Ylen jääkiekkokierros

  • 252 932
  • 706

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Alkaen ensi minuuteilta, heität johonkin 10 minuutin tienoille hiiren ja klikkaat, niin eiköhän ole Ude äänessä.
Kiitos.

Sitten tämän päivän juttuihin, kannattaa ihan jokaisen kiekkoa seuraavan kuunnella tämän päivän lähetyksestä Ilveksen tilanteesta juttua, oli nimittäin todella avointa touhua siitä missä nyt mennään. Mahtava ja rohkea ulostulo ja kerrankin pakko kehasta myös Sari Sirkiä-Jarvaa, pisti todella koville haastateltavan. Tämä ensimmäisellä erätauolla.
 

Ferris

Jäsen
Kiitos.

Sitten tämän päivän juttuihin, kannattaa ihan jokaisen kiekkoa seuraavan kuunnella tämän päivän lähetyksestä Ilveksen tilanteesta juttua, oli nimittäin todella avointa touhua siitä missä nyt mennään. Mahtava ja rohkea ulostulo ja kerrankin pakko kehasta myös Sari Sirkiä-Jarvaa, pisti todella koville haastateltavan. Tämä ensimmäisellä erätauolla.

Pystytkö heittään tarkkaa aloituskohtaa, kelasin läpi koko jutun enkä saanut kyseistä haastista korviini sitten millään.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Viimeksi muokattu:

Ferris

Jäsen
1:08:35 ja laitetaan nyt suora linkki vielä kaikille Jääkiekkokierros | Urheiluilta | Radio | Areena | yle.fi (yle areenaan)

Alkaa ensin Ipan uudella ulkkarihankinnalla ja sitten tulee esim. Kela korvauksista ja Ilveksen taloustilanteesta, ulkoilmaottelusta yms. tosi hyvää settiä.

Kiitos! Nyt hävettää myöntää, että kuuntelin ja etsin kyseistä Ilves-pätkää tuosta samasta missä Uusitalo-osuuskin oli. Kun ei leikkaa, niin ei leikkaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kiitos! Nyt hävettää myöntää, että kuuntelin ja etsin kyseistä Ilves-pätkää tuosta samasta missä Uusitalo-osuuskin oli. Kun ei leikkaa, niin ei leikkaa.
Ei minua tarvitse kiittää, kyllä tässä pitää kiittää YLE:n loistavaa tekemistä, siellä pistettiin toimitusjohtaja ahtaalle ja saatiin ihan oikeita vastauksia, mikä on oikeasti sitä journalismia, mitä haluaisi kuunnella enempikin. Tämä oli minulle avaavimpia ja parhaita haastatteluja aikoihin.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei minua tarvitse kiittää, kyllä tässä pitää kiittää YLE:n loistavaa tekemistä, siellä pistettiin toimitusjohtaja ahtaalle ja saatiin ihan oikeita vastauksia, mikä on oikeasti sitä journalismia, mitä haluaisi kuunnella enempikin. Tämä oli minulle avaavimpia ja parhaita haastatteluja aikoihin.
Hyvä haastattelu ilman muuta, itse jäin kuitenkin toivomaan vielä yhtä tiukkaa kysymystä siihen, kun Honkkis selitteli pelimerkkien vähyyttä ja sitä ettei ole subventiota pyörittämässä toimintaa. Kysymys olisi voinut olla vaikka: "Miten hallin toisessa päässä ne pelimerkit riittää paljon enempään, vaikka toimintaympäristö on sama ja yleisömäärissä ei kovin suurta eroa ole?"
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Nyt täytyy sanoa että luojalle kiitos, että tätä Tampereen ottelua ei selosta Madame Jarva vaan Micke Suopuro. Näin pelkästään radion kautta jännitysnäytelmää seuraavana pelin kulussa pysyy erittäin hyvin mukana tämän nuoren selostajan ansiosta.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Nyt täytyy sanoa että luojalle kiitos, että tätä Tampereen ottelua ei selosta Madame Jarva vaan Micke Suopuro. Näin pelkästään radion kautta jännitysnäytelmää seuraavana pelin kulussa pysyy erittäin hyvin mukana tämän nuoren selostajan ansiosta.

Olen täysin samaa mieltä, ja varmaan jatkossakin tilanne säilyy, sillä Sirkkiä-Jarva on Plymouthissa naisten kisoissa.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Olen täysin samaa mieltä, ja varmaan jatkossakin tilanne säilyy, sillä Sirkkiä-Jarva on Plymouthissa naisten kisoissa.

Huomasin saman...luojan kiitos! Toivottavasti naarasleijonat pitävät Sarin siellä mahdollisimman pitkään! :)
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Olen täysin samaa mieltä, ja varmaan jatkossakin tilanne säilyy, sillä Sirkkiä-Jarva on Plymouthissa naisten kisoissa.

