1 hyäkkimiäs+1 pakki
Pakeista sen verran,että katsotaan nyt mitä tuo Topi on oppinut poissa ollessaan.Eihän se vielä ole kirkossa kuulutettu,onko JR tyytyväinen Topiin nähtyään ensimmäisen näytelmästä?Toisaalta voisin kuvitella,että vahvimmin passia/viisumia odottaa pieni-suuri mies Piekkola.Jos osaa liikkua hyvin mutta ei puolustajksi ole muita avuja tarpeeksi niin paha siinä on lähteä rypistelemään.Itse olen kyllä aina pitänyt Piekkolasta,koska yrityksestä ei voi miestä moittia,mutta ne tulokset ja rahkeet ovat sen verran vajaat.Toinen asia on,että mihin Piekkola mahtuisi,mestikseen vai saisiko jostain liiga-paikan?
Hyökkäyksestä sen verran,että ennemmin siirtäisin Viinasen laitaan kun häntä lähtisin kauppaamaan muualle ja alkuun voisi käyttää niin radikaalia temppua,että sijoittaisi Iiron 4.ketjun sentteriksi kunnes Isosalo palaa.Eiköhän Kauvo saa loppukauden pelata A:ssa tai mennä harjoittelemaan johonkin muuhun liiga/mestis porukkaan,sillä varmasti paikka Kauvolle löytyy.Toivon,että Kauvo saisi jatkaa tietysti täällä ja Viinanen siirtyisi takaisin laitaan mutta vasta viikko takaperinhän JR sanoi,että Viinasen paikka on sentterinä.
Itse siirtäisin Viinasen 3. tai 4.ketjun laitaan ja siten passia/viisumia lähinnä taitaisi olla joku seuraavista: Siivonen,Hagelberg,(ehkä) Vidman JR:n pelityylin takia.Hagelberg nyt mielestäni olisi ehkä omissa listoissani aika korkealla passin saajaksi.Miten mahtaa käydä sitten kun Luovi palaa,joutuuko sitten vielä joku muukin tuulen viemäksi,Vidman vai Siivonen (Normio)?
Toinen asia on sitten se kuinka kauan Luovi pystyy pelaamaan tällä kaudella?Ei kai kellään ole tarvetta loukkaantuneista pelaajista ketä voisi hoivata?Jämsän aika taisi mennä jo ja hänestä ei ehtinyt saada kovinkaan kummoista kuvaa,muuta kun sen,että on loukkaantumisherkkä kaveri ja kun Luovi ajaa saman asian niin eipä taida Jämsällä olla käyttöä.Tietysti JR voi tarkastaa Jämsänkin tilanteen kun tervehtyy ennen ratkaisuja suuntaan taikka toiseen.