TheSirPena
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pentti Matikainen
Helander on mitalimies. T. Raja
Laittakaahan mitalikahvit tippumaan.
Laittakaahan mitalikahvit tippumaan.
Skinner nollapeli ja Mäkkelitaavetti 3+0.Eipä päässyt mitalikahveja juomaan, mutta juon silti odotellessa Barkovin dominointia. Jos sieltä saisi vähän laastaria.
Nuo keihäsmiehet on pelkkiä "rätkähtäjiä" joille Seppo Rätykin nauraa..Voi saatana tuota Rajaa nyt...
Kuulemma Lassi Etelätalo ja Eveliina Määttänen voivat olla mitaleilla.
Ehkä mä meen nyt nukkuun, vituttaa niin paljon noi kommentit...
Otetaanko asiasta 10 000 euron veto? Sinä väität ettei kukaan suomalainen keihäsmies ole keihään finaalissa tämän vuoden EM-kisoissa, minä väitän toisin?Nuo keihäsmiehet on pelkkiä "rätkähtäjiä" joille Seppo Rätykin nauraa..
Jos yksikin on loppukilpailussa, niin se on ihme..
Kyllä Yleen luottaa edelleen suurin osa kansasta ja kannattaa luottaakkin. Välillä voi tulla hektisessä ajassa ohilaukauksia, mutta suurimmaksi osaksi Ylen uutistoimitus on luotettavaa.Nykyään aina-niin-luotettava YLE lähti sitten Seiskan linjalle ja heitti ilmoille kunnon uutisankan, että Suomi olisi tehnyt moukarifinaalista (turhan?) protestin.
No, eihän se ihan niin sitten mennytkään. Miten meni, noin niinkuin omasta mielestä, YLE?
Ilman rätkähtämistä?Otetaanko asiasta 10 000 euron veto? Sinä väität ettei kukaan suomalainen keihäsmies ole keihään finaalissa tämän vuoden EM-kisoissa, minä väitän toisin?
Ylen urheilu on mielestäni ok. Muuten sitten taas heikompaa:Kyllä Yleen luottaa edelleen suurin osa kansasta ja kannattaa luottaakkin. Välillä voi tulla hektisessä ajassa ohilaukauksia, mutta suurimmaksi osaksi Ylen uutistoimitus on luotettavaa.
Höh, mikseivät ole minua palkanneet, toisin biseksuaali-näkemystä sinne jurtaanien joukkoon.Ylen urheilu on mielestäni ok. Muuten sitten taas heikompaa:
Ylen toimittajalle huomautettiin, kun jutuissa oli ”liikaa heteromiehiä”
Yleisradio on pyrkinyt lisäämään monimuotoisuutta sisällöissään. Jotkut Yleisradion työntekijät pitävät keinoja erikoisina.www.is.fi
Älä jumankauta sano tuollaisia! Onko muka Kuuselalla siellä vielä jotain ehjää?Huomenna lentää keihäs niin että kivespussi repeää.
Just nousin ankeaan aamuun.Mihin me noustaan, koneeseen kohti kotia?
Mielenkiintoisia vertauskuvia kieltämättä näillä selostamon veljeksillä. Alkaako kisaväsymys painamaan ja jutut lähtevät enemmän tai vähemmän lapasesta.10-ottelu on vähän niin kuin oliivi.