Eikö se signaali havaitse sitten maaliviivan päällä olevaa maalivahtia/pelaajaa? Meneekö se signaali maalivahdin varusteista läpi ja havaitsee vaan ja ainoastaan sen kiekon siellä räpylän sisällä?Heitetääs tälläinen vähän ehkä utopistinen ehdotus. Jos maalikehikon ja maaliviivan väliin saisi jotenkin luotua signaalin/kentän, joka sitten havaitsisi siihen osuvan häiriötekijän eli tässä tapauksessa kiekon (ja siihen asennetun sirun tms)?
Milläköhän mittarilla Sidney Crosrby on tämän hetken paras pelaaja?
Näin Off-topikkina:Viime vuoden alkukausi meni tilastollisesti hieman vihkoon, mutta Jagrin myötä alko tulla tulosta.
Milläköhän mittarilla Sidney Crosrby on tämän hetken paras pelaaja? Aikamoiset Crosby-lasit päässä tehty listaus.
Nyt itse legenda suitsuttaa, että Barkov on koko joukkueen paras pelaaja. Miksi mies ei kuitenkaan ole tuolla listalla?
Kannattaa myös muistaa, että Barkov pelaa kuitenkin ison yleisön silmissä HMV-joukkueessa ja pelityylikin on sellainen, ettei se hyvyys aina kovinkaan hienoina highlighteina perustuulareille näyttäydy.
Ko. listauksessa ei ole huomioitu mitenkään tämän kauden esityksiä. Jos olisi, ei Crosby olisi tietenkään kärjessä.
Viime kauden alkukausi meni tilastollisesti hieman vihkoon, mutta Jagrin myötä alko tulla tulosta
Olisikohan homma nyt kuitenkin niin, että sekä sinä että minä olemme lätkäymmärryksen suhteen huomattavasti enemmän niitä "perustuulareita" kuin tuon listan laatijat?
Siispä kirjoittamasi "ESPN on rankannut NHL:n tämän hetken 100 parasta pelaajaa." ei pidä ollenkaan paikkaansa. Boldasin vielä oleellisen, ettei mene vahingossa ohi.
Mä en tuossa nyt listan tekijöitä perustuulareiksi väittänyt. ESPN laatii listansa perustuulareille, kiekkomaailmaa oikeasti tarkasti seuraavaa saa hyvin harvoin mitään lisäarvoa ESPN:n kiekkouutisten lukemisesta. Floridan pelejä ei kuitenkaan kukaan täysin neutraali tuulari katso, niin ennemmin sitten osoitetaan highlighteista se huomattavasti näyttävämpi kaveri, eli Huberdeau. Taitaa muuten myös olla ensimmäinen kerta palstahistoriani aikana kun tulen syytetyksi suomilaseista.
Kuinka monta Floridan peliä itse katsoit viime kaudella, ja miten Barkov mielestäsi pärjäsi syksyllä? Minusta hän oli surkea.
En pidä kirjaa katsomistani otteluista, mutta niitä on paljon. Liikaa. En kuitenkaan ihan nyt ymmärrä, että miten Barkovin viime syksyinen, todella heikko, vire liittyy tämän kauden listauksiin.