Huomasin saman ja yle puheen vannoutuneena kuulijana olen enemmän kuin onnellinen tästä, koska tamperelainen seura jatkaa kauttaan. Kiekkokierros on taas 99% miellyttävämpää kuunneltavaa.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Onkohan Ilves-Sarilla joku kiintiöpaikka kiekkokierroksen kommentointiin...muuten ei kyllä pysty järjellä ymmärtämään etteikö Tampereen kokoisesta jääkiekkokaupungista löytyisi pätevämpää ja sujuvasanaisempaa radioon höpöttäjää?
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Onkohan Ilves-Sarilla joku kiintiöpaikka kiekkokierroksen kommentointiin...muuten ei kyllä pysty järjellä ymmärtämään etteikö Tampereen kokoisesta jääkiekkokaupungista löytyisi pätevämpää ja sujuvasanaisempaa radioon höpöttäjää?
Jyväskyläläistaustainen Micke Suopurokin on päässyt ihan hyvin ääneen Tampereella, oli ainakin viimeksi tuossa ensimmäisessä välierässä Tappara-HIFK.
 

Silkkiuikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lentävä Kalakukko
Kari Salmela. Ihan tyydyttävä kaveri kiekkoKIERROKSILLE, mutta kokonaisen pelin selostajaksi hänestä ei ole. Monotoninen, tylsä, tunnelman latistava. Eikö löydy parempaa?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ei Kari Salmelaa saa vaihtaa mihinkään! Hänen äänensä luo turvallisen tunnelman, eikä selostus ärsytä.

Sirkkiä-Jarvan voisi vaihtaa pysyvästi tähän Suopuroon, Sari voi jatkaa Palo-Penan haastatteluja ja pelaajien syntymäpäivien selvittämistä Ylen nettisivuille. Kunhan eivät olympiakoneeseen Saria ensi vuonna ottaisi...
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
NHL playoff-ilta alko just puheella.

Vuoden Sykähdyttävin Urheiluhetki tuli heti lähetyksen alkuun: Antti Mäkinen liikuttuneena, ääni väristen kertomassa kuinka uskomaton lähettiläs "Pate" Winnipegissä on. Mäkiseltä löytyy kielestään varmasti kaikki ruskean sävyt.
 

Crank

Jäsen
Noin vartin kuunnellut puheelta Kalpa-Jyp -pelin selostusta. Todella raskasta kuunnella tuommoista katkonaista, jaarittelevaa ympäripyöreää selostusta, mistä ei pääse mitenkään jyvälle mitä kentällä tapahtuu. Kaiken kruununa sanoissa ja nimissä sekoilua.
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Noin vartin kuunnellut puheelta Kalpa-Jyp -pelin selostusta. Todella raskasta kuunnella tuommoista katkonaista, jaarittelevaa ympäripyöreää selostusta, mistä ei pääse mitenkään jyvälle mitä kentällä tapahtuu. Kaiken kruununa sanoissa ja nimissä sekoilua.

Kuuntelin tuossa kotimatkalla noin 10min ajan, enkä saanut yhdestäkään tilanteesta selvää. Yhden tilanteen sekavaan selitykseen kuluu se 30s, jonka jälkeen mies on jo itsekin hukassa, mitä seuraavaksi on tapahtunut. Ehdottomasti yksi huonoimmista selostajista, mitä olen koskaan radiosta kuullut.
 

jäämies-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Die Mannschaft
Tuossa hetki sitten kaartelin kyliltä kotiin ja kuuntelin peliä Puheelta, onko se kännissä tuo selostaja?
Asiasta on punainen lanka kateissa ja ihme sössötystä, ei nyt ihan Iku Viitasena vedä mutta kuitenkin.
 

Silkkiuikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lentävä Kalakukko
Niinkuin edellä kirjoittelin, niin Salmela sopii kyllä ihan hienosti tuonne kiekkoKIERROKSELLE, mutta yksittäisen ja kokonaisen pelin selostajana todella raskasta ja latteaa kuunneltavaa. Kaikilla meillä on vahvuutemme ja Karikin pärjää jossain asiassa paremmin kuin kukaan muu meistä. Välierään soisi kuitenkin löytyvän joku parempi. Taisi Kari kuitenkin oikein liikuttua pelin päätyttyä.
 

Arkkienkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Onkohan Ilves-Sarilla joku kiintiöpaikka kiekkokierroksen kommentointiin...muuten ei kyllä pysty järjellä ymmärtämään etteikö Tampereen kokoisesta jääkiekkokaupungista löytyisi pätevämpää ja sujuvasanaisempaa radioon höpöttäjää?

Löytyy toki, mutta tällä(kään) alalla paikkoja ei jaeta osaamisen ja ammattitaidon perusteella. Kiintiöpaikat, suhteet, ja vanhat kaverit. Näinhän se homma valitettavasti menee..
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Nyt kun olen joutunut radion varassa olemaan näissä finaaleissa, niin täytyy jälleen kerran kehua Riku Salmista. Sopivan innostunut selostaja, toivottavasti hänestä tulee Ylen ykkösselostaja maajoukkuepeleihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös