Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 474 241
  • 5 184

redpecka

Jäsen
Täytyypä mennä taas vähän hoitaa mikromanagerointia tuonne FM11-puolelle. Eivät pärjää ilman minua. Viikon päästä lauantaina on cup-ottelu ja pitää olla freesi, ehkä jopa suihkussa käydä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään pitäisi forecan mukaan tulla ihan ok päivä. Hyvä. Pääsee leikkaamaan pitkästä aikaa nurmikon ja jos illalla vaikka vähän grillais, myös pitkästä aikaa. Pääsis vähän ikäänkuin tekemään kesäjuttuja, kun kesä kerran on. Huomenna sitten taas sataakin ja paljon.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Kellään muulla tapana mennä nukkumaan liian tyhjällä vatsalla ja herätä muutama tunti myöhemmin huutavaan vatsaan? No kirjoitin tosiaan tossa about kahden jälkeen taas yhden runon lisää samalla kun taustalla soi The Word Aliven Life Cycles albumi bändin alkutaipaleelta.

Että eipähän tullut ainakaan turhaan herättyä. Näin muuten taas unta missä soi taustalla mulle tuttu biisi. En tiiä miten pieni prosentuaalinen määrä ihmisiä pystyy näkemään näin auditiivisesti selkeitä unia, mutta ehkä se on tää mun musikaalisuus ja taiteilijan luonne yleensäkin.

Nyt ajattelin kyllä painaa pääni tyynyyn ja jatkaa unia. Öitä vaan tännekin.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Kellään muulla tapana mennä nukkumaan liian tyhjällä vatsalla ja herätä muutama tunti myöhemmin huutavaan vatsaan? No kirjoitin tosiaan tossa about kahden jälkeen taas yhden runon lisää samalla kun taustalla soi The Word Aliven Life Cycles albumi bändin alkutaipaleelta.

Että eipähän tullut ainakaan turhaan herättyä. Näin muuten taas unta missä soi taustalla mulle tuttu biisi. En tiiä miten pieni prosentuaalinen määrä ihmisiä pystyy näkemään näin auditiivisesti selkeitä unia, mutta ehkä se on tää mun musikaalisuus ja taiteilijan luonne yleensäkin.

Nyt ajattelin kyllä painaa pääni tyynyyn ja jatkaa unia. Öitä vaan tännekin.
Maailman hirvien tunne on herätä aamulla täydellisen tyhjällä vatsalla eikä jaksa nousta ylös sängystä. Mulle käy näin useesti.

Öitä sinnekin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Jaa ei se uni sieltä tahdo taas tulla vaikka todellisuudessa nukuttaisi kovastikin. Sihautinpa alkoholijuomatölkin auki, katsotaan kirjoitanko mä tässä kohta vielä toisenkin pätkäisyn jotain. Sängyssä kääntely ja vääntely tuntitolkulla ei ainakaan ole mun juttu.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Aamuiset auringonnousut ovat muuten hyvin kauniita.
Mä olen itse jonkin verran enemmän auringonlaskujen kuin -nousujen ihastelija. Toisaalta kyllä auringonnousuissakin on se oma viehätyksensä. Auringonlaskuissa pidän kuitenkin siitä, kuinka taivaanranta maalautuu mitä vaihtelevimpiin värisävyihin.
 

Nick Neim

Jäsen
Yövuoro 9/17 lähenee puoliväliään, näiden jälkeen on tämä yökuukausi sitten ohitse. Yllättävän pirteänä tässä ollaan, vaikka parina viikonloppuna on tullut tässä vähän törpöteltyäkin. Yleensä se sotkee noita nukkumisia ikävästi, ja alkuviikosta se kostautuu pahasti.

Uniseurannan mukaan tulee tykiteltyä noita 7-8 tunnin unia yövuoron jälkeenkin, joten ei ihmekään kun jaksaa edelleen hyvin. Eihän nämä nyt ihan samalla rutiinilla mene kuin vaikkapa 5 vuotta sitten, mutta kohtuullisesti edelleen näitä jaksaa. Saas nähdä miten parin viikon kuluttua saa käännettyä rytmiä takaisin aamuun, kun viikko sitäkin on tuolla välissä. Ei välttämättä ole mikään kovinkaan helppo homma.
 
Viimeksi muokattu:

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Uneton yö, uneton yö...menköön muiden jatkona.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Haahuilin äsken iloisesti parisen tuntia metsässä ja kotiuduin reissultani noin puolisen tuntia sitten. Vielä on adrenaliinitasot sen verran korkealla ettei nukuta joten ajattelin morjestaa taas ystävääni Spotifyta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Niin mihinkäs se uni taas katosi? Ai niin, varmaan kun keksin alkaa kirjoittelemaan vaikka ja mihin ketjuun. Hyvin pelattu aivot!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Tänä yönä tuntuu siltä että voisin oikeasti jopa nukkua ihan hyvin. Viimeiset kolme yötä olen nukkunut erinäisistä syistä todella vajaavaisia tuntimääriä. Nyt on kuitenkin sellainen fiilis että nukun kuin tukki, kunhan saan silmäni suljetuksi,

Yleinen fiilis on positiivinen ja varsin toiveikas. Vielä viisi pitkää päivää niin saanen tietää opintojen kohtalosta...
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
No ei sitten nukuta tänä(kään) yönä. On sitä ennenkin painettu pari- kolme vuorokautta putkeen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Billie Jean soi ja rinnassa sykkii.
Helvetin helppo biisi muuten soittaa aloittelevalle kitaristille. Kolme sointua. Am, F ja E. Niillä vetää koko biisin läpi. Ja paljonko Jacko nettosi laululla? Miljoonia. Joskus hyvä on todella yksinkertaista. Ja tarkoitan oikeasti että hyvä. Jackson oli vastenmielinen persoona mutta muutaman todella hyvän biisin tekijäksi hänet on kirjattu. Billie Jean on yksi niistä. Tässä muuten toinen näkemys asiaan:



 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Tämä yö menee näemmä vähän metsään. Taidan siirtyä kissan kanssa tarkkailemaan luontoa partsille...
 

Nick Neim

Jäsen
Lievä krapula ja viikon ensimmäinen yövuoro on taas kovaa vauhtia jo käynnissä. Leppoisa yö onneksi tiedossa.

Tuli sentään nukuttua lähemmäs 11 tuntia darrapäissään, joten pahemmin ei ainakaan vielä väsytä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lievä krapula ja viikon ensimmäinen yövuoro on taas kovaa vauhtia jo käynnissä. Leppoisa yö onneksi tiedossa.

Tuli sentään nukuttua lähemmäs 11 tuntia darrapäissään, joten pahemmin ei ainakaan vielä väsytä.
Onko rytmi viisi yötä ja neljä vapaata?
 

Nick Neim

Jäsen
Onko rytmi viisi yötä ja neljä vapaata?
Näin kesällä ei. Nyt kun meitä esimiehiä on vain 4 töissä ja 2 lomalla, niin joudutaan vähän venymään työvuorojen suhteen. Nytkin tulee 6 yövuoroa putkeen, mutta toisaalta sitten saan nyt 3 päivän vapaat tuohon perään. Eli aika tiiviillä tahdilla kesä mennään. Normaalisti meillä on maksimissaan 3 yövuoroa putkeen ihan yleisen jaksamisen takia, mutta tämä kesän aika mennään vähän poikkeavalla järjestelyllä.

Tosin porukalla tähän ollaan suostuttu, koska tällöin saadaan kaikille suht inhimilliset kesäloman ajankohdat. Ensimmäiset aloitteli lomat kesäkuun alusta, ja viimeiset taitavat pitää joitain yksittäisiä viikkoja syyskuun puolella vielä pois. Muutoin taitaisi joku joutua pitämään lomiaan jo toukokuun puolella.
 

Glove

Jäsen
Huomenta. Ehtii näköjään kirjoittaa vielä tännekin. Kun ei kerran uni riitä niin pitää herätä. Taidan ottaa tänä iltana enemmän lääkettä, että saan nukuttua tarpeeksi. Ei tuo 5 h oikein riitä meikäläiselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös