Yhdysvaltain presidentinvaalit 2024 – sedät jaksaa heilua?

  • 51 185
  • 301

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Olen taipuvainen uskomaan, että Kennedyn ehdokkuus haittaa enemmän Trumpia, koska hän kalastelee Trumpin tavoin siellä syvemmässä päädyssä salaliittoteorioineen.

Siksi Trump ei ole voinut peittää hermostuneisuuttaan Kennedyn ehdokkuudesta.

Näin olen minäkin taipuvainen uskomaan, ja ainakin muutamat pollit tuntuvat tukevan tätä ajatusta. Eikä puhuta pelkästään hörhöistä - moni ihan täyden järjenjuoksunkin yksilö on niin totaalisen turhautunut vallitsevaan status quohon ja molempiin puolueisiin, että saattavat äänestää kolmatta osapuolta hörhöydestä huolimatta. Yleensä nämä äänet menevät istuvaa presidenttiä vastaan, nyt niillekin löytyy kaksi mahdollista kotia. Pidän itsekin Bidenia suosikkina voittamaan vaalit, mutta ei se missään nimessä kirkossa ole kuulutettu. Paljon ehtii vielä tapahtumaan.
 

PtG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Edmonton, FC Pojat
Näin olen minäkin taipuvainen uskomaan, ja ainakin muutamat pollit tuntuvat tukevan tätä ajatusta. Eikä puhuta pelkästään hörhöistä - moni ihan täyden järjenjuoksunkin yksilö on niin totaalisen turhautunut vallitsevaan status quohon ja molempiin puolueisiin, että saattavat äänestää kolmatta osapuolta hörhöydestä huolimatta. Yleensä nämä äänet menevät istuvaa presidenttiä vastaan, nyt niillekin löytyy kaksi mahdollista kotia. Pidän itsekin Bidenia suosikkina voittamaan vaalit, mutta ei se missään nimessä kirkossa ole kuulutettu. Paljon ehtii vielä tapahtumaan.

Ehkä kokonaisäänimäärässä Kennedy saattaa viedä hieman enemmän ääniä Trumpilta kuin Bideniltä, mutta demokraatit ovat ilmeisesti ihan aidosti hivenen huolissaan Kennedystä. Ainakin Arizonassa ja Nevadassa, joissa erot ovat pieniä, Kennedy saattaa viedä Bideniltä oleellisen määrän latinoäänestäjiä. Näissä osavaltiossa Biden voitti 4 vuotta sitten todella pienellä marginaalilla.

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös