Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 474 216
  • 5 184
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
On muuten suorastaan hämmentävää, kuinka vähän tähän ketjuun on tullut näiden vuosien aikana kirjoiteltua. Tai kyllähän tuo oma nimimerkki suht aikaisin tämän ketjun listalla vastaan tuli, mutta tässä ollaan kyllä hukattu aikanaan potentiaalia. Käytännössä tunti tai toinenkin monena yönä viikon aikana vierähtää tämän palstan parissa, ja voisi äkkiä kuvitella, että juuri tähän ketjuun tulisi jotain lätistyä.
Mustakin tuntuu, että en kyllä läheskään aina hyödynnä selittämättömän randomin unirytmini potentiaalia kirjoittamalla öisin tänne. Viime aikoina olen kuitenkin yrittänyt ottaa itseäni niskasta kiinni osallistumalla tähän ketjuun aktiivisemmin.
 

Nick Neim

Jäsen
Mustakin tuntuu, että en kyllä läheskään aina hyödynnä selittämättömän randomin unirytmini potentiaalia kirjoittamalla öisin tänne. Viime aikoina olen kuitenkin yrittänyt ottaa itseäni niskasta kiinni osallistumalla tähän ketjuun aktiivisemmin.
Nyt höpistään sitten tästä lähtien urakalla.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Nyt höpistään sitten tästä lähtien urakalla.
Höpisenpäs vaikka siitä, että olen ollut eilisestä aamusta saakka eli lähes kokonaisen vuorokauden jumissa 3399 tykkäyksessä ja yrittänyt illan ja yön mittaan parhaani mukaan keksiä jotain tarpeeksi hauskaa ja terävää, että saisin keneltä tahansa edes yhden säälipeukun ja pääsisin tästä piinallisesta luvusta vihdoin eroon. Tämä osoittautuikin lopulta luultua isommaksi haasteeksi.
 

Nick Neim

Jäsen
Höpisenpäs vaikka siitä, että olen ollut eilisestä aamusta saakka eli lähes kokonaisen vuorokauden jumissa 3399 tykkäyksessä ja yrittänyt illan ja yön mittaan parhaani mukaan keksiä jotain tarpeeksi hauskaa ja terävää, että saisin keneltä tahansa edes yhden säälipeukun ja pääsisin tästä piinallisesta luvusta vihdoin eroon. Tämä osoittautuikin lopulta luultua isommaksi haasteeksi.
En muuten kiusallanikaan anna sitä tykkäystä. Ja nyt kun täällä ei varmaan oikein muitakaan hereillä ole, niin varmaankin aamuun joudut odotella.

Buahaha.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oreon viehätys ei ole itselleni avautunut vielä tähän mennessä mutta whatever floats your boat brother.

Maraboun Daim sen sijaan on omaan makuun 5/5.
Tosiaan se on muuten Oreo eikä Orio, kuten viestissäni kirjoitin. Mutta se mun venettäni keinuttaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Tosiaan se on muuten Oreo eikä Orio, kuten viestissäni kirjoitin. Mutta se mun venettäni keinuttaa.
Mun venettä keinuttaa sama bändi kuin eilenkin. Saatan olla tähän milanolaisyhtyeeseen jo yhtä koukussa kuin @Punamusta Crüeen. Tuli onneksi tutustuttua lopulta tähän heidän EP:hinkin kun laittoivat sen yllärinä mulle postissa itse debyyttialbumin mukana. Tällä hetkellä soi Wasted




Uusissa bändeissä on vaan aina se ongelma kuulijan kannalta että kuunneltavia biisejä pitäis saada enemmän...
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun venettä keinuttaa sama bändi kuin eilenkin. Saatan olla tähän milanolaisyhtyeeseen jo yhtä koukussa kuin @Punamusta Crüeen. Tuli onneksi tutustuttua lopulta tähän heidän EP:hinkin kun laittoivat sen yllärinä mulle postissa itse debyyttialbumin mukana. Tällä hetkellä soi Wasted




Uusissa bändeissä on vaan aina se ongelma kuulijan kannalta että kuunneltavia biisejä pitäis saada enemmän...

Toi oli joo ihan hyvä biisi ja kuuntelin sen jälkeen hetken sitä kelluvaa ankkuriakin, mutta se vaikutti jo liian örinälaululta mun makuun. Ihan ton biisin videon perusteella olisin veikannut bändin olevan Norjasta, mutta milanosta tulee näköjään muutakin kuin Inter.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Toi oli joo ihan hyvä biisi ja kuuntelin sen jälkeen hetken sitä kelluvaa ankkuriakin, mutta se vaikutti jo liian örinälaululta mun makuun. Ihan ton biisin videon perusteella olisin veikannut bändin olevan Norjasta, mutta milanosta tulee näköjään muutakin kuin Inter.
Joo, mä olen "valitettavasti" tällaisen örinämetalcoren ylin ystävä. Toki maailmasta löytyy vielä paljon tästäkin raskaampia genrejä kuten doom, thrash, death metal ja deathcore. Itse pysyttelen enimmäkseen sen tyyppisessä raskaassa musassa jossa on vuoron perään melodista laulantaa ja brutaalia örinää sopivassa balanassissa. Akustiset metallibiisit uppoaa niin ikään kuin voi pannuun.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Heräsin jo. Jatkan pian. Oli omituinen uni, Kärpät rankoi Ässiä avauserässä maalein 0-6 ja meikällä meni ystävän kanssa tehdyllä kävelymatkalla hermot yhteen vanhempaan mieheen, joka ei tykännyt "suorapuheisesta" puhetavastani. Mistä näitäkin oikein sikiää...

Hälytyksiäkin oli aivan julmetusti, yli kaksikymmentä. Onneksi push-ilmoitukset ovat pois päältä.
Mä oon nähnyt nyt viikon sisään kahdesti unta että olisin ollut aikeissa päästä töihin pikaruokaravintolaan. Ensimmäisessä unessa olin ehdolla jonkun mäkkärin uudeksi ravintolapäälliköksi ja toisessa Carrols-ketju oli tehnyt paluun Suomeen ja kiinnostunut palveluksistani. Ota näistä unista taas selvää...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Mikäs on tuollainen Carrols?

Ei ollut Ässät voittanut vielä edes edellistä mestaruuttaan kun Suomen viimeinen Carrols-ravintola sulki ovensa. Olit silloin vasta 11v tenava joten ymmärrän hyvin mikset muista koko ketjun olemassaoloa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Jassoo, purilaispaikka kuten Hese. No olen muutenkin enempi pitsan ystävä nykyisin.
Kuin myös. Kokeilin viikko sitten ensimmäistä kertaa Milano-nimistä pizzaa lähipizzeriasta. Siinä oli siis täytteinä katkarapu-tomaatti-kapris-herkkusieni. En ollut ikinä ennen maistanut kaprista, ihan uteliaisuutta lähdin testaamaan itselleni uutta pizzaa. Aion tilata kyllä toistekin. Kapriksen maku yllätti minut positiivisesti.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ai jumalauta. City-käytävä, Carrols ja big carolina sekä clubi. Kova kombo aikoinaan nuoren heran elämässä. Vähän tyttöjä vilkuiltiin samalla kun tomaatit tippu hampparin välistä syliin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Ai jumalauta. City-käytävä, Carrols ja big carolina sekä clubi. Kova kombo aikoinaan nuoren heran elämässä. Vähän tyttöjä vilkuiltiin samalla kun tomaatit tippu hampparin välistä syliin.
Mulla oli ylimittaisten ruokataukojeni lopulle varattuna sellainen aivan erityinen naisten tiirailuhetki Espoon keskuksen käytävässä, kun olin aikoinani elämäni ensimmäisessä työharkkasuhteessa VPD -videopelimyymälässä syksyllä 2012. Olin silloin noin Puniksen ikäinen nuori kolli jolla ei ollut vielä ideaakaan mitä tulevat kahdeksan vuotta heittäsivät eteeni.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Lukiossa mulle siunaantui muuten luokkakaveriksi sellainen tosi söpö, elämää täynnä oleva pirtsakka ja isotissinen nuori leidi jolla oli tapana pukeutua aina silloin tällöin paljastaviin toppeihin. Siinä sitä oli 16-vuotiaalla Breezellä hankaluuksia piilotella bonereitaan.

Tiettyjen aineiden tunneilla muistan "nukkuneeni". Siis oikeasti tavoittelin sopivia näkymiä hänen keskivartaloaan kohti käsieni välistä mukamas silmät kiinni, hah! Oi teini-ikä...
 

redpecka

Jäsen
Heräsin jo. Jatkan pian. Oli omituinen uni, Kärpät rankoi Ässiä avauserässä maalein 0-6 ja meikällä meni ystävän kanssa tehdyllä kävelymatkalla hermot yhteen vanhempaan mieheen, joka ei tykännyt "suorapuheisesta" puhetavastani. Mistä näitäkin oikein sikiää...
Siis oliko tämä kävelyretkikin sitä unta? Toivottavasti.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Homejuusto on muuten about se yksi juusto josta en pidä... Noh, makumieltymyksensä kaikilla.
 

redpecka

Jäsen
Jotenkin ajattelen kärppänipun olevan hirmukova ylivoimalla. Tuskinpa kovin huonokaan.
Siis millään jengillä ei ole ikinä ollut toimivaa ylivoimaa. Katsot milloin tahansa Liigan sivuilta YV-rossat ja menet sen parhaan joukkueen osioon tutkailemaan peliotteita niin kaikki muu saattaa olla lupauksia herättelevää, mutta kunhan tuon ylivoiman saisi jotenkin toimimaan.

Sillä parhaimmillakin jengeillä se onnistumisprosentti on pitkässä juoksussa "vain" jotain 25 eli tarkoittaa että joutuu neljästä ylivoimasta pettymään kolme kertaa. Kenkää kaikille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös