Yllätys!

  • 2 145
  • 12

toniy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,
San Jose Sharks.
Se nyt ei ollut niin ihmeellinen yllätys että Selänne pääsi
All Stars otteluun mutta se oli YLLÄTYS että Teme valittiin
Maailman joukkueen avauskentälliseen!
 

odgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Vähintään yhtä ihmeelliseltä tuntuu Damphoussen ja Nolanin äänestykset P-Amerikan avauskentälliseen....

Liekö joku fanaattinen hai-fani hakkeroinut tiensä nhl.commiin ja muokannut tuloksia mieleisekseen?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tuota äänestystä mainostettiin paikallisessa lehdistössä faneille aika kovasti.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Vähän epäilen että Teukka ei ois päässy koko otteluun, ellei olisi hakkeroitu tuohon ykköskenttään.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
vai että hakkeroitu vielä.. :D
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voihan se olla, että faneja on vaikka kausi on mennyt hieman heikommin. Ehkä Teemu tulee vielä. Syytä ainakin olisi kun kerran SLC häämöttää...
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Oliko Ozon (eli minun!) pääseminen avauskenttään, yllätys?! Minulle ainakin oli.. Ja vaikka minä (=ozo) olen huonosti pelannut viime aikoina, minulla riittää faneja ympäri maailmaa.. Mm. Denverissa minua muistetaan aina! :D

Onnitelut Ozolle!! Minulta...
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Eikös San Josella ole liigan faneista kaikkein virein nettiyhteisö? Ainakin sen kuvan olen saanut. Liekö Piilaaksolla jotain tekemistä asian kanssa. Eiköhän tuollaisen tuloksen jälkeen fanien kuninkuus ole aika selvä.
Torontossa ilmeisesti tietokoneet ovat laatikoissa, sillä luulisi muuten Mats Sundinin mahtuneen ennen Fedorovia ykköseen...
 

Rocco

Jäsen
Toi ykköskenttähän on tosiaan vain ja ainoastaan fanien äänestämä ja sen tulokset ovat lähes vuodesta toiseen samanlaisia. Detroit jyrää joka vuosi, se että San Josen pelaajat olivat tänä vuonna noinkin korkealla on uutta, se että Piilaaksossa kaupunki sijaitsee... saattaa olla että ovat hakkeroineet tulosta :D

Tosissaan kun ajattellaan niin Selänteen ja Ozolinshin pääsy matsiin ilman faniäänestystä olisi ollut aika tavalla kiven alla.
 

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Kyllä varmasti on San Franciscon kupeessa faneja mobilisoitu urakalla. Suorastaan hämmästyttävät tulokset. Propseja Särki-faneille... Hieno demonstraatio netin voimasta, kun pitää organisoida massoja liikkeelle.
 

Rocco

Jäsen
Ja kun vielä ottaa huomioon sen ettei San Jose ole mikään kiekkohullu kaupunki, eikä ole San Fransiscokaan, sielläpäin on koripallo ja jenkkifutis ykköslajeja. San Josestakin on sanottu että siellä on 20.000 fania ja kaikilla on kausikortit. Siltä se välillä tuntuikin, näin kaupungissa käyneenä.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Viestin lähetti hannes_ko
Eikös San Josella ole liigan faneista kaikkein virein nettiyhteisö? Ainakin sen kuvan olen saanut. Liekö Piilaaksolla jotain tekemistä asian kanssa. Eiköhän tuollaisen tuloksen jälkeen fanien kuninkuus ole aika selvä.
Torontossa ilmeisesti tietokoneet ovat laatikoissa, sillä luulisi muuten Mats Sundinin mahtuneen ennen Fedorovia ykköseen...

Eikö täällä kukaan todellakaan tiedä, että San Jose on maailman suosituin NHL-seura!! Ensinnäkin sitä on mainostettu Anaheimin tavoin ympäri maapalloa tosi paljon... Ja miksi niin suosittu? San Jose'n logo on asialla..
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Selänteen valinta koko otteluun on vähän kakspiippunen juttu. Pisteitä ei tällä kaudella ole tullut odotetulla tavalla, mutta ei kyllä vastuutakaan. Selänne pelaa kolmoskentässä n. 10-15 min. ottelussa, mikä ei todellakaan sovi Teemulle. Joulun alla pelatessaan ykköskentässä toistakymmentä ottelua, teki suunnilleen piste per peli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös