www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 593 110
  • 6 774

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Millähän perusteella ne noita hyvityksiä jakelee. Mulle tuli vaan pahoitteluviesti, mutta ei mitään hyvityksiä. Pitää ilmeisesti alkaa vittuilemaan asiallisten viestien sijaan.
 

Roy

Jäsen
Pitikö Ruutu+ tilaajille alkaa Urheilusanomien 1kk ilmainen jakso nyt 9.1. ?
Ainakaan itselle ei ole tullut mitään informaatiota, vaikka raksit ja ruksit laitettu ja osoitteet oikein.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Hei hei miks mä en oo kuullu tollasesta asiasta nyt tännekkin sitä helvetin lehteä. Pitääkö kikkailla jotain ruutu+ asiakkaana?
 

DefenceX

Jäsen
Täällä oltu ruudun asiakkaita kauden alusta lähtien, mutta ei mulle mitään lehteä postista tänään kolahtanut. Eikä ole edes sähköpostiin ilmoitettu, että tälläisiä etuuksia luvataan Ruudun asiakkaille. VITTU MITÄ PASKAA!
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Minullekin kelpaisi tuo lehti, mutta kuulen asiasta nyt ensimmäisen kerran, vaikka Ruudun asiakas olen ollut syyskuusta asti!
 
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
Tollanen sähköposti oli Ruudulta tullut 19.12.2013:

Ruudun joululahja tilaajille - 1kk Urheilusanomat!

Ruutu+ -palvelun tilaajana haluamme antaa sinulle joululahjaksi Urheilusanomat 1 kuukaudeksi veloituksetta (sis. paperilehti + digilehti). Tämän myötä haluamme toivottaa rentouttavaa Joulunaikaa!

Lunastaaksesi joululahjasi:
1. Mene osoitteeseen Ruutu.fi ja kirjaudu sisään
2. Käy varmistamassa osoitetietojesi oikeellisuus Muokkaa-välilehdeltä
3. Sivun alaosassa laita raksi ruutuun "Haluan Urheilusanomat joululahjaksi". Tee tämä viimeistään 1.1.2014.


Luulisin siis, ettei sitä enää saa...
 

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
Keskiviikkona tulleessa sähköpostiviestissä on niin monimutkaista logiikkaa, että hetki piti pohtia mitä siinä oikein sanottiin.

Haluatko rahat takaisin Ruutu+ tilauksestasi?

Kiitos 24h Pro -tilauksestasi,

Saat 24h -tuotteesta rahasi takaisin, kun siirryt Ruutu+ Pro kuukausitilaajaksi - Maksat siis kuukaudesta vain 14,95€!

Tilaa Ruutu+ Pro 1kk hintaan 14,95€ >

Tarjouksen ehdot: 1kk hintaan 14,95€, jonka jälkeen tilaus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana (29,95 €/kk). Veloitus aina 30 päivän välein, ei sitoutumista.

Asiakaspalvelumme auttaa sinua kaikissa palveluun liittyvissä kysymyksissä. Olemme koonneet palautesivullemme vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin ja sen kautta voit myös lähettää viestin asiakaspalveluumme helposti.

Asiakaspalvelu ja palaute >

Ystävällisin terveisin,

Ruutu-tiimi

Eli saan "rahat takaisin" vuorokauden katseluoikeudesta, jonka käytin, johon olin tyytyväinen ja josta en valittanut, JOS tilaan kuukauden verran samaa tuotetta täyteen hintaan! Huhhuh, mitä valopäitä. Sanomanahan tuossa vissiin on, että saisin taas kuukauden puoleen hintaan, ja saatanpa kyseisen tarjouksen käyttää. Täytyy vain pohtia aloitusajan tähtääminen oikein: helmikuulla olisi Kärpät-vierasmatsi, mutta sinne ulottaminen edellyttäisi tämän viikon KalPa- ja SaiPa-matsien pois jäämistä tai niiden katsomista jäkikäteen.

Tämä tarjous taitaa olla vain jossain kohdin vuorokauden hintaan 14,95 € tilanneille (itsehän hankin tuollaisen Ratinan talviklassikkoa varten). Vai onko kukaan muu saanut vastaavaa postia, kun ei mitään mainintaa tässä ketjussa vieä näy?
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Tollanen sähköposti oli Ruudulta tullut 19.12.2013:

Ruudun joululahja tilaajille - 1kk Urheilusanomat!

Ruutu+ -palvelun tilaajana haluamme antaa sinulle joululahjaksi Urheilusanomat 1 kuukaudeksi veloituksetta (sis. paperilehti + digilehti). Tämän myötä haluamme toivottaa rentouttavaa Joulunaikaa!

Lunastaaksesi joululahjasi:
1. Mene osoitteeseen Ruutu.fi ja kirjaudu sisään
2. Käy varmistamassa osoitetietojesi oikeellisuus Muokkaa-välilehdeltä
3. Sivun alaosassa laita raksi ruutuun "Haluan Urheilusanomat joululahjaksi". Tee tämä viimeistään 1.1.2014.


Luulisin siis, ettei sitä enää saa...

Siis voi vittu mitä toimintaa ihan oikeesti... Ei sitte voinu missää muualla asiasta ilmottaa. Yhtään positiivista fiilistä tääkää vitun palvelu ei oo herättäny.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Siis voi vittu mitä toimintaa ihan oikeesti... Ei sitte voinu missää muualla asiasta ilmottaa. Yhtään positiivista fiilistä tääkää vitun palvelu ei oo herättäny.

En nyt oikein ymmärrä tätä itkemistä tästä asiasta kun omista tiedoista voit valita tavat miten sinua informoidaan. Vaihtoehtoina on sähköposti tai tekstiviesti. Se ei varmasti ole Ruudun vika jos ei niitä viestejä lue.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
En nyt oikein ymmärrä tätä itkemistä tästä asiasta kun omista tiedoista voit valita tavat miten sinua informoidaan. Vaihtