odotusarvo on varmasti korkealla kun Lukon sopimus rintamalla on hiljaista kuin huopatossutehtaalla. Ja ylipäätänsä varmasti mietitään, että onko Viitasalo tai Olsson jo aikaisemmin mainittujen korvaajia.

Eiköhän tuosta Olssonista saada kasvatettua kelpo pelimies ja ihan mielenkiintoinen tapaus sinänsä jo ikänsäkin puolesta mutta onhan selvää, että jotain lähtökohtaisesti kovempaa sopimusta tuonne pakin tontille odotetaan.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikä Korkkaakaan kannata dumata. Jos yhtään seurasitte TuTon pelejä, niin Korkka näytti, mitä osaa, kun saa peliaikaa omilla vahvuuksillaan eikä joka virheestä nalkuteta/penkitetä.
Jos Lämsä tajuaa tämän, niin Korkka voi tuolla itseluottamuspiikillä tehdä atroleppäset.

Eikös lehdessä jo Killeri kertonut, että Korkka lainataan Mestikseen? Kyllä ison budjetin seurassa ylivoimaa pyörittävät muut miehet. Korkka ei minusta myöskään oikein sovellu 7. pakin rooliin 10 min peliajalle, jota roolia Ervasti on nyt pari kautta pelannut.

Ainakaan viime kauden perusteella Lämsä ei kovin hanakasti nuorille pelaajille minuutteja anna, luottaa kokemukseen. Nyt vielä paineet ovat entistä isommat, kun potku-uhka on heti päällä.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikös lehdessä jo Killeri kertonut, että Korkka lainataan Mestikseen? Kyllä ison budjetin seurassa ylivoimaa pyörittävät muut miehet. Korkka ei minusta myöskään oikein sovellu 7. pakin rooliin 10 min peliajalle, jota roolia Ervasti on nyt pari kautta pelannut.

Ainakaan viime kauden perusteella Lämsä ei kovin hanakasti nuorille pelaajille minuutteja anna, luottaa kokemukseen. Nyt vielä paineet ovat entistä isommat, kun potku-uhka on heti päällä.
Viestistäsi käy ilmi, että olisit valmentajana juurikin samanlainen kuin kritisoimasi Lämsä. Sisälukutaitosi lienee myös puutteellinen. Luepa viestini uudelleen ajatuksen kera.
Huhuja ei valitettavasti tähän viestiin sisälly.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt kun omakin porukka jo kirjottelee yleisellä puolella Olssonista ja siitä miten Lukkolaiset ovat siihen ovat reagoineet. Mikään ei kelpaa kenellekään ja kaikki on paskaa paitsi se kusi.

Sen verran otettava asiaan kantaa, että en mä muista lukeneeni hänestä mitään varsinaisia haukkujakaan. Tässä kohtaa kuitenkin porukka odottanee mm. niitä Reunasen ja Brookin korvaajia ja odotusarvo on varmasti korkealla kun Lukon sopimus rintamalla on hiljaista kuin huopatossutehtaalla. Ja ylipäätänsä varmasti mietitään, että onko Viitasalo tai Olsson jo aikaisemmin mainittujen korvaajia.

Eiköhän tuosta Olssonista saada kasvatettua kelpo pelimies ja ihan mielenkiintoinen tapaus sinänsä jo ikänsäkin puolesta mutta onhan selvää, että jotain lähtökohtaisesti kovempaa sopimusta tuonne pakin tontille odotetaan.
Kevätkauden Tarmon korvaa jo luistelemalla peräsuoli pitkänä omiin eikä suorittamalla selkäänsä
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko tuo huhuissa pyörinyt "isokoinen p-amerikkalainen pakki" vain fanien fantasiaa vai onko Kalle itse ilmoittanut sellaista haettavan?
Tämä oli minun kuulemani asia, jonka tänne kirjoitin.

Se mitä eilen sain ongittua, niin ei pitäisi muita sopimuksia olla allekirjoitettuna pöytälaatikossa kuin Olsson tällä hetkellä. Ei isokokoista kanukkia, kuten ei myöskään Saarelaa, näillä näkymin ja tuoreimmilla huhuilla.

Että lykkyä tykö vaan Kallelle, kun pitäisi tässä 4-5 ykköskorin hankintaa löytää kesän aikana ja käytännössä kaikkien pitäisi vielä osua ihan nappiinsa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tämä oli minun kuulemani asia, jonka tänne kirjoitin.

Joo ajattelin vain kysyä, koska Lukko-fanit varmaan haluavat jonkun "Tiivolan turpaanvetäjän" rosteriin mutta onko Kalle sitten samaa mieltä asiasta onkin eri juttu. Varmaa ainoastaan on, että uusia pelaajia tulee Lukkoon vielä tukku ennen kauden aloitusta.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se mitä eilen sain ongittua, niin ei pitäisi muita sopimuksia olla allekirjoitettuna pöytälaatikossa kuin Olsson tällä hetkellä. Ei isokokoista kanukkia, kuten ei myöskään Saarelaa, näillä näkymin ja tuoreimmilla huhuilla.

Että lykkyä tykö vaan Kallelle, kun pitäisi tässä 4-5 ykköskorin hankintaa löytää kesän aikana ja käytännössä kaikkien pitäisi vielä osua ihan nappiinsa.
Tämähän saattaa olla jopa positiivinen asia, mutta jos tilanne on edelleen sama kun suvivirsi kajahtaa, niin sitten olen huolissani. Toisin sanoen, ainoastaan kassarin kanssa voi mun mielestä odotella vähän pidemmälle, mutta kyllä nuo muut hankinnat pitäisi saada valmiiksi mieluiten Toukokuun aikana.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Tämä oli minun kuulemani asia, jonka tänne kirjoitin.

Se mitä eilen sain ongittua, niin ei pitäisi muita sopimuksia olla allekirjoitettuna pöytälaatikossa kuin Olsson tällä hetkellä. Ei isokokoista kanukkia, kuten ei myöskään Saarelaa, näillä näkymin ja tuoreimmilla huhuilla.

Että lykkyä tykö vaan Kallelle, kun pitäisi tässä 4-5 ykköskorin hankintaa löytää kesän aikana ja käytännössä kaikkien pitäisi vielä osua ihan nappiinsa.

Jos et suoraan ole Kallen kanssa ollut yhteydessä ja sinulle näin kertonut, niin kannattaa suhtautua melkoisella varauksella lähteisiisi.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tämä oli minun kuulemani asia, jonka tänne kirjoitin.

Se mitä eilen sain ongittua, niin ei pitäisi muita sopimuksia olla allekirjoitettuna pöytälaatikossa kuin Olsson tällä hetkellä. Ei isokokoista kanukkia, kuten ei myöskään Saarelaa, näillä näkymin ja tuoreimmilla huhuilla.

Että lykkyä tykö vaan Kallelle, kun pitäisi tässä 4-5 ykköskorin hankintaa löytää kesän aikana ja käytännössä kaikkien pitäisi vielä osua ihan nappiinsa.
On ihan mahdollista että asia on juuri kuten kirjoititkin mutta ainakin itse epäilen asiaa hyvin vahvasti jo ihan siltäkin kannalta että uutta Lehväsmatkat-videota lupailtiin tulevan kunhan julkaisulupa tms on.
Toki voidaanhan meitä sumuttaakin tässä.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On ihan mahdollista että asia on juuri kuten kirjoititkin mutta ainakin itse epäilen asiaa hyvin vahvasti jo ihan siltäkin kannalta että uutta Lehväsmatkat-videota lupailtiin tulevan kunhan julkaisulupa tms on.
Toki voidaanhan meitä sumuttaakin tässä.
Kun edellinen Lehväsmatkat jakso tehtiin, niin Olssonin pelit olivat kesken ja oli myös vielä siinäkin vaiheessa kun jakso tuli ulos. Tästäkin on jo kohta kolme viikkoa aikaa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos et suoraan ole Kallen kanssa ollut yhteydessä ja sinulle näin kertonut, niin kannattaa suhtautua melkoisella varauksella lähteisiisi.
Siinähän minun viestissä luki, että näin huhujen mukaan ja eikö tämä huhuketju ole?

Älä toki jätä roikkumaan, jos jotain muuta huhua taikka tietoa löytyy.

Nousiaisesta en vieläkään ole varma, onko asia niin kuin Sasha puheli ja vähän Huttusen puheita epäiltiin, mutta sekin selvinnee kesän aikana.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nousiaisesta en vieläkään ole varma, onko asia niin kuin Sasha puheli ja vähän Huttusen puheita epäiltiin, mutta sekin selvinnee kesän aikana.
Nousiaisella on vielä pelit kesken, kun Ontario johtaa omaa sarjaansa voitoin 2-0 ja taitaa painella seuraavalle kierrokselle. Tuskin agentti tässä kohtaa alkaa kenellekään sanomaan yhtään mitään ensi kaudesta, tai ainakaan sitä että Nousiainen aikoo lähteä menemään rapakon takaa sopimuksesta huolimatta.

Muoks. Ja tarkoitan lähinnä Huttusen twiittiä, missä viitattiin agentin sanoneen että ei ole totta. Enkä siis tarkoita sitäkään, että Nousiainen on tulossa. Sopimus jatkuu Kingsin kanssa, niin vaikeaa agentin on tuossa mennä sanomaan tässä kohdassa, että sopimus menee silppuriin, tai ei Kingsin organisaatiossa tule jatkamaan sopimuksesta huolimatta.
 
Viimeksi muokattu:

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nousiaisesta en vieläkään ole varma, onko asia niin kuin Sasha puheli ja vähän Huttusen puheita epäiltiin, mutta sekin selvinnee kesän aikana.

Huttunen laittoi oman ja Nousiaisen agentin arvovallan peliin julkaisullaan. Jos tuo ei pidä paikkaansa, hän on suolannut itsensä lisäksi agentin, jonka listoilla on ollut ja on ihan maailman eliittiin kuuluvia nimiä
Se taas haittaisi hänen suhteitaan ei pelkästään Nousiaisen agenttiin vaan myös muihin lähteisiin.

Jos jotain olisi kehitteillä Nousiaisen ja Lukon välillä, agentti ei olisi ilmaissut asiaa noin suoraan vaan olisi selittänyt jotain ympäripyöreää.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Siinähän minun viestissä luki, että näin huhujen mukaan ja eikö tämä huhuketju ole?

Älä toki jätä roikkumaan, jos jotain muuta huhua taikka tietoa löytyy.

Nousiaisesta en vieläkään ole varma, onko asia niin kuin Sasha puheli ja vähän Huttusen puheita epäiltiin, mutta sekin selvinnee kesän aikana.

On toki . Yleisesti ottaen missä tilanteissa sopimukset ovat, kenen kanssa on neuvoteltu ja kuinka pitkälle, onko mustetta paperissa, onko ehtoja joiden täyttymistä odotellaan ja kuinka monta valmista sopimusta on todellisuudessa pöytälaatikossa niin sen tiedon omaa niin pieni joukko ihmisiä, että vaikea ymmärtää intressiä jakaa tuollaista tietoa ulkopuolisille. Ja loppujen lopuksi tarkka tieto on vain Sahlstedtilla.

Toki huhuja voi jakaa miten haluaa ja miltä pohjalta tahansa. Silloin narratiivin voi valita itse, onko se synkkä vai hyvä vai jotain väliltä.
 
Viimeksi muokattu:

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Toki huhuja voi jakaa miten haluaa ja miltä pohjalta tahansa. Silloin narratiivin voi valita itse, onko se synkkä vai hyvä vai jotain väliltä.
Niin, no. Ei itselle ainakaan ole väliä onko huhu synkkä tai hyvä, kerron sen mitä olen kuulut uskottavilta tahoilta.

Mutta jos lopputulema on siis, että ei saa kirjoittaa jollei ole mitään positiivisia huhuja, niin voin sitten olla kirjoittamatta. Tai mitä ikinä takaa sitten ajoitkin.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Niin, no. Ei itselle ainakaan ole väliä onko huhu synkkä tai hyvä, kerron sen mitä olen kuulut uskottavilta tahoilta.

Mutta jos lopputulema on siis, että ei saa kirjoittaa jollei ole mitään positiivisia huhuja, niin voin sitten olla kirjoittamatta. Tai mitä ikinä takaa sitten ajoitkin.

"Että lykkyä tykö vaan Kallelle, kun pitäisi tässä 4-5 ykköskorin hankintaa löytää kesän aikana ja käytännössä kaikkien pitäisi vielä osua ihan nappiinsa."

Jos nyt kirjoitan, että kaikkea ei kannata uskoa mitä kuulee ja pohdin millä intresseillä tällaisia tietoja jaetaan, niin ei kai se millään tavalla tarkoita ettetkö saisi jakaa mitä tahansa huhuja?

Tämä huhu sopii nimenomaan äärimmäisen negatiiviseen narratiiviin. Siihen mahtuu aika paljon väliin muutakin kuin "positiivisuutta".
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämä huhu sopii nimenomaan äärimmäisen negatiiviseen narratiiviin. Siihen mahtuu aika paljon väliin muutakin kuin "positiivisuutta".
Jos se tilanne on sellainen, niin miten se asia sitten olisi pitänyt ilmaista?

En nyt ymmärrä ongelmaa. Kirjoitin, ettei huhujen mukaan ole muita sopimuksia kuin Olsson ja siihen perään lykkyä tykö jos 4-5 kärkipelaajaa pitäisi markkinoilta onkia.

En nyt koe sitä mitenkään äärimmäisenä negatiivisuutena, vaan valitettavana realisuutena, ettei se ole mikään helppo rasti.

Jos tilanne on eri mitä kirjoitan, niin hemmetin hieno juttu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös