Ei riitä Halosella
Sama ongelma oli nuorten kisoissa Suomessa.Miksi noiden aikojen kanssa kestää noin kauan? Nykyaikana.
55,29 riitti finaaliin pari vuotta sitten Münchenissä.Kuvittelenko vain, vai onko naisten 400 m aidoissa nähtävissä noiden uusien piikkarien vaikutus kun finaalista jää useampi juoksija ulos alle 55 sekunnin tuloksella? Eikös tuo ole ennen riittänyt näissä kemuissa?
Katsoin juoksun juuri Areenasta, ja olihan toi Viivin loppu todella väkinäistä. Joo, kaikkia hapottaa kisan tossa vaiheessa taatusti, mutta ikävällä tavalla erottui meidän neitomme muista. Juoksuasentoa kun vertaili muihin, niin ei siinä paljoa polvi enää noussut. Lantio alhaalla ja pylly takana kynti tulemaan. En tiedä Viivin harjoittelusta tuon taivaallista, mutta toivottavasti siellä lonkan seudun liikkuvuuteen ja juoksun kimmoisuuteen tajutaan panostaa. Nämä osiot kun ovat kunnossa, niin väsyn iskiessä vauhti säilyy paremmin.Olipas happoa Viivillä. Voihan pöh.
Ehkä Viivin ongelma nimenomaan on tämä...Viivin harjoitusryhmässä treenaa maailman paras lajissaan, niin malli siitä miltä sen juoksun kuuluisi näyttää, on jatkuvasti katsottavissa.
Mäkin itken!Jahas, alan jännittää, paljonko Raja koittaa itkettää minua.
Mäkin itken!
Raja on hyvä kommentaattori. Ei mitään rajaa liikuttumisessa. Näin se pitää ollakin. Tänään on (toivottavasti) ihana ilta edessä.Jahas, alan jännittää, paljonko Raja koittaa itkettää minua.
Kohta jytisee, mitalikahvia keittimessä nimittäin. Pistesijakahvi olikin jo väljähtynyttä..
Minä ostin tätä iltaa varten isomman pannun.Laitoin kahvit jo valumaan