Ylimääräisen rahan käyttö?

  • 2 566
  • 27

Mitä teet ylimääräisellä rahalla?

  • Pidät tilillä

    Ääniä: 19 38,8%
  • Teet määräaikaistalletuksia

    Ääniä: 1 2,0%
  • Ostat osakkeita

    Ääniä: 4 8,2%
  • Ostat rahastoja

    Ääniä: 5 10,2%
  • Ostat arvoesineitä(taidetta, kultaa, etc.)

    Ääniä: 1 2,0%
  • Muuta, mitä?

    Ääniä: 19 38,8%

  • Äänestäjiä
    49
Tila
Viestiketju on suljettu.

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Kerran (1.) elämässäni tähän 42 elinvuoteen mennessä minulla on ollut 'ylimääräistä' rahaa, jolle ei ole lähes pakollista reikää olemassa. Verottaja palautti kolmen vuoden tappelun jälkeen, itse asiassa emännälle', n. 50 kFIM melkoisen valitusrumban jälkeen.

Tämän rahan tuhlasimme pitkäaikaiseen unelmaan, eli kuukauden Australian reissuun, markkaakaan en kadu!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noo-jooos minulla ylimääräistä rahaa joskus on, se riittää mahdollisesti (huom! mahdollisesti) esim. keskiolutpulloon.

CD-levyjä ei sen sijaan ostella ylimääräisellä rahalla. Ne kuuluu perustoimeentulon piiriin...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
hengenheimolainen...

Viestin lähetti Salkkis
Olen ehkä tyhmä, mutta en ole ikänä nähnytkään "ylimääräistä rahaa"

meikkiksellä on sama tunne - termi "ylimääräinen raha" on mulle tuntematon. paha ottaa kantaa tähän keskusteluun. harmi.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Me lopetettiin eukon kanssa molemmat tupakinpoltto yli 10 vuotta sitten, ja suunniteltiin kovasti, mitä kivaa tehdään sillä ylimääräisellä rahalla, mitä kummallekin alkaa luonnollisesti kertymään pilvin pimein, kun tämä pahe jää pois.

Ei ole paljon aikaa siitä, kun muisteltiin niitä aikoja, ja naureskeltiin lapsellisille haaveille. Ei ole ylimääräistä rahaa näkynyt, ja luulenpa ettei näykään.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Ostan olutta.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Juon, matkustan, pidän hauskaa

Olihan melko perseestä nuo vaihtoehdot. Mitähän hyötyä on kerätä lisää raha, jos sitä on ylimääräistä ja kun tavarallakaan ei onnea saa, niin...
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Kurkusta alas

Eipä tosiaan ole tähän mennessä jäänyt rahoja käyttämättä, kyllä niille aina tarkoitus löytyy. Tai vähän turhempikin...
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ne menee aika nopeasti avopuolisolle... :D
 

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Ylimääräiset rahat laitan keskikaljaan.
Pitkäaikaisempaa tuottoa haen viinapottujen ostolla.

Meillä kun emäntä ei ole hyväksynyt sitä, että keskioluen osto olisi ihan perusostosten joukossa.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Rahan tunnistan ja ylimääräisen, mutta niiden yhdessä muodostamaa termiä en tunne.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Vai että ylimääräisen :)
Opintolainaa voisi toki maksella pois, ja kerätä rahaa säästöön asuntoa varten. Mutta, tällä hetkellä "irtoraha" menee aika tarkkaan matkakassaan, jolla on tarkoitus rahoittaa ensi kesän lomamatka. Joutunen maksamaan puolisonkin matkan, mistäs opiskelija muka saisi laitettua säästöön 15-20kmk?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Juu, jatkan samaa virttä kuin edellisetkin, eli ylimääräistä rahaa ei pahemmin ole. Silloin kun sitä siunaantuu normaalia hivenen enemmän, kaikki menee pääosin oikeasti tarpeellisiin hankintoihin. Hivenen turhamaisiin hankintoihin voitaisiin kenties luokitella vaatteet...
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Jaa, ylimääräistä rahaa, no jos jollain sitä on, ottaa minuun yhteyttä ja olen valmis ottamaan sitä vastaan;)
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Jaa ylimäärästä rahaa, johan oli hyvä vitsi.

Sitten joskus, kun rahaa on säätämiseen asti, niin sitä säästetään niin paljon, että alle saadaan -80 luvun lopun tai -90 luvun alun Porsche 911..aijjai! :D

-ipa rules
 

ipaz

Jäsen
Kaikki vähänkin ylimääräinen raha menee yleensä baareihin tai ulkona syömiseen. Säästääkään en jaksa, koska ei ole mitään hankitojakaan mielessä... paitsi PS2.

"Raha on vaihdonväline ja se tykkää siitä että sitä käytetään."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös