Wyatt Kalynuk - Kalu kovana Lahes!

  • 2 179
  • 16
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Avataas oma ketju tälle rankkarispesialistille ja tehtaan takuulla syötöt lapaan laittavalle Pelicansin uusimmalle pakkivirtuoosille. Jos tällaiset otteet jatkuu niin äkkiä jatkolappua Kalulle kouraan ennen kuin karkaa muualle!
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Kyllähän tuosta jo nyt näkee, että on kiekollisena vielä pari napsua kovempi kuin Kral, eikä ole vielä alkuunkaan näyttänyt parastaan. Kaikesta näkee, että kyseessä todella kova seppä!
Näin sanottiin toisaalla. Onneksi minun ei tarvinnut tuota kirjoittaa.

Kalunyk on pommin varmasti kovin viivapakki Lahessa sitten O.Kasken. Kuka ties vieläkin kovempi.

Huikea seppä kiekollisena ja kunhan saadaa joukkueen peli kasaan, niin ties vaikka pärjäisi omissakin.
 

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Näin sanottiin toisaalla. Onneksi minun ei tarvinnut tuota kirjoittaa.

Kalunyk on pommin varmasti kovin viivapakki Lahessa sitten O.Kasken. Kuka ties vieläkin kovempi.

Huikea seppä kiekollisena ja kunhan saadaa joukkueen peli kasaan, niin ties vaikka pärjäisi omissakin.
Tänään syötti yvllä muutaman kerran hyvän paikan mutta laukovat kiekosta ohi??
 

Yukon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kotiavauksessa vakuutti jo itseni vaikka oli vielä vähän pimennossa silloin.

Näki jo siinä matsissa, että tuossa pakissa on jotain erityistä. Hyvä luistelemaan ja kuljetti kiekkoa ajoittain hyvin. Syötöt myös napsuu lapaan. Huomasi silloin, että kunhan saa juonesta kiinni niin potentiaalia on olla upgrade Králista. Nyt alkaa vähän syttymään!

Eiköhän tee kauden jälkeen Králit ja siirry rapakon taakse hakemaan pelipaikkaa.
 

Hockey-65

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Näin sanottiin toisaalla. Onneksi minun ei tarvinnut tuota kirjoittaa.

Kalunyk on pommin varmasti kovin viivapakki Lahessa sitten O.Kasken. Kuka ties vieläkin kovempi.

Huikea seppä kiekollisena ja kunhan saadaa joukkueen peli kasaan, niin ties vaikka pärjäisi omissakin.
Olen aivan varma, että pärjää omissakin kunhan saadaan viisikkopeli vielä tiiviimmäksi, sitä kautta onnistumisia ja itseluottamus tappiin niin liike ja kiekkovarmuus on sitä luokkaa, että ei olla ennen lahessa tuollaista pakkia nähty!
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Olen aivan varma, että pärjää omissakin kunhan saadaan viisikkopeli vielä tiiviimmäksi, sitä kautta onnistumisia ja itseluottamus tappiin niin liike ja kiekkovarmuus on sitä luokkaa, että ei olla ennen lahessa tuollaista pakkia nähty!
Niin olen minäkin, tuo oli lähinnä tuollainen retorinen kohteliaisuus asian toisin näkijöitä kohtaan.

Kalunykissa on ihan huikea kaveri kyseessä.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Vaikka tänään pelasikin hyvin, itseasiassa mun mielestä parhaan pelinsä Liigassa, niin ihmettelen kovasti oletteko seurannut ihan oikeaa pelaajaa?

Sanotaan että parempi kuin Kral tai paras Lahessa nähty pakki..
Taidot on joo, mutta tähän astihan ei olla nähty mitään? Hetkittäisiä väläyksiä siitä mitä sen peli voisi olla mutta vastaavasti huolimattomuutta ja välinpitämättömiä otteitakin.

On ollut kahdessa edellisessä ottelussa hyvä, selkeästi parantanut tekemistään, mutta vastapainona on ollut aika heikkoja pelejäkin. Suunta tosin on oikea!

Jos tähän asti annetuilla näytöillä kyseessä on parempi jääkiekkoilija kuin Kral ja kovimpia Pelicansissa pelanneita jätkiä niin mä en ymmärrä jääkiekosta sitten yhtään mitään.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Vaikka tänään pelasikin hyvin, itseasiassa mun mielestä parhaan pelinsä Liigassa, niin ihmettelen kovasti oletteko seurannut ihan oikeaa pelaajaa?
Piti itsekin hieraista silmiä, että mitäköhän parhaimpien vuosiensa Erik Karlssonia täällä oikein on seurattu, kun omaan silmään ei näkynyt tänäänkään kyllä välähdystä sellaisista Messiaan otteista mitä tästä ketjusta saa nyt ymmärtää.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Piti itsekin hieraista silmiä, että mitäköhän parhaimpien vuosiensa Erik Karlssonia täällä oikein on seurattu, kun omaan silmään ei näkynyt tänäänkään kyllä välähdystä sellaisista Messiaan otteista mitä tästä ketjusta saa nyt ymmärtää.
Myönnän katsoneeni otsikkoa kolmesti tuossa kun kirjoitin viestiäni, etten kirjoita väärän pelaajan ketjuun.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Lisätään tähän vielä hieman tilastoja tukemaan esitettyjä näkemyksiä:

5 ott 0+0=0 4min +2/-2

E: Mainittakoon vielä että kahteen viimeiseen otteluun Kalunyk merkitty 7. puolustajaksi rosteriin.
 
Viimeksi muokattu:

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Tällä hetkellä ei todellakaan ole lähelläkään Kraalin maljaa. Tosin tolla pelitapa sekoilulla ei kukaan oletettu kärkiheppa tule loistamaan...
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Lisätään tähän vielä hieman tilastoja tukemaan esitettyjä näkemyksiä:

5 ott 0+0=0 4min +2/-2

E: Mainittakoon vielä että kahteen viimeiseen otteluun Kalunyk merkitty 7. puolustajaksi rosteriin.
Ja juuri näissä kahdessa pelissä pelannut parhaat pelinsä, vaikkakin Sportia vastaan joutui, tai pääsi, pelaamaan koko pelin vakioparissa.
 

Hockey-65

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vaikka tänään pelasikin hyvin, itseasiassa mun mielestä parhaan pelinsä Liigassa, niin ihmettelen kovasti oletteko seurannut ihan oikeaa pelaajaa?

Sanotaan että parempi kuin Kral tai paras Lahessa nähty pakki..
Taidot on joo, mutta tähän astihan ei olla nähty mitään? Hetkittäisiä väläyksiä siitä mitä sen peli voisi olla mutta vastaavasti huolimattomuutta ja välinpitämättömiä otteitakin.

On ollut kahdessa edellisessä ottelussa hyvä, selkeästi parantanut tekemistään, mutta vastapainona on ollut aika heikkoja pelejäkin. Suunta tosin on oikea!

Jos tähän asti annetuilla näytöillä kyseessä on parempi jääkiekkoilija kuin Kral ja kovimpia Pelicansissa pelanneita jätkiä niin mä en ymmärrä jääkiekosta sitten yhtään mitään.
Minä ainakin vihjailin tuollaisesta mutta sillä edellytyksellä, että sen lunastaa josta jo välähdyksiä nähty. Kaverilla on eväitä kaikkien aikojen suitsutukseen.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Minä ainakin vihjailin tuollaisesta mutta sillä edellytyksellä, että sen lunastaa josta jo välähdyksiä nähty. Kaverilla on eväitä kaikkien aikojen suitsutukseen.
Mä näen sillä mahdollisuudet olla ihan hyvä hyökkäävä puolustaja mutta en mitenkään näe edes potentiaalia että se olisi kaikkien aikojen paras Pelicans-puolustaja tai edes 2020-luvun paras pakki meillä.
 

Hockey-65

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä näen sillä mahdollisuudet olla ihan hyvä hyökkäävä puolustaja mutta en mitenkään näe edes potentiaalia että se olisi kaikkien aikojen paras Pelicans-puolustaja tai edes 2020-luvun paras pakki meillä.
Hieman tarkennettakoon, että minäkään häntä minään parhaana kokonaisvaltaisena pakkina näe mutta kiekollisuudessa on eväät olla vaikkapa parasta mitä meillä on nyky- Pelicansissa nähty.
Mutta toki, kuten jo sanoinkin, että nimenomaan eväät on olemassa ja tuon väitteen lunastaminen vaatii vielä paljon parempaa. Esimerkkinä vaikkapa syöttämisen laatu, onhan se ihan huikea.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Voin olla kyynikko, mutta en mä mitään ihmeellistä näe Kalussa. Toivottavasti tämä on vain harjaantumattoman fanin väärä arvio alkukauden perusteella.

Fiilis on, että hockey IQ vaikuttaa melko alhaiselta. Jos niin on, niin vaikea sitä on saada lyhyessä ajassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös