Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 474 270
  • 5 184

Glove

Jäsen
Ei mee enää kauaa, kun Glove ja Vilperi heräävät. Nuo unettomien öiden ritarit.
Heräsin ekan kerran noin 4.15, onneksi sain uudestaan unen ja heräsin seuraavan kerran about 6:30. Harvinaista kyllä nukahdin Vielä uudestaan ja heräsin vähän yhdeksän jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Avautui eilen peiliin katsoessa, että hiukset minun muistuttavat jonkin verran Jeesuksen omia.
Ootko nähny Jeesuksen keesin jossain? Vai tarkotakko ny jotain Walmartin vahtimestaria?
 

Glove

Jäsen
Kun punis syntyi....
Elin varmaan elämäni kiireisintä aikaa. Opiskelin AMK:ssa, kävin osa-aikaisesti töissä ja lopun ajan varastivat kotona olleet 1- ja 2-vuotiaat lapsukaiset. Hyvin sitä silloin jaksoi vetää 60 h viikkoa (koulu+työt) kuukaudesta toiseen. Ei taitaisi enää onnistua.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Elin varmaan elämäni kiireisintä aikaa. Opiskelin AMK:ssa, kävin osa-aikaisesti töissä ja lopun ajan varastivat kotona olleet 1- ja 2-vuotiaat lapsukaiset. Hyvin sitä silloin jaksoi vetää 60 h viikkoa (koulu+työt) kuukaudesta toiseen. Ei taitaisi enää onnistua.
Ei sitä ihan turhaan ruuhkavuosista puhuta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kiva kun Ässät voitti Jokerit Imatralla. Vielä kun voittavat oikeitakin pelejä myöhemmin syksyllä, bravo.
Kunhan nyt niillekin tulee oikeita vastustajia. Ei meillä ryssiä ainakaan lasketa, hyvä jos pidetään oikeina joukkueina edes. Venäläisiä, hyi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ässien viime kauden venäläisvahti Daniil Tarasov oli kohtalaisen tasokas. En lyttäisi suoralta kädeltä, mutta se olenkin vain minä se.
En vittuile Ässille tässä vaan Pelleille.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En vittuile Ässille tässä vaan Pelleille. Mulla on Ässille soft spot. Diggaan Ketolaa, Makkosta, Levoa ja Javanaista, koska olen nähnyt niiden pelaavan ja se oli oikeasti aika helvetin hienoa. Tapio Levo on Suomen Scott Stevens. Se ei voi olla Suomen Paul Coffey, koska Paul Coffey on Amerikan Reijo Ruotsalainen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Puhutaanko täällä venäläisistä hokihemmolista? Denis Gurianov on muuten aika perkeleen kova ukko, ettäs tiiätte. Viime yönä sellaset vaatimattomat 4+1 Flamesia vastaan. Sitten tietysti Anton Khudobin, on se vaan kova kassari ja vielä todella sympaattinen jätkä. Starsin venäläiset rokkaa! No okei, Anton on Kazakstanissa syntynyt, mutta kuitenkin.

Sergei Zubov oli muuten aika kova pakki sillon ku se viel pelas. Mut onneks Miro on vielä kovempi jätkä ku mitä Sergei oli omana aikanaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miro on kyllä kova. Mutta mitä muuta voi IFK:n jätkältä odottaakaan. Kaikki on nyt vasta Amerikkaa myöten heränneet näkemään miten kova jätkä Miro on. Mie olen tiennyt sen jo pitkään. Miro on tämän sukupolven Lidström ja Niedermeyer, ihan pitelemätön kundi. Ja jätkä on vasta 21. 15 vuotta aikaa tehdä asioita siellä.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Miro on kyllä kova. Mutta mitä muuta voi IFK:n jätkältä odottaakaan. Kaikki on nyt vasta Amerikkaa myöten heränneet näkemään miten kova jätkä Miro on. Mie olen tiennyt sen jo pitkään. Miro on tämän sukupolven Lidström ja Niedermeyer, ihan pitelemätön kundi. Ja jätkä on vasta 21. 15 vuotta aikaa tehdä asioita siellä.
Mie... Vei aika paljon uskottavuutta viestistäsi, ottaen huomioon IFK-fanituksen.
Muuten olen samaa mieltä. Heiskanen on uusi Rautakallio.
 

redpecka

Jäsen
Hirveetä muisteluita jengillä että missä olit kun Punis syntyi? Nyt enää pitäisi tietää syntyikö se Speden kuoleman aikoihin vai WTC-iskujen jälkimainingeissa.. Jos vain tietäisi tarkan vuoden...
 

redpecka

Jäsen
Synnyin tiistaina 21. elokuuta 2001 Helsingissä ja tasan 21 vuorokautta myöhemmin arabit pistivät Manhattanin maan tasalle.
Ookoo. Nyt mulla on kaksi tärkeää paivämäärää: missä olit kun Kontiovaaran koira kuoli ja toisena tämä että missä kun Punis jotain.. No ei.

Tykkään laittaa historian asioita aikaperspektiiviin, erittäin mielenkiintoista. Kuten jossain aikamatkustusketjussa mainitsin hyvin läheiset suhteet Roswellin ja SaiPan perustamisien suhteen ja vaikka se, että Stoker kirjoittelee Draculaansa ja heti kohta syntyy HIFK jossain Krunikassa seuraavana vuonna. Sattumaako? Yhtä paljon kun Puniksen syntymällä on Speden kuoleman kanssa tekemistä.
 

redpecka

Jäsen
Milloin tämä Spede on kuollut?
Wikin mukaan seittemäs syyskuuta, 2001

Eli hän kuoli onnellisesti golfkentälle tietämättä tulevasta terrorisminvastaisesta jatkosodasta.
 

Liitteet

  • speedy pasanen.PNG
    speedy pasanen.PNG
    112,6 KB · kertaa luettu: 84

redpecka

Jäsen
En tiennytkään. Ehdimme elää 17 päivää samassa maailmassa. Hyvä tietää. Tieto on valtaa.
Ja siinä kuin tuo Lukasenkko Belarussiasta niin tämä Spede oli myös kiekkomiehiä. Jäänyt vähän paitsioon tämä anekdootti historiassa, mutta jos maailma olisi mennyt erilailla niin "niiralanmontun" hallin katossa voisi olla #Speedy. Tietääkseni lempinimi tuli tuosta nopeudesta ja kohta sitten se muotoutui spedeksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hirveetä muisteluita jengillä että missä olit kun Punis syntyi? Nyt enää pitäisi tietää syntyikö se Speden kuoleman aikoihin vai WTC-iskujen jälkimainingeissa.. Jos vain tietäisi tarkan vuoden...
Minä muistan että istuin kotona olohuoneessa lukemassa Asterixia kun radiossa sanottiin että ”rock änd roll -musiikin tunnetuimpiin ja suosituimpiin esiintyjiin kuulunut yhdysvaltalainen Elvis Presley on löydetty kuolleena kotinsa kylpyhuoneesta. Hän oli kuollessaan 42-vuotias.” Tämä tapahtui elokuussa 1977.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nymmää rikon sääntöjä, sakottakaa pois, mutta miks herra Elvis heitti henkensä kylpyhuoneessa?
Poikani sanoin ”jättikakka tappoi Elviksen.” Tässä voi olla totuuden siemen, sillä Elvari oli kärsinyt ummetuksesta ja epäiltiin, että tortun vääntäminen vei Elpun voimat. Virallinen syy taitaa kuitenkin olla sydänkohtaus.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Pelikoneita ei tule mitenkään hirveän aktiivisesti hakattua, mutta yleensä kun pelaa tulee laitettua se joku 2-5€ sisään. Tuolla veikkauksen sivulla pystyy pelaamaan noita automaattipelejä "leikkirahalla" ja isoilla panoksilla , mistä tulikin mieleen, että olisi varmaan mahtavaa vetää pelaamolla jotain Emmaa kymmenen euron jyystöllä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös