Yön tunteina tehdyt viestit

  • 3 415
  • 17
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hockey64

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Olen saanut ylläpitäjiltä uhkauksen sulkea tilini koska minulla on negatiiviisia ajatuksia Tamperelaisista joukkueista. Katsoin kommentteja, moni luulee niitä
kännipäissä tehdyiksi.
Suomi elää 24/7-yhteiskunnassa nykyään, jos ette olette vielä tajunneet sitä. Osa meistä joutuu/tahtoo olla töissä öisin. Kivahan se on esimerkiksi mennä
kauppaan yöllä ostamaan se aamun krapula pakastepizzan.
Olen jälleen tällä hetkellä töissä ja selvinpäin, niin kuin edellisten viestieni lähetysajankohtana.
Te tunnutte peilaavan lähetysajankohtaa omaan elämäänne, jotka teette päivätöitä.
Itse ilahduin tällä kaudella Ilveksen piristymisestä.
Onko todella näin että Ifk:ta saa kritisoida, mutta Tapparaa ei?
En halua olla osallisena sellaisella palstalla.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Olen saanut ylläpitäjiltä uhkauksen sulkea tilini koska minulla on negatiiviisia ajatuksia Tamperelaisista joukkueista. Katsoin kommentteja, moni luulee niitä
kännipäissä tehdyiksi.
Suomi elää 24/7-yhteiskunnassa nykyään, jos ette olette vielä tajunneet sitä. Osa meistä joutuu/tahtoo olla töissä öisin. Kivahan se on esimerkiksi mennä
kauppaan yöllä ostamaan se aamun krapula pakastepizzan.
Olen jälleen tällä hetkellä töissä ja selvinpäin, niin kuin edellisten viestieni lähetysajankohtana.
Te tunnutte peilaavan lähetysajankohtaa omaan elämäänne, jotka teette päivätöitä.
Itse ilahduin tällä kaudella Ilveksen piristymisestä.
Onko todella näin että Ifk:ta saa kritisoida, mutta Tapparaa ei?
En halua olla osallisena sellaisella palstalla.
Ei nyt millään pahalla, mutta mitähän vittua?
 

Hockey64

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Sanohan se? Tuli äkkiseltään Venäjän laki mieleen , ettei mitään mikä olisi virallista mielipidettä
vastaan saa julkaista/sanoa.
Olen aika sanaton.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vahva suositus: keskity töihin.

Yleisesti ottaen mekin keskitymme täällä lähinnä omien haukkumiseen ja jos mahdollista, kuten usein on, tamperelaisten joukkueiden kehumiseen. Joten luulen, ehkä tämäkin osio on hivenen väärä foorumi toivomallesi keskustelulle. Olisiko sinulla joku kollega, jonka kanssa voisitte keskustella aiheesta? Tai ehkä jopa esimies?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Voisivatko Modet kiinnittää tämän osiomme etusivulle? Olemme pitkään tarvinneet tällaista ”Yölinjaa”.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minullakin on negatiivisia ajatuksia etenkin yhdestä tamperelaisesta joukkueesta, mutta yön tunteina pyrin erilaisten hengitysharjoitusten ja muiden zeniläisten menetelmien avulla pitämään nämä ajatukset kurissa ja keskittymään muihin juttuihin. Enkä nyt tarkoita pakastepizzan ostamista orastavan krapulan tarpeisiin.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala tamperelaiset joukkoeet rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa He ovat teille tehnyt?!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala tamperelaiset joukkoeet rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa He ovat teille tehnyt?!
Kiitos viestistä, ”Älä töni tamperelaisia-ketju” on työnalla!! Tålamod , sanoisivat Ruotsin veljet !! Br, Frankie

Ehdotan, että käytämme tätä ketjua kipinävahtiin, kun odotamme Salmelaisen ulostuloa uusista pelaajista.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Entä jos on ihan yössä keskellä päivää? Saako silloin raapaista tarinaa tulemaan?

Yölinja olisi kyllä varma klassikko jo syntyessään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Entä jos on ihan yössä keskellä päivää? Saako silloin raapaista tarinaa tulemaan?

Yölinja olisi kyllä varma klassikko jo syntyessään.
Saa ehdottomasti, mutta samalla on suotavaa lähettää yksityisviestinä kutsu painiotteluun E5 edessä ainakin 10 muulle täällä IFKn osiossa.

@Hockey64 voitko vaihtaa ketjun nimeksi ”Yölinja”
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
@Hockey64 voitko vaihtaa ketjun nimeksi ”Yölinja”
Ketjunavaaja ei käsittääkseni pysty itse muuttamaan avaamansa ketjun otsikkoa, vaan sitä pitää erikseen pyytää Team Moderatorsilta tai noin se on ainakin aiemmin tavannut mennä. Pitäisin kuitenkin aika todennäköisenä, että jos tuohon otsikkoon jotain muutoksia tehdään, niin ne ovat enemmänkin mallia punainen munalukko perään jahka arki alkaa rullaamaan ja modet palailevat lämpimiin toimistoihinsa viikonlopun jäljiltä. Sen vuoksi tähän ketjuun ei ehkä kannata liiaksi kiintyä ja suunnitella sille kovinkaan merkittävää roolia palstan IFK-osion tulevaisuudessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös