Mainos

Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

• 201 335
  • 4 398

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Mikäli minua tarkoitit, niin melko ihmeellinen asenne. Luulin nimittäin että playoffeissakin pelaa kaksi manageria per sarja. Olen sanonut täällä uudelleen ja uudelleen tilanteestani ja pyytänyt vastustajilta yhteydenottoja sopivista peliajoista, mutta taaskaan ei ole mitään kuulunut. En vain pysty päivystämään boxilla vastustajia (Carolinan manageri muutenkin aina offline-tilassa vaikka olisikin paikalla), joten kun kerta hommasta ei tule mitään, niin simuloikaa vaikka koko sarja. Pääseepähän Floridakin taas runkosarjan kautta kesälomille.

En usko että kerkeää kesälomat alkaa ennen kun uus änäri kolahtaa jo postiluukusta.

E: Siellä GMC:n puolella Carolinakin kyselee että meinaatko tällä kaudella vielä liveen tulla.

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vähän ryhtiä oikeasti tohon touhuun. Yhdellä kierroksella on 3-5 peliä per gm ja nyt on käytetty 10 päivää eikä toinen kierroskaan ole lopussa. Tämä ei ole kohdistettu janbolle vaan myös kaikille muille vielä mukana oleville. 5 joukkuetta mukana ja 25 ulkona, koittakaa pelata!

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Ryhtiä kaivataan kaikilta myös siksi, että on sitten kivempi tällä kohtuu samalla yhteisöllä pelata tulevaakin änäriä. Olen poissa 26.3-9.4 ja nyt tarvittaisiin manageria tuuraamaan komissaarin paikalla. Unluckylla olisi kokemusta varsinkin tuosta kesästä, mutta jaksaako mies hoitaa hetken kahta liigaa? Myös Paki77 hoiti hetken liigaa hyvin tuossa vähän aikaa sitten.

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Ei vittu, eikö niitä pleijareita saada nyt hakattua läpi. Vaikka tän kuun puolella tai jotain.

Multa loppuu live tätä kyytiä ennenkuin päästään playoffit läpi vidduu.

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Kiitos mutta ei kiitos, komissaarin pestille kesäkaudeksi. Ei jaksa eikä ehdi hoitaa noita asioita kun itsellä muutto edessä pääsiäisenä. Paki olisi hyvä komissaariksi. Koska on aktiivinen ja tietää säännöt.

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Itse olen tainnut olla molemmilla kierroksilla siinä otteluparissa, joka on ensimmäisenä pelinsä hoitanut. Tämä siitä huolimatta, että olen ollut melkein enemmän poissa kotoa boxin äärestä kuin boxin äärellä kotona nyt parin viikon aikana.

Itsellänikin nyt yllättäen edessä muutto pääsiäisviikonloppuna, kun päätimme tyttöystävän kanssa, löydettyämme ja saatuamme kaikin puolin passelin kämpän, siirtyä molemmat pääkaupunkiseudulle.

Käytännön asioiden hoitamisen takia saavunkin takaisin kotio vasta maanantaina ja ainakin perjantain ensi viikosta olen lähes varmasti poissa linjoilta. Lauantai ja sunnuntai on vielä epäselvä, mutta mahdollisesti jo silloin linjoilla. Paljon riippuu siitä kuinka paljon päädymme lopulta maalailemaan ja tapetoimaan kämppää.

Jatkossa voi hieman aktiivisuus muuttua, koska tarkoitus olisi nyt hakea joko osa-aikaista tai kokoaikaista työtä gradun teon ohelle.

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Pääsenkin jo tänään illalla linjoille.

Missäs tilanteessa se BOS-CAR-sarja nyt on? Olisi hyvä ainakin konffifinaalit mahd.nop. pois alta tuon muuttoni takia.

janbo

Jäsen
En usko että kerkeää kesälomat alkaa ennen kun uus änäri kolahtaa jo postiluukusta.

E: Siellä GMC:n puolella Carolinakin kyselee että meinaatko tällä kaudella vielä liveen tulla.

Pääsenkin jo tänään illalla linjoille.

Missäs tilanteessa se BOS-CAR-sarja nyt on? Olisi hyvä ainakin konffifinaalit mahd.nop. pois alta tuon muuttoni takia.

Tänään voin pelata välillä 12:30-17:00, mutta en voi päivystää boxilla. Eli tarvitsen tänne (edelleen) tiedon Carolinalle sopivasta ajasta, jotta pääsen paikalle oikeaan aikaan. Se on ihan se ja sama mitä GMC-valikkoihin huutelee, mun on nimittäin edelleen ajeltava anoppilaan pelaamaan pelit.

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Tänään voin pelata välillä 12:30-17:00, mutta en voi päivystää boxilla. Eli tarvitsen tänne (edelleen) tiedon Carolinalle sopivasta ajasta, jotta pääsen paikalle oikeaan aikaan. Se on ihan se ja sama mitä GMC-valikkoihin huutelee, mun on nimittäin edelleen ajeltava anoppilaan pelaamaan pelit.

Oletko tietoinen, etta jos menet xbox.com sivustolle ja kirjaudut sisaan tunnuksillasi niin voit nahda siella sinulle lahetetyt live-viestit? Voisi helpottaa tuota yhteydenpitoa, Carolinalla kun ei niita jatkoaikatunnuksia taida olla

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
BOSTONILLE VIESTIÄ:

"Morjes! Viitsitkö kirjottaa Jatkikseen, että Carolinalle käy tänään pelit Bostonia vastaan millon tahansa klo17 asti n. puolen tunnin varotusajalla"

Toimin vain viestin välittäjänä, tämä tuli n. 2 minuuttia sitten minulle livessä.

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Koskas Paki pääsis vaihtamaan jakson? Jotta saadaan heti huomenna viimeistään konffifinaalit käyntiin!

Ikävä kyllä olen nyt laivalla ja pääsen sen vuoksi vasta huomenna illalla simuloimaan. En saanut Petrolta mitään ilmoitusta että olen jo nyt komissaarina, oletin että hän siirtää oikeudet vasta huomenna jolloin hän olisi päässyt tänään itse simuloimaan. Eli ikävä kyllä en pääse ennen huomista iltaa simuloimaan.

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
No ei helvettiläinen oikeesti... Tämän vuoksi voi sitten ainakin osaltani venyä aika kivasti hommat.

Pikkasen sitä kommunikointia nyt odottaisi yhdeltä jos toiselta, oltiin San Josen kanssa jo sovittu alustavat ajankohdatkin siten, että todennäköisesti tänään oltaisiin homma hoidettu, mutta eipä auta mitään.

edit. Ei jumalauta oikeesti. Varsinainen komissaari näyttää olevan livessä iloisesti. Mikäköhän helvetti siinä oli niin hankalaa vaihtaa noita oikeuksia edes vasta sen jälkeen kun on jakson vaihtanut? Tai edes vähimmäisvaatimuksena ottaa selville milloin väliaikainen komissaari pääsee vaihtamaan jakson.

Jos pääsen hoitamaan pelit vasta ensi viikon puolella, niin en ota asiasta minkään vertaa vastuuta.

Viimeksi muokattu:

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Ihan hienoa, että palautetta tulee.. mutta mutta.. Ennen kannattaa ottaa asioita selville, kun tekee omia johtopäätöksiä. Olen 450km päässä boxistani, pian välimatka suurenee ja sillä pelaa joku aivan muu tämän 2 viikkoa, kun sen olen lainannut. Nimesin eilen vauhdilla ennen lähtöä Paki77:n komissaariksi ja hoidin konepeluut toisesta liigasta päälle. Toki tämänkin olisi voinut vielä paremmin hoitaa, mutta en tosiaan vaan notku iloisesti livessä.

Eikä tarvitse ihmetellä jos en lomalla jaksa joka viestiin täällä vastata. Taitaa olla ensimmäinen meno yms. komissaareuteni aikana, joten en suodata ihan kaikkea sontaa mitä päälle sain. Myöskään en odottanut edellisen sarjan venyvän näin pitkäksi. Pahoittelut kuitenkin jokseenkin huonosti hoidetusta viimeisestä stintistä ennen lähtöä.

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Ihan hienoa, että palautetta tulee.. mutta mutta.. Ennen kannattaa ottaa asioita selville, kun tekee omia johtopäätöksiä. Olen 450km päässä boxistani, pian välimatka suurenee ja sillä pelaa joku aivan muu tämän 2 viikkoa, kun sen olen lainannut. Nimesin eilen vauhdilla ennen lähtöä Paki77:n komissaariksi ja hoidin konepeluut toisesta liigasta päälle. Toki tämänkin olisi voinut vielä paremmin hoitaa, mutta en tosiaan vaan notku iloisesti livessä.

Eikä tarvitse ihmetellä jos en lomalla jaksa joka viestiin täällä vastata. Taitaa olla ensimmäinen meno yms. komissaareuteni aikana, joten en suodata ihan kaikkea sontaa mitä päälle sain. Myöskään en odottanut edellisen sarjan venyvän näin pitkäksi. Pahoittelut kuitenkin jokseenkin huonosti hoidetusta viimeisestä stintistä ennen lähtöä.

Asioista on hieman hankala ottaa selville mitään, kun siihen ei tosiasiallisia mahdollisuuksia ole. Mutta nyt siis selvisi se, että minkä takia oikeudet vaihtui ennen ottelusarjojen päättymistä. Kiitoksia selvennyksestä ja pahoittelut tältä osin.

Kuitenkin jonkin asteinen ennakkoilmottaminen siitä, koska oikeudet vaihtuu, olisi ollut paikallaan (vähintään oikeudet saavalle). Silloin ne olisi väliaikaisesti voinut ottaa joku muu, joka pystyy tuon tekemään. Sarja tosiaan venyi uskomattoman pitkäksi, mutta toisaalta juuri sen epämääräisyys olisi voinut olla peruste jonkinlaisille varotoimenpiteille.

Eipä tässä muuta, mutta onhan se vähän harmi, että käytännössä tällaisiin lähinnä viitseliäisyys-asioihin yhden jos toisen toimesta ollaan hukattu tässä kohta 2-3 viikkoa. Se on kuitenkin melkein puolikas runkosarjaa.

Navy

Jäsen
Jätän tämän liigan. Eli San Jose on nyt vapaana.
En pystyisi pelaamaan ensi kautta loppuun asti, joten parempi lopettaa nyt, eikä kesken kauden. Voin hoitaa kaikki sopimukset, jos sitä ennen ei löydy uutta manageria. Kiitos kaikille peleistä.

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jätän tämän liigan. Eli San Jose on nyt vapaana.
En pystyisi pelaamaan ensi kautta loppuun asti, joten parempi lopettaa nyt, eikä kesken kauden. Voin hoitaa kaikki sopimukset, jos sitä ennen ei löydy uutta manageria. Kiitos kaikille peleistä.

Selvä homma, San Jose siis vapaana. Halukkaat viestiä tänne tai suoraan minulle.

Missä vaiheessa konfferenssifinaalit ovat?

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
San Jose - Colorado 0-3
Philadelphia - Boston 0-0

Ei tietoa onko philly ja bruins sopinut peleistä mitään keskenään.

Molemmat voisivat tulla nyt tänne kertomaan, että missä vaiheessa pelien sopiminen on. Jos ei ole vielä mitään sovittu niin yksityisviestit laulamaan. Enää max 10 peliä kautta jäljellä, joten yritetään olla nopeita!

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Itselläni tuo muutto aiheuttaa hieman ongelmia. Eli jos en huomenna pääse pelaamaan finaalimatseja pois, niin menee todennäköisesti ensi kuun puolelle. Torstaina alkaa jo kalusteiden purkaminen ja täys häslinki, joten silloin en varmaksi uskalla luvata. Perjantaina taasen ei varmasti onnistu ja pääsiäispyhät ovat vähän siinä ja siinä. Pitää vielä selvittää sekin, onko taloyhtiössä nettiä vai täytyykö se hommata itse. Isännöitsijällä kestänyt tämän asian selvittämisessä jo tuskastuttavan kauan.

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei ole täällä ainakaan Bostonista kuulunut mitään, eikä ole sattunut boxillekkaan yhtä aikaa. Itselleni sopii oikeastaan pelit milloin vain, paitsi perjantaina. Niin ja huomenna luultavasti ei onnistu aikavälillä 19.45-22.00.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy