GT Sport kuuluu "Playstation Hits"-kokoelmaan nykyään, tahtoo sanoa että maksaa 20€ normaalisti koko ajan, mutta saattaa saada alessa vielä halvemmalla. Periaatteessa peli on enemmän orientoitunut verkkopelaamiseen verrattuna aiempaan GT-sarjaan, ja olikin sitä todella paljon julkaisun yhteydessä, mutta tuota on päivitetty paljon sittemmin. Perinteistä yksinpelikampanjaa löytyy myös, sekä toki tutut ajokoulut. Ratoja ja autoja tulee lisää säännöllisin väliajoin (ilmaisina päivityksinä). Ja tukee lokaalia peliä kaverin kanssa jaetulla ruudulla.Olisiko kenelläkään vinkkejä hyvistä autopeleistä alessa PS4:lle? Jaetun ruudun mahdollisuus kaverin kanssa olisi plussaa, mutta ei pakollinen ominaisuus.
Maksaako nämä jotain? Jos ei niin onpa kiva kuluttajan kannalta kun voi samalla pelillä mennä 5-10 vuotta ostamatta uusinta versioo ja toisaalta huonoa bisnestä pelintekijöiltä.Ja jokaiseen näistä vanhemmista löytyy myös helposti tuoreet kokoonpanot ja joukkueet pääsarjassa jne. FMbasesta kaikki mahdollinen siis.
Maksaako nämä jotain? Jos ei niin onpa kiva kuluttajan kannalta kun voi samalla pelillä mennä 5-10 vuotta ostamatta uusinta versioo ja toisaalta huonoa bisnestä pelintekijöiltä.
Itse pelaan FM2011 ja hyvin toimii DVD-levyltä.
Ostin kyllä joskus Steamista tarjouksesta FM2018:n mutten ole oikeestaan pelaillut kun odottelen josko saisin ensin koneen upgreidattua kun nuo nykypäivän grafiikat vie tuhottomasti tehoja. (Kai ne saisi klassiseen 2-D näkymäänkin, mut ei se oo sit taas kivaa.)
Ainakaan en siis maksaisi tuoreista rostereista kun muutenkin saatan pelata generoiduilla nimillä. Hauskempaa kun ei ole tosielämän odotuksia pelaajista. Mutta jos noita siis ilmaiseksi jostain (mistä?) saisi päivitellä niin kai sen voisi tehdä.
Maksaako nämä jotain? Jos ei niin onpa kiva kuluttajan kannalta kun voi samalla pelillä mennä 5-10 vuotta ostamatta uusinta versioo ja toisaalta huonoa bisnestä pelintekijöiltä.
Itse pelaan FM2011 ja hyvin toimii DVD-levyltä.
Ostin kyllä joskus Steamista tarjouksesta FM2018:n mutten ole oikeestaan pelaillut kun odottelen josko saisin ensin koneen upgreidattua kun nuo nykypäivän grafiikat vie tuhottomasti tehoja. (Kai ne saisi klassiseen 2-D näkymäänkin, mut ei se oo sit taas kivaa.)
Ainakaan en siis maksaisi tuoreista rostereista kun muutenkin saatan pelata generoiduilla nimillä. Hauskempaa kun ei ole tosielämän odotuksia pelaajista. Mutta jos noita siis ilmaiseksi jostain (mistä?) saisi päivitellä niin kai sen voisi tehdä.
Mutta kai ne silti siis on identtiset uusimman version pelaajien kanssa attribuutteineen vai onko nämä vapaaehtoiset vedellyt päästä näitä arvoja seuraavan kauden futareille?Ne on kaikki tehty siis vapaaehtoisvoimin.
Football Manager on vuosikausia pyörinyt vapaaehtoisvoimin, että vanhat pelit pysyisivät pelattavina ja siirrot jne. päivittyisivät. Ihan asiantuntevaa porukkaa niitä tekee. Ja vapaaehtoisesti ja ilmaiseksi. Jos ei ilmainen työ kelpaa niin tekee itse.Mutta kai ne silti siis on identtiset uusimman version pelaajien kanssa attribuutteineen vai onko nämä vapaaehtoiset vedellyt päästä näitä arvoja seuraavan kauden futareille?
Mutta kai ne silti siis on identtiset uusimman version pelaajien kanssa attribuutteineen vai onko nämä vapaaehtoiset vedellyt päästä näitä arvoja seuraavan kauden futareille?
Mikähän mahtoi olla peli, jota netissä jotkut kaveripiirissä pelasivat joskus 2000-luvun alussa? Idea oli seuraava:
1) Kentän pääsi läpi, jos osasi syöttää oikean sanan/koodin sille tarkoitettuun kenttään
2) Koodin löytääkseen sai alussa jonkin vinkin, mutta se saattoi löytyä esim. piilotettuna ko. kentän html-koodiin, tai sitten piti etsiä jokin tieto jostain aivan muualta
Onko kenelläkään muistikuvaa tällaisesta?
Tämähän se oli, suuret kiitokset! Pitääpä viikonloppuna testata.
Eihän ole tämä kyseessä? Itse mietiskelin aiemmin syksyllä samaa ja kaivoin tämän muistin kätköistä. Ei kyllä montaa tasoa päässyt eteenpäin ennen kuin tuli stoppi vastaan...
Varmaan hintataso aika samaa luokkaa kuin fyysiset versiotkin. Tarjouksiakin kannattaa kytätä, on siellä monesti hyviä alennuksia, mikäli oikein muistan. On siitä Xboxin omistamisesta kuitenkin jo jonkin aikaa. Ainakin pleikkarin puolella tarjouksia on jatkuvasti, en nyt muista että boxin puolella tilanne olisi hirveän erilainen.Saisiko joltain Xbox käyttäjältä vähän infoa tuosta microsoft storesta,vai mikä se viralliselta nimeltään onkaan.? Lähinnä kiinnostaisi pelien yleinen hinta taso verrattuna levyversioihin,onko usein hyviä tarjouksia ja onko pelejä miten hyvin saatavilla?
Tuollaisen Xbox One S all digitalin halpa hinta houkuttaisi hommaamaan kyseisen laitteen toiseksi konsoliksi kotiin, jos vaan pelejä saa hyvin ja järkevään hintaan.
Xboxin Game Pass on myös oikein hyvä vaihtoehto. Kannattaa tsekata sieltä pelilista paljonko löytyy mielenkiintoista pelattavaa. Sen kympin kuussa siis. Itsellä vaan Game Pass käytössä Xboxin kanssa.Saisiko joltain Xbox käyttäjältä vähän infoa tuosta microsoft storesta,vai mikä se viralliselta nimeltään onkaan.? Lähinnä kiinnostaisi pelien yleinen hinta taso verrattuna levyversioihin,onko usein hyviä tarjouksia ja onko pelejä miten hyvin saatavilla?
Tuollaisen Xbox One S all digitalin halpa hinta houkuttaisi hommaamaan kyseisen laitteen toiseksi konsoliksi kotiin, jos vaan pelejä saa hyvin ja järkevään hintaan.
GT Sport kuuluu "Playstation Hits"-kokoelmaan nykyään, tahtoo sanoa että maksaa 20€ normaalisti koko ajan, mutta saattaa saada alessa vielä halvemmalla.
Olen vähän jäänyt koukkuun Tennis Clash mobiilipeliin. Onko muita jotka ovat tutustuneet tähän?
Se mitä mietin on se että vastustajia löytyy lähes joka kerta, vaikka pelaisit kymmeniä pelejä putkeen. Mun mielestä noi on ihan oikeita ihmisiä joita vastaan pelit pelataan.
Saako nuo tyypit luuriinsa jonkun ilmoituksen että meikä haluiasi pelata? Maksullisen version ominaisuuksia? Vai miten nää menee?
Olin verkkokaupassa lahjaostoksilla kun kävelin alepelikorin ohi ja huomasin God of Warin irtoavan alle 15 eurolla ja muistin että peliä on hehkutettu perkeleesti.
Olen nyt sukuloimassa joulupäivään asti joten en ole päässyt korkkaamaan peliä joten kaivaisin nyt pelin hehkutusta ilman minkäälaisia spoilereita.
Suosikkipelejäni ovat siis tarinavetoiset metal gearit, the last of usit, unchartedit ja rockstarban pelit joten onko peli minua varten? Muistan joskus nähneeni klippejä pelistä jossa heitetään jotain taikakirvestä örkkejä päin joten koska sarja ei ole entuudestaan tuttu niin se on tähän asti saanut kylmää kohtelua meikäläiseltä.
Itse ostin kanssa tuon joulunpyhien alesta. Toki kirjastosta lainasin tuon aikoja sitten, mutta en ehtinyt loppuun pelaamaan.Sain God of Warin päätökseen.
Sanotaan että tykkäsin ja en tykännyt. Karuhkoa isä-poikasuhteen etenemistä terästettynä hauskoilla peltisepillä ja viisaalla päällä oli se mistä nautin. Jatkuvat merkityksettömät verilöylyt alkoi pidemmän päälle tökkiä.
Juoni oli vähän ehkä kehnohko:
eli kaksikon, tai pojan piti jatkuvasti vaarantaa henkensä vain koska äipän tuhkat oli välttämättä siroteltava siltä kaikkein korkeimmalta vuorelta ja pikkuörkkien lisäksi joku random kuolematon tatuoitu kaveri(tuli vähän metal geari solidin Grey fox/Ninja mieleen) yritti jostain syystä tappaa iskää kokoajan.
Eli hahmojen syy tehdä asioita oli mielestäni kehno mutta se miten kaksikon välinen suhde vahvistui ja joutui välillä koetukselle oli vahvasti kirjoitettu.
Näin kun viimeksi tuli pelattua TLOU2 niin puzzlet ja välipomojen vaihtelu oli suorastaan tajunnan räjäyttävää tässä pelissä. Myös maailman muuttuminen oli mielikuvituksellisesti toteutettu kun vedenpinnan korkeus muokkasi maailmaa.
En ollut ennen pelisarjan pelejä pelannut mutta nyt ehkä hankin sen tulevan Raknarögin ellen sitten jäähdyteltyäni vaan muista sitä jatkuvaa kirveen heiluttelua.
Itse ostin kanssa tuon joulunpyhien alesta. Toki kirjastosta lainasin tuon aikoja sitten, mutta en ehtinyt loppuun pelaamaan.
Sivutehtävät on erittäin mielenkiintoisia, etenkin lohikäärmeiden vapautukset.
Itselle tämä menee ihan top-3 peleihin Metal gear solidin ja syphon filterin kaveriksi.
Samalla vahvistui päätös siitä että Ragnarökin myötä tulee myös ps5 hankittua.