Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 196 913
  • 4 416

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Mä (Islanders) voin siirtyy tilapäisesti jonkun playoff jengin puikkoihin jos ei uusia GM kokelaita ilmaannu. Kuitenkin sen verran olen pelannut jo tällä joukkueella ja rakentanut sitä "vaivalla", etten halua vaihtaa kokonaan joukkuetta, vaan esim offseasonilla viimeistään tulisin takaisin Islandersin puikkoihin.
Mulla on myös ollu tässä ns. epävirallista taukoa gmc:n kanssa, nöyrät pahoitteluni teille, jotka olette naputellu konetta vastaan, tai joiden pelaajat ovat loukkaantuneet simun vuoksi.
Nhl 14:sta sen verran, että jos ostan sen, olen halukas ottamaan jonkun kivan joukkueen tavoittelemaan playoffeja ;). Kuitenkaan tuo nhl14 ei ole mikään satavarma hankinta, GTA V tullee myös syksyllä ja se taas on satavarma hankinta.
 

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mä (Islanders) voin siirtyy tilapäisesti jonkun playoff jengin puikkoihin jos ei uusia GM kokelaita ilmaannu. Kuitenkin sen verran olen pelannut jo tällä joukkueella ja rakentanut sitä "vaivalla", etten halua vaihtaa kokonaan joukkuetta, vaan esim offseasonilla viimeistään tulisin takaisin Islandersin puikkoihin.
Mulla on myös ollu tässä ns. epävirallista taukoa gmc:n kanssa, nöyrät pahoitteluni teille, jotka olette naputellu konetta vastaan, tai joiden pelaajat ovat loukkaantuneet simun vuoksi.
Nhl 14:sta sen verran, että jos ostan sen, olen halukas ottamaan jonkun kivan joukkueen tavoittelemaan playoffeja ;). Kuitenkaan tuo nhl14 ei ole mikään satavarma hankinta, GTA V tullee myös syksyllä ja se taas on satavarma hankinta.
Tuskin tulee seuraavaa kautta jengin tämänhetkisestä innostuksesta päätellen. Jos kausi saadaan vietyä loppuun voin hypätä myös playoff-joukkueen puikkoihin. Nashville oli vielä vahvasti kiinni 7-8. sijoista taistelussa kunnes simulointitappiot ja loukkaantumiset hankaloittivat tilannetta. Pyrin vielä pääsemään 8. sijalle, mutta 10-15 pelin päästä vois katsoa tilannetta uudestaan...
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Joo, nyt riitti.

Liigassa ollessani tasan yhden kerran joku pyysi ihan itse mua vastaan peliä, ja se tapahtui äsken Coloradoa vastaan. Peukku sinne. Aina jouduin itse ettimään vastustajaa kun muita ei näemmä hirveästi kiinnosta ja sitten kun on näitä ketkä ei edes vastaile viesteihin.
Täysiä pisteitä en komissaarillekkaan voi antaa. En tiedä aikaisemmista kausistanne, mutta kyllähän tää meni niin vihkon alle.

Puolet jengeistä on joko tietokoneen ohjaamia tai sitten kavereita, jotka eivät viitsi vaivautua/ei ole potkittu pois liigasta. (Washington, mitä helv?)

Senatorsit olis taas vapaana.
 

Kurkijalka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turtleneck
Olisiko porukalla kiinnostusta perustaa kokonaan uutta liigaa? Tuo toinenkin jatkiksen porukka alkaa olla jo aika kuollut...
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Jeah, kiitoksia hyvistä peleistä porukoille. Katotaan NHL 14:sta kenties uudestaan. Montreal kiittää ja kuittaa tältä osin, livekin loppuu parin päivän päästä.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Kyllähän tämä liiga tosiaan lopahti nyt täksi kaudeksi aivan täysin.

Opetuksena lienee se, että väkisin ei kannata jäädä kitkuttelemaan, koska se on liigalle yhtä (ellei enemmänkin) tuhoisaa kuin se, että lähtee pois. Vaikka tottakai "loppuun asti oleminen" on sikäli hyvä ja kunnioitettava asia, ei sitä pitäisi ihan vain muodon vuoksi tehdä.

Komissaari hoiti asiansa esimerkillisen hyvin kaksi kautta, mutta sen jälkeen tekemisen taso on laskenut koko aika ja tämä paatti on seilannut jo pitkään ilman kapteenia. Mielestäni vastuuseen kuuluu myös se, että luopuu tärkeästä pestistä, jos kokee ettei mielenkiinto/aika sen hoitamiseen kelvollisella tasolla riitä. Selkeä korrelaatio on näkynyt sen välillä, että jos menestyksen taso putoaa selvästi jossain vaiheessa, iskee hyvin nopeasti motivaatiopula.

Toivoisin ehdottomasti, että 14:ta olisi mahdollisuus lyhennettyihin kausiin, koska selvästikkin näin pitkät kaudet ovat tuhoisia. Liigaan saisi mielenkiintoa roppakaupalla juuri manageroinnin suhteen lisää, jos joukkueessa täytyisi vetää läpi vähintään yksi "sukupolvi".

Itse nyt koitan jatkaa vielä mukana, mutta saa nähdä jaksaako noita botti-matseja kuinka pitkään hakata, eritoten playoffeissa.

***

Uuden liigan perustaminen tässä vaiheessa on kyllä valitettavasti hieman liian myöhäistä, vaikka nuo satunnaiset kokoonpanot sikäli kiinnostavatkin paljon. Yhden kaudenhan tässä enää pystyisi käytännössä pelaamaan.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Tassa faktaa omista taman jakson peleista tahan mennessa:

Paivia jakson alkamisesta kulunut - 2+
Peleja yhteensa - 7
Tietokonetta vastaan pelattuja peleja - 4
Ihmista vastaan pelattuja peleja - 0
Peleja jaljella, joissa vastustajalla ei konepelia paalla - 3
Vastustajia nakynyt livessa samaan aikaan - 1
Naista viesteihin vastanneita - 0
Simuloinnin ajankohta - ?

Florida ollut viimeksi livessa 5 paivaa sitten, konepeli ei ole paalla

Tuli karsittya kauden ensimmainen konepelitappiokin tanaan, kun Rangersin kone paukutti 2 puuroveivia ylakulmaan. Jalkimmainen 9,6s ennen loppua. Laukaukset mahtavasti 35-11 mulle, lopputulos 2-1 Rangersille

E: San Jose, Florida ja Boston jaljella. Olen nyt viela hetken livessa ja sen jalkeen kayn aina valilla katsomassa jos joku olisi paikalla
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
MTL konepeli keskeytetty ekassa erässä kun 5min pelattu, tilanne 0-0. Tuli Minnesota peleille, niin ei viitsinyt odotuttaa kaveria. Nyt pelasin uusintamatsin MTL vastaan, ja 5-1 turpaan :D Hetken aikaa heilun vielä onlinessa jos VAN tai LA pääsisi peleille.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Eipä tässä hommassa taida kamalasti enää järkeä olla. Homma on monestakin syystä kuollut täysin treidirintamalla yms. Tämän lisäksi saat päivystää boxin ääressä kohtuuttoman kauan aina, että saat edes yhden ihmismatsin järjestettyä. Playoffit eivät innosta nekään edes, koska vastassa on sitten bottijoukkueita tai sitten playoffien ulkopuolelle jäävien joukkueiden managereita (parempi kuin bottijoukkueet, mutta menee hieman idea koko hommasta).

Tätä myöten on turha enää velvoittaa itseään päivystämällä boxin ääressä tämän enempää, vaan siirtää sitäkin aikaa ja energiaa muualle.

Ensi version ostamisesta ylipäänsä en vielä osaa sanoa yhtään mitään, mutta jos ostan ja liiga järjestetään, niin toki mukana taas jos vain kelpuutetaan.

Kiitoksia kaikille värikkäästä ajasta ja erityiskiitokset jokaiselle aktiiviselle managerille! Varmasti nämä aktiiviset itse tunnistavat itsensä ja kaikille näille kiitokset riippumatta siitä, oliko kanssakäyminen kuinka kovaa konfliktia tai ei.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Mä kävin jättämässä jäähyväiset Staples Centerille. Samat syyt painavat kuin Dissonanssilla, ei kiinnosta yhtään pelata noita konepelejä. Nytkin niitä on ollut tässä jaksossa 5/7 peliä. Oma "huippuhetki" osui ensimmäiseen kauteen kun taisteltiin konferenssin finaaleissa :) Tästä tultiin joka vuosi kierros kierrokselta alemmas. Tämä liiga oli kyllä positiivinen kokemus ja toivottavasti ensi versioon saataisiin vähän parannusta:

- Taklaukset. Tästä liigasta tuli oikein kunnon pokecheck-liiga, kun porukka tajusi että sitä saa surutta käyttää ilman boxia. Toivottavasti ensi versiossa on edes jonkinnäköiset taklaus-sliderit.
- Nuorten kehittyminen. Panostin ensimmäisellä kauteen nuoriin ja lopputulos: Kreider 24v (nyt), 4* 82, Toffoli 23v, 4* 75, Mcilrath 23v, 4* 76, v. Rask 22v, 4* 69, Lindholm 22v, 3,5* 69.
- Joku järki tuohon maalivahtitouhuun.

Loppuun voisi todeta, että tämä oli sittenkin vain peliä! :)
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Kiitos Dissolle ja Kiekkomiehelle peleistä, huikeita pelejä oli tämän neljän kauden aikana sekä Avalancea että Kingsejä vastaan! Voisin väittää, että oli tämän liigaan erilaisimmat pelitavat näillä herroilla, Coloradoa vastaan tarkkaa kyttäilyä 60min ja taas Kingsejä vastaan fyysistä coast to coast kiekkoa. Molempia vastaan itse aina yritin pelata samanlaista kiekkoa kuin vastustaja, tosin huonolla menestyksellä, pl. Suonenveto-runkosarja. Playoffeissa tapahtui sitten totaalinen sulaminen :D

E: ja toivottavasti ollaan samassa liigassa seuraavassakin painoksessa!
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Eipä tässä ole enään mitään järkeä roikkua mukana. Pittsburg Penguins jättää liigan! Ensimmäinen kausi oli se paras, menestyksen kannalta. Konfrenssi finaaleihin päästiin, mutta Laksolan Florida oli liian kova pala. Toisella ja kolmannella kaudella laulukuoroon lähdettiin ensimmäisellä kierroksella V.Tammen Tampa Bayta vastaan. Tällä kaudella oltais menty päätyyn asti! :)

Petro hoiti hommansa erinomaisesti ensimmäiset kaudet. Sitten, kun menestystä ei enään tullut, niin motivaatio loppui siellä suunnalla täysin ja tässä lopputulos.
Kiitokset vielä aktiivisille managereille. Mukavia pelejä oli suurimmaksi osin. Varsinkin ensimmäiset 2 kautta. Ensi vuoden versiossa ehdottomasti mukana.

Loppuun vielä ketjut, joilla vedettiin kauden viimeiset ottelut, sekä J.Kekäläisen treidiarkisto.

Kovalchuk A - Filppula - Malkin C
Marley - Granlund - Azevedo
Hagman - Iginla - Rajala
Hartikainen - Bathgate - Artyukhin

Vatanen - Chara A
Hedman - Byfuglien
McQuaid - Määttä

Rinne
Kuemper


Varmistuneet siirrot:

1.kausi: 2012-2013
- Neal <---> Jagr (DAL)
- Vokoun, Kunitz, Tangradi, Vitale <---> Yakupov, Hartikainen, Rajala, Petrell, Perhonen (EDM)
- Sutter, Petrell, PIT 5/2013 <---> Filppula, Pulkkinen, DET 3/2013 (DET)
- Fleury, Martin, Morrow, PIT 1/2013 <---> Price, Kaberle, Boillon (MON)
- Kennedy, Cooke <---> Hedman (TBL)
- Sneep <---> Madden (FLO)
- Orpik <---> Fisher (NAS)
- Crosby, Boillon <---> Kovalchuk, Tedenby, NJD 2/2013, NJD 3/2013 (NJD)
- Zatkoff, PIT 7/2013 <---> Bishop (OTT)
- Engelland <---> Petrell (DET)

2.kausi: 2013-2014
- Niskanen, Fisher, Petrell, Pulkkinen, Görtz <---> Byfuglien, Carcillo (CHI)
- Price, Iilahti, Osala, Kuehnhackl, Zlobin <---> Niemi, Thornton, Marley (SAN)
- Despres, Pickard <---> Mason (CBJ)

3.kausi: 2014-2015
- Thornton <---> Chara (BOS)
- Niemi <---> CBJ 6/2015 (CBJ)
- Santorelli <---> Tangradi (EDM)
- Perry <---> Yakupov, Tangradi, Lowery, Didiomete (FLO)
- Carcillo <---> McQuaid (TOR)
- Mason, Perry <---> Ward, Iginla (EDM)
- Lovejoy, PIT 1/2015 <---> Vatanen (ANA)
- Pouliot <---> Frolov (COL)

4.kausi: 2015-2016
- Ward <---> Granlund, Harding (MIN)
- Letang <---> Rinne (NSH)
- Helenius <---> Azevedo (LA)
 
Viimeksi muokattu:

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kiitos omastakin puolesta kaikille hyvistä peleistä, erityisesti näille Lännen muutamalle aktiivisimmalle managerille! Joka kaudella olin playoff-taistossa mukaan viimeisille kierroksille asti vaikka paikka auringossa irtosikin vasta kolmoskaudella ensimmäistä kertaa. Eniten jäi harmittamaan että treidasin ensimmäisellä kaudella Weberin Krejciin ja Boychukin, olisi jäänyt huomattavasti enemmän pelimerkkejä vaihtoihin jos olisin jaksanut vetää Legwand ykkössentterinä.

Palataan asiaan NHL 14:n merkeissä syksyllä, omalta osaltani se on lähes varma ostos, sen verran koukuttava pelimuoto tämä GMC on. Toivottavasti neljässätoista voi myös tosiaan valita sen kauden pituuden itse, esim. 48 ottelun runkosarja olisi jees ja prospectitkin ehtisivät kehittyä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös