Xbox 360: NHL 08 SM-Liiga - turnaus (VOL I)

  • 916
  • 6

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Kun tuo World Cup-turnaus alkaa olemaan loppusuoralla, kyselen onko innostusta pelata myös SM-Liigaa? Jos väkeä on tulossa paljon mukaan, voidaan näitä pelata samalla systeemillä kun tätä WC-turnausta, Sm-Liiga A, B jne...

Ilmottautumisia otetaan vastaan. Itse varaan SaiPan.

Kolminkertainen sarja. 8-10 pelaa säälit, jne. Eli samalla systeemillä mennään, kun oikeastikin.

Blues
HIFK: Jargon
HPK: Velho#39
Ilves
Jokerit: repe_joke
JYP
KalPa
Kärpät
Lukko
Pelicans
SaiPa: MetalMac
Tappara
TPS: Mixu82
 
Viimeksi muokattu:

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä mua ainakin kiinnostaa. Vaikka rosterit on varmaan mitä sattuu niin olisi tämä varmaan ihan mukavaa vaihtelua NHL jengeihin.

HIFK kiitos.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä on kyllä pakko jättää väliin, sen verran tuskaa on ollut ne muutamat kerrat kun on SM-liigajoukkueilla tullut kokeiltua. Yhden ennätyksenkin olen kyllä saanut tehtyä IFK:lla, kun lauoin ottelun lopussa (viimeisellä minuutilla, kun kello kulkee "normaalia" vauhtia) kaveria vastaan pelaten Steve Guollalla hattutempun 11 sekunnissa. Pistäkääpä paremmaksi.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
No perkele, pakkohan nyt tähänkin on osallistua, vaikkei kerkeäkkään välttämättä kunnolla pelaamaan kaikkia pelejä.
Ja joukkueeksi JOKERIT.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Viikonlopun jälkeen voisin ilmoitella tänne salasanat yms. Jos osallistujia ei ilmene enempiä, pelataan tällä pienellä porukalla sitten miniturnaus näin kevään kunniaksi.

edittiä:

Palataan tähän turnaukseen myöhemmin, kun tuo NHL-turnaus alkaa olla pelattu.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös