Xbox 360: NHL13 GM Connected - Analyysit, jälkipelit ym.

  • 48 702
  • 836

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kylläpä alkoi hienosti tämäkin jakso Torontolta. Ensin 0-1 (muistaakseni) käkättimeen Carolinalta. Tässä pelissä olin täysin aseeton, viltzu kyllä puolusti helvetin hyvin. Tais olla kahden erän jälkeen mulla yksi (1) veto!

Seuraavaksi sitten 1-2 jatkoaikatappio New Jerseylle. Ensimmäisen erän alkupuolella multa hylättiin maali ilmeisesti potkun vuoksi (ei ollu imo potku niiden uusintojen perusteella mitä mulle näkyi), ja kaveri sitten pistää älyttömällä pompulla kiekon reppuun jatkoajalla. No, eipähän tarvinnu pelata haistapaska-rankkareita.

Jotenkin koko peli on imo muuttunu aivan järkyttävästi tuon uusimman asetussarjan(ko) myötä, ja huonolla tavalla. Vai vaikuttaakohan esim. tuo asetussarja myös tähän GM-modeen?
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Jokaisen maalin eteen joutuu tekemään ihan hirvittävän määrän duunia. Vastustajat ei saa jäähyjä oikeastaan yhtään mistään.

Perkele. Kaksi peliä länsirannikon turneeta ja tuloksena kaksi tappiota: 0-1 ja 0-2. Ensimmäisestä sentään piste kun mentiin jatkoajalle. Jälkimmäisessä luonnollisesti vedot NYI 28 ANA 6. Ja Islandersilta vielä varmasti 15 veto ohi maalin tuon lisäksi.

Melkein pitäs alkaa kitisemään, että kaikki kolme maalia oli se perusrannari yläkulmaan. Pitäs varmaan suggestoida ittensäkin siihen moodin, että jaksais niitä kokeilla. Toki tuo jatkoaikatappion maali oli sellainen, että ukko sai kävellä ihan vapaasti viivasta kolmen metrin päähän maalista. Ei vaan perkele suostunut vaihtamaan oikeeta äijää ohjaukseen ja väylä olikin auki.

Vittu, että palaa hihat tän pelin kanssa. Mikään ei perkele uppoa onetimerit, suorat vedot, ohjurit tai ihan mitkän. Anna yks tai kaks tai kolme poikittaissyöttöä ennen vetoa, niin aivan sama, Veska hakee kaiken.

Goals For Per Game on tällä hetkellä huikea 1.57. Lohduttaa toki, että siellä on vielä neljä jengiä, jolla tuo on heikompi.

Ylivoimat 0/16 eli ainoa joukkue koko liigassa ilman yv-maalia.
 
Viimeksi muokattu:

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Melkein pitäs alkaa kitisemään, että kaikki kolme maalia oli se perusrannari yläkulmaan. Pitäs varmaan suggestoida ittensäkin siihen moodin, että jaksais niitä kokeilla. Toki tuo jatkoaikatappion maali oli sellainen, että ukko sai kävellä ihan vapaasti viivasta kolmen metrin päähän maalista. Ei vaan perkele suostunut vaihtamaan oikeeta äijää ohjaukseen ja väylä olikin auki.

Tämä kyllä jäi itseäni hieman harmittamaan, että laitoin sinne takayläseen sen kiekon. Mutta puolustaudun sillä, että kyseessä oli Klein joka olisi lämärillä painanut kiekon rännistä toiseen päätyyn:). Muuten matsi oli kyllä ihan tasainen ja positiivinen esitys löytyy tällä(kin) kertaa maalilta, jossa Jeremy Smith pelasi avausmatsissa heti nollat. Vähän arvelluttavaa liukumista oli välillä kyllä, mutta kiekot pysähtyi ja se oli tärkeintä.
 

Titans

Jäsen
Nyt pitää kyllä haukkua Detroitin GM maanrakoon! Peli oli täysin selvä, 7-0 meikäläisen voitoksi Calgaryyn ja kaveri tuhoaa kaksi parasta pelaajaani. Iginla ja Glencross molemmat saikulle. Iginla oli juuri palannut 8 pelin nilkkavammalta ja nyt sitten meni nivelsiteet. 15 matsia siis Iginla sivussa. Glencross 28 peliä sivussa, koska käsi murtui. TÖTTÖRÖÖ.

Itse peli oli niin selvä kuin mahdollista, täysin meikäläisen hallintaa hyökkäysalueaika viisinkertainen, laukauksia kaksinkertainen määrä, maaleja 7 kaverin nollaa vastaan. Vituttaa, kun tollasessa matsissa loukkaantuu kaksi tärkeintä jantteria.

Onnea vaan Detroitille tuleviin matseihin, ja olette erittäinkin tervetulleita Calgaryyn! Vittu.

Titans
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nume

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Nyt pitää kyllä haukkua Detroitin GM maanrakoon! Peli oli täysin selvä, 7-0 meikäläisen voitoksi Calgaryyn ja kaveri tuhoaa minun kaksi parasta pelaaja. Iginla ja Glencross molemmat saikulle. Iginla oli juuri palannut 8 pelin nilkkavammalta ja nyt sitten meni nivelsiteet. 15 matsia siis Iginla sivussa. Glencross 28 peliä sivussa, koska käsi murtui. TÖTTÖRÖÖ.
Anteeksi kun tulen huuteleen vieraisiin pöytiin mutta minusta tuossa ei ole mitään aihetta katkeruuteen. Kuuluu peliin tuollaiset. Pelaisipa Detroit oikeastikin noin :-) Mutta niin olisiko Detroitin pitänyt olla esim taklaamatta lopussa jos tilanne tulee? Pitäähän sitä jotain kuittia toiseen suuntaan lähettää niin pysyy tunteet lämpiminä. Ei muuta kuin Calgary ensi pelissä telaketjua jäälle ja nyrkkiä silmään. Pistät Pavelin pariksi peliksi lasarettiin niin San Josekin saattaa voittaa joskus.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Heh, ite otin Tommyn Vancouverilta dunkkuun olikohan 8-3 ja siinä vaiheessa kun peli oli 6-0 niin keskityin pelkästään vastustajan satuttamiseen. Kukaan ei tosin loukkaantunut, mutta jos ei ole pelin voittoon enää panosta niin tulevatkin vastustajat saavat varautua Avalanchen sikailuun.

Rivalrya rakasta Detroitia vastaan odotellessa..
 

Matsku

Jäsen
Nyt pitää kyllä haukkua Detroitin GM maanrakoon! Peli oli täysin selvä, 7-0 meikäläisen voitoksi Calgaryyn ja kaveri tuhoaa minun kaksi parasta pelaaja. Iginla ja Glencross molemmat saikulle. Iginla oli juuri palannut 8 pelin nilkkavammalta ja nyt sitten meni nivelsiteet. 15 matsia siis Iginla sivussa. Glencross 28 peliä sivussa, koska käsi murtui. TÖTTÖRÖÖ.
Noh, mun mielestä toi vahingoittaminen ois ihan jees, jos ois ees pieni mahollisuus ite kärsiä ja saada pelikieltoa, mutta ei.

Nimimerkillä, kapteeni Brown 48 matsia sivussa vastaavanlaisesta tapauksesta. :)
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Nyt pitää kyllä haukkua Detroitin GM maanrakoon! Peli oli täysin selvä, 7-0 meikäläisen voitoksi Calgaryyn ja kaveri tuhoaa kaksi parasta pelaajaani.

Onnea vaan Detroitille tuleviin matseihin, ja olette erittäinkin tervetulleita Calgaryyn! Vittu.

Titans

Täältä minä saavun tämä tähtipelaajien tuhoaja, joka tahallisesti vahingoittaa kaikkea mikä liikkuu 7-0 tappioasemassa JA VIELÄPÄ DETROITILLA! Näinkö se ihan oikeasti meni?

Iginla loukkaantui maalinedustilanteessa, jossa kiekko oli jo minulla hallussa ja kaikkien aikojen poliisi, Henrik Zetterberg, tekee maalin edustalla jotain tekoälyn ohjastamana ja Iginla pyörii jään pinnassa. Peli taisi olla tuossa vaiheessa jotain 3-0 tai 4-0. Pitää ottaa ensi peliin teitä vastaan joku toinen ohjastamaan noita kiekottomia pelaajia, jotta ne eivät tee vahingossakaan mitään ilman minun käskemisvaltaa ja ei sinun lasinilkkainen Iginla pääse loukkaantumaan, viittaan tällä Iginlan loukkaantumishistoriaan.

Toinen tilanne tapahtui kolmannessa erässä jossain vaiheessa ja tilanne oli karkeasti arvioituna 5-0 (ei todellakaan vielä 7-0) ja minä _pyörittelin_ hyökkäyspäässä kiekkoa, kun tulee purkukiekko laidan viereen, johon säntää joku minun nelosketjun laitureistani, olisikohan ollut Abdelkader(?) ja sinun Glencross. Molemmat olimme samalla etäisyydellä kiekosta ja olin blokkaamassa sinua kiekosta, olisit itse voinut tehdä täsmälleen samoin. En ole vielä ikinä jättänyt taklaamatta tuommosessa tilanteessa enkä tehnyt sitä nytkään, paukautin sinut seinälle ja taas siellä pyörittiin kuin italialaisessa jalkapallo-ottelussa. Tosiaan taisi sattua Glencrossia, mutta jääkiekko on kontaktipeli ja minä jakelen pommeja. Ei ole tarkoitus satuttaa muuta kuin henkisesti, mutta nyt se osui vissiin sitten GM:n henkiseen kipukynnykseen.

Minä innolla odotan uutta kohtaamista Galgaryn kanssa, löytyisiköhän tuolta farmista jotain pehmeämpiä pelaajia kuin Zetterberg, kun se on niin helvetin väkivaltainen pelaaja ;) Juuri ennen näitä pelejä mietin, että pitäisi joku kova taklaaja tuonne pakistoon hommata, mutta taidan jättää väliin.

Sitten vielä viimeisenä yksi kysymys? Sanokaapa te viisaat, että miten tässä pelissä voi vahingoittaa tahallisesti? Pitääkö minun alkaa käyttämään sitä pökkimisnappia tästä eteenpäin, ettei minua pidetä ihan sikana?

Ettet pitäisi minua ihan moukkana, niin toivotan sinullekin onnea tuleviin peleihin ja kiitos kutsusta Galgaryyn.

Oli tarkoitus tulla pyytämään anteeksi näitä loukkaantumisia pelin jälkeen, mutta kerkesit ensin ja valitsit tien
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitten vielä viimeisenä yksi kysymys? Sanokaapa te viisaat, että miten tässä pelissä voi vahingoittaa tahallisesti? Pitääkö minun alkaa käyttämään sitä pökkimisnappia tästä eteenpäin, ettei minua pidetä ihan sikana?

Haluaisin myös tietää. Tietääkseni taklaaminen ei ole jääkiekossa kiellettyä, vaikka olisit 7-0 häviöllä. Ymmärrän tietysti Calgaryn GM:ää, että noin pelin jälkeen saattaa vähän käydä ylikierroksilla kun muutama tärkeä pelaaja loukkaantuu, mutta ei tässä pelissä voi tarkotuksella mitään loukkaantumisia aiheuttaa. Paskasta tsägästähän se on kiinni. Minulla ei ole vielä loukkaantunut yhtään jamppaa (kop kop kop), vaikka pelaajat ovat keräilleet kamojaan monta kertaa.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Detroit ja Minnesota iskivät kahdesti yhteen ja ensimmäinen peli Detroitissa päättyi Minnesotan 4-0 voittoon, jostain syystä kotipelit tuntuu paljon hankalemmilta kuin vieraspelit. Tiedä sitten, että mistä se johtuu.

Minnesotassa oli Detroit paremmalla ilmeellä pelissä mukana ja peli oli hyvin tasainen, mutta Minnesota oli kuitenkin piirun verran parempi. Hain tasoitusta 6-4- vastaan minuutin verran. Välillä oli Bäckström kaatuneena maassa, enkä saanut lyötyä kiekkoa sisään vaikka kuinka yritin ja Minnesota niittasi tasan 10 sekuntia ennen pelin loppua loppulukemat 4-2 taululle.

Jäljellä tässä jaksossa on Dallas ja Pittsburgh, toivottavasti huomenna saadaan pelit pelattua alta pois.
 

trap

Jäsen
Hieno alotus jaksolle, ensin huomaan että simuloidusta pelistä dunkkuun + kauden ekana loukkaantumisena Pietrangelo telakalle. Eka matsi Wildiä vastaan ja 7-2 dunkkuun. Veskat otti ruhtinaaliset yhdeksän laukausta 16:sta kiinni.

Lievänä off-topicina olen kiinnostunut tekemään ekoja kauppoja, maaliahneet laiturit & kovat myllyttäjät kiinnostaa.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Härreguud, tää on kuitenkin vaan konsolipeli. Imo ihan se ja sama onko peli 0-0 vai 10-0, totta helvetissä taklata saa niin paljon kuin milloinkin parhaaksi näkee. Itselläkin peli menee ottelun loppupuolilla turhautumisen vuoksi monesti pelkkään pommien hakemiseen, kun peli on jo ohi. Mitä siinä pitäis vaikka ne viimeiset 5min tehdä? Yrittää tehdä ne 5 maalia tai neppailla kiekkoa vaikka omissa? Pah.

Se on kylläkin perseestä, ettei tämänKÄÄN vuoden versiossa tipu esim. 5+20min penalteja, ja muutenkin selästä taklaamisesta lähtee ehkä korkeintaan joka toisesta kerrasta boksiin.

Kehtaako joku paljastaa, millä taktiikalla pitää esim. puolustusta / sitä keskialueen karvausta tms? Tuntuu että nykyään omaa siniviivaa ei saa millään pidettyä kun kaverit höntyilee miten sattuu / jää aina seisoville jaloille, ja kaveri puskee läpi laidalta ja joskus keskeltäkin.
 

Schadowan

Jäsen
Perkele. Kaksi peliä länsirannikon turneeta ja tuloksena kaksi tappiota: 0-1 ja 0-2. Ensimmäisestä sentään piste kun mentiin jatkoajalle. Jälkimmäisessä luonnollisesti vedot NYI 28 ANA 6. Ja Islandersilta vielä varmasti 15 veto ohi maalin tuon lisäksi.

Melkein pitäs alkaa kitisemään, että kaikki kolme maalia oli se perusrannari yläkulmaan. Pitäs varmaan suggestoida ittensäkin siihen moodin, että jaksais niitä kokeilla. Toki tuo jatkoaikatappion maali oli sellainen, että ukko sai kävellä ihan vapaasti viivasta kolmen metrin päähän maalista. Ei vaan perkele suostunut vaihtamaan oikeeta äijää ohjaukseen ja väylä olikin auki.

Meidän matsissa (Anaheim) mulla oli aika jäätävä lagi ja en esimerkiksi nähnyt kumpaakaan maaliani. Ekassa heitin kiekon av:lla siniviivalta maalia kohti ja siellä oli. Toisessa sama juttu, yhtäkkiä kiekko maalissa (meni muuten puikoista, katsoin highlightit pelin jälkeen). Todellista nautintoa jälleen kerran.

Sikäli taas ironista, että voitto tuli pelistä, jossa itsellä ei ollut mitään jakoja. Ehkä hiukan laitan kuitenkin tuon lagin piikkiin, koska pelin rakentaminen oli käytännössä mahdotonta. Mutta siltikin ihmettelin, kun Hiller torjuu kaiken.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minnesota porskuttaa huonon alun jälkeen 10 ottelun voittoputkessa. 11-5-1 on
tämän hetkiset tilastot ja sarjataulukosta jo kakkospaikka auennut.

Muutama täsmähankinta alkoi tuottamaan tulosta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Pakko kyllä perkele allekirjoittaa näitä puheita uusimpien peliasetusten (tai mikä näiden nimi nyt on) epärealistisuus.

Ensin Oilersia vastaan aivan saatanan järkyttävä mailaviidakko-peli ja jäähyjä ei tullut mistään, mm. itsellä 2 selvää kiekottoman estämistä ja Oilersilla 1 selkään taklaaminen laidalla + 1-2 kiettoman selvää estämistä, ei jäähyä. Maalivahdeille ei tunnu saavan mitenkään maaleja ja kahdesta pelistä (Oilers + Toronto) oli ns. roskamaaleja ainakin 4, mm. itselläni siis. Ei näin EA perkele.

Realistisuus kunniaan, arcadepelleilyt sitten känni-iltojen 3vs3 Hockey-peliin kavereiden kesken.
 
Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Pientä helpotusta kammottavaan maalinteko-ongelmaan saatiin eilen illalla, kun Sharks kaatui 3-1 ja heti perään Devils 3-0.

Tänään onkin sitten helpot pisteet luvassa kotimatsista Rangersia vastaan. Gaborik katolleen ja homma pakettiin. Siinä olisikin sitten tämä jakso paketissa.

Oli muuten pakko hakea Fifa tänään kaupasta, kun tämä NHL ja etenkin tahkoaminen Islandersilla aiheuttaa aivan ennenäkemätöntä ahdistusta otsalohkossa. On näitä kiekkopelejä kuitenkin jo EA Hockey 92:sta asti tullut jauhettua aivan hirvittäviä matsimääriä ja nyt vasta alkaa närästämään vähän enemmän.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Phoenix-Buffalo 1-2 ja.

Ei paskempi peli, paikkoja oli molemmissa päissä. Coyotes tällä kertaa hallitsevampi osapuoli mutta mulla on Milleri. Jatkoilla Hossa sai survottua maalin edestä kiekon puoliväkisin maaliin.

Liikaa lähdin puolustaan, sulta hyvä matsi Jargon. Tiesin sun tulevan kovaa kyllä mut aina sitä vaan yllättyy miten purjeissa välillä on kiekottomana :)
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Phoenix-Buffalo 1-2 ja.

Ei paskempi peli, paikkoja oli molemmissa päissä. Coyotes tällä kertaa hallitsevampi osapuoli mutta mulla on Milleri. Jatkoilla Hossa sai survottua maalin edestä kiekon puoliväkisin maaliin.

Liikaa lähdin puolustaan, sulta hyvä matsi Jargon. Tiesin sun tulevan kovaa kyllä mut aina sitä vaan yllättyy miten purjeissa välillä on kiekottomana :)

Joo oli kyllä todella hyvä ja intensiivinen matsi ja itseltä aikamoinen tasonnosto edellisen kohtaamisen 6-2 hanurihyväilyyn verrattuna.

Jatkoajalla oli draamaa kun Buffalo sai rankkarin jonka sain kuitenkin torjuttua. Heti tämän jälkeen Hossa otti Smithin väkisin ja survoi voittomaaliin Buffalolle.

Kiitoksia hyvästä pelistä!
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei vittu että voi olla turhauttava peli toisinaan (tai vähän useamminkin). Neljä peliä ja saldona yhtä monta tappiota.

Ensiksi Minnesotalta turpaan 3-5. Kaveri pisti kyllä jäätävällä prosentilla paikoista sisään ja ei kertynyt mun mokelle kuin 10 torjuntaa ja 5 päästettyä maalia...voin kun osaisin puolustaa. Ei tosin vastustajankaan puolustuspelaaminen häikäissyt, mutta isot propsit tuosta viimeistelystä - etenkin kun maaleja ei tehty niillä "perinteisillä" tavoilla joka kerta.

Seuraavaksi vuorossa kunnon turpasauna Coloradolta luvuin 1-6 (muistaakseni). Päätin huilauttaa Thomasia mutta eihän tuo kakkosmoke saanut heti alustapitäen mitään kiinni ja oma hermokontrolli pettikin jonka jälkeen hain pitkään vain pommeja joka paikassa - tais Colorado silti säilyä ilman loukkaantumisia. :)

Kaiken huippuna peli Devilsiä vastaan... Torjunnat kahden erän jälkeen 1-20 ja peli 0-1, varsinaisen peliajan päätyttyä 5-26 ja peli 1-1. Jatkoajan päätyttyä torjunnat olivat 8-33. Rankkarit nyt on aina yhtä kiinnostavat mutta siinäkin toki kaverin moke otti uskomattoman hanskatorjunnan ja viimeisessä yrityksessä ristikko kilisee. Tässähän nyt ei ole mitään uutta NHL-pelien taholla mutta tulipa nyt avauduttua välillä.

Tähän vielä päälle Connollyn ja Muellerin loukkaantumiset.

edit: No nyt sentään päivän ensimmäinen voitto luvuin 2-1 Winnipegistä - tämäkin todella nihkeän pelin jälkeen ja kaveri olis kyllä vähintään pisteen ansainnut. Mutta eihän tässä pelissä mitään ansaita. ;)
 

Kontiovaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kaiken huippuna peli Devilsiä vastaan... Torjunnat kahden erän jälkeen 1-20 ja peli 0-1, varsinaisen peliajan päätyttyä 5-26 ja peli 1-1. Jatkoajan päätyttyä torjunnat olivat 8-33. Rankkarit nyt on aina yhtä kiinnostavat mutta siinäkin toki kaverin moke otti uskomattoman hanskatorjunnan ja viimeisessä yrityksessä ristikko kilisee. Tässähän nyt ei ole mitään uutta NHL-pelien taholla mutta tulipa nyt avauduttua välillä.

Hah.. oli kyllä melkoista ripulointia oma peli Torontoa vastaan. Alkoi melkein hävettää kun tuolla pelillä voitto irtosi... Noh Delvilsin tappioputki onneksi katkesi.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensiksi Minnesotalta turpaan 3-5. Kaveri pisti kyllä jäätävällä prosentilla paikoista sisään ja ei kertynyt mun mokelle kuin 10 torjuntaa ja 5 päästettyä maalia...voin kun osaisin puolustaa. Ei tosin vastustajankaan puolustuspelaaminen häikäissyt, mutta isot propsit tuosta viimeistelystä - etenkin kun maaleja ei tehty niillä "perinteisillä" tavoilla joka kerta.

Heh. Joo aika tuttu kaava. En ole varmaan ikinä matsissa ollut se hallitsevampi osapuoli, mutta jos mulle tilaa antaa niin kyllä se verkko nopeasti soi. Granlundkin pääsi pitkästä aikaa maalinteon makuun taas.

Puolustus pitäisi saada kuntoon ja nopeammin pois omista. Yleensä huonon avauspelin takia joudun kauheisiin pyörityksiin.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hah.. oli kyllä melkoista ripulointia oma peli Torontoa vastaan. Alkoi melkein hävettää kun tuolla pelillä voitto irtosi... Noh Delvilsin tappioputki onneksi katkesi.

Just tässä tajusin että olen täällä aiemminkin avautunut tappio-ottelusta nimenomaan Devilsiä vastaan. Ei hyvää päivää... :)
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Kolme tänään pelattuna. Winnipeg pyyhki meillä jäätä lukemin 3-2 ja Columbukselle ei ollu mitään jakoja, sain kuitenkin lukemat pidettyä siedettävinä, turpaan vaan 2-1. Toiset osaa kyllä pitää sitä kiekkoa ja lukee vastustajan ajatuksia ja liikkeitä.

Vancouver voitettiin trillerissä 3-2, Tommy tasotti kahteen kahteen kun peliaikaa oli 32 sekuntia. Maalin päätteeksi komee Tiger Williams-tuuletus joka saa mut aina ja joka kerta vittuuntuun. Tällä kertaa saatiin siitä ihan hyvä kiima päälle, painettiin peli väkisin Canucksien päätyyn ja Myers heitti maallille grogilasin korkusen. Se Vancouverin kroatialaismaalivahti joutu sylkeen eteensä ja Ladd veti limpun verkkoon kun 10sek oli jäljellä. Haluaako joku arvata minkä tuuletuksen Ladd siihen päälle sitten teki...?
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Neljä peliä tänään:

Pho 2 - 1 NJ
Pho 1 - 4 Edm
Pho 1 - 2 Col
Pho 3 - 2 Col

4p ihan hyvä saldo kun kaikki taisivat olla meikäläisen yläpuolella sarjataulukossa. Myös loukkaantumiset vähän syövät Phoenixin kärkeä kun Doan on 28 peliä sivussa ja Vrbata ja Rozsival 4-5 peliä. Kaikki kuitenkin ykköskentän miehiä.

Kaikissa peleissä olin altavastaaja ja jäähyjä tuli otettua ihan liikaa joten aika lailla Phoenixin päässä pyörittiin.

New Jersey voitto oli tuli kahdella räkämaalilla ja en siitä kyllä voittoa olisi ansainnut. No kerrankin pomppi ja Smith liekehti.

Edmonton peli ratkesi jo ekassa erässä kun nopeasti oli 3 maalia taulussa. Ei oikein kiriä saanut aikaiseksi ja vastustaja oli luokkaa parempi.

Peteliuzta vastaan hyvät väännöt ja näissä varsinkin tuli otettua liikaa jäähyjä. Toisen pelin voittomaali tuli 20s ennen loppua alivoimalla kun Vermette pääsi läpi ja laittoi längistä. Stastnylta varmaan paras peli Phoenixin paidassa 2+1 tehoilla.

Kiitoksia kaikille. Sitten olisi vielä Detroit vastalla tällä jaksolla.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ottawan maalinteko-ongelmat taitaa olla osittain ainakin takana päin. Kolme voittoa nyt putkeen ja vähintään kolme tehtyä maalia jokaisessa. Katotaan lähteekö nousu kohti kärkeä, kun puolustaminen on sujunut todella hyvin tähän mennessä. Ainoa, joka on saanut Sensin puolustuksen hajalle on ollut Migen Gaborik. Ei tule kyllä toistumaan enää.

Eilen mieltä lämmitti voitto hegemoniakamppailusta SinappiTommya vastaan. Työnnä ne Sedinit hanuriis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös