Sinä et ole puhunut näistä, eivätkä alkuperäiset viestini myöskään viitanneet mitenkään sinuun
Juu, minä nostan käteni pystyyn tuon typerän kuujutun töräytyksestä, nolottaa varsinkin koska olen aina digannut Mäkelän urheilun ammattimaisuutta korostavassa mutta myös pikkuruisessa suomalaisessa markkinakentässä tekemisen vaikeudesta. Jenkeissä lienee kolmiloikkaajan elämä helpompaa.
Kolmiloikkausta en ole ikinä kokeillut, en osaa arvioida kisan/kisamatkan kuormittavuutta ja Kristiinan tiimi tietää tilin saldon.
Maaottelu, tulos ihan sama onko Mäkelä mukana tai ei. Eikä näillä voitoilla ole minulle mitään väliä, Ruotsi vai Suomi..
Toivottavasti Salminen parantaa vielä kesänsä loppuun enkkaansa parikytsenttiä lisää, noh..
Minua kiinnostaa maaottelussa venymiset, yllätykset, kauden parhaat tulokset, omat ennätykset.
edit ja taas sitä perhanan lisäysselitystä: menin sitten näköjään Mäkelää kommentoimaan liveketjun-tyyliin, lukematta edeltäviä viestejä. No, toisaalta kirjoitin siis täysin puhtaalta pöydältä, puhtaalta näytöltä puhtaalla mielikuvallani.
Olisin kyllä valinnut sanani toisin mikäli olisin lukenut edelliset viestit, nyt jäi minulle tunne että heitin klapeja notskiin aika typerästi, liekittäen turhaan.
Vedin liikaa tunteella, onneksi en ole twitteröivä poliittinen henkilöhahmo.