YouTuben parhaat

  • 808 277
  • 1 806

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Korjaatkoot herrat/rouvat moderaattorit, jos avaus on turha, mutta ajattelin, että ketju voisi olla paikallaan ihan pelkästään juutuubin suosikkeja varten, olkoon sitten musiikkia, sketsejä tai jotain muuta. Ehkä ei tarvitsisi olla ihan hirveän tiukkakaan, jos linkin selitys uupuu, koska oletusarvo on se, että ketjusta ei muuta löydy kuin linkkejä... Vai?
Ketjun lukijoiden kunnioittamiseksi on tietysti paikallaan laittaa, mitä linkki käsittelee.

R.Kellyn musiikillinen jatkokertomus (23 osaa) 'In the Closet' pitänee katsoa alle arvostaakseen vanhan kunnon Weird Al Yankovichin tulkintaa samasta aiheesta.
 

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Blue Jackets, Panthers
Slim Dusty: Waltzing Matilda Sydneyn olympialaisten päättäjäisissä. Esittäjälle ja varmasti yleisöllekin hieno tunne, kun täysi stadion raikaa paikallisten epävirallisesta kansallislaulusta. Itse en tuota aikanaan noteerannut, mutta nykyään tulee aina välillä katseltua, vaikka äänenlaatu onkin varsin kehno.
 
Nuorimies sekoaa ihan kiitettävästi äidin peruutettua World of Warcraft -tilin.

En sitten kyllä tiedä, millä tavalla puolialastomaksi riisuutuminen ja kaukosäätimen ns. anaaliin tunkemisen yrittäminen asiaa yhtään auttaisi. Täytyy varmaan kokeilla itse seuraavien itkuraivareiden iskiessä.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Nuorimies sekoaa ihan kiitettävästi äidin peruutettua World of Warcraft -tilin.

En sitten kyllä tiedä, millä tavalla puolialastomaksi riisuutuminen ja kaukosäätimen ns. anaaliin tunkemisen yrittäminen asiaa yhtään auttaisi. Täytyy varmaan kokeilla itse seuraavien itkuraivareiden iskiessä.

Tervehenkistä meininkiä... Tuota katsellessa melkein rupes kiinnostamaan se peli.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nuorimies sekoaa ihan kiitettävästi äidin peruutettua World of Warcraft -tilin.

En sitten kyllä tiedä, millä tavalla puolialastomaksi riisuutuminen ja kaukosäätimen ns. anaaliin tunkemisen yrittäminen asiaa yhtään auttaisi. Täytyy varmaan kokeilla itse seuraavien itkuraivareiden iskiessä.

Ei helvetti, että hauska pätkä. Itse saattaisin raivostuessani lyödä nyrkillä ovea tms, mutta tämä meni kaappiin ja tuli ulos. Samaa mieltä toki tuosta kaukosäätimen tiestä. Jortikkaa lainaten: "Tule nyt Kaukosäädin (nimimerkki) kommentoimaan tätä asiaa?"
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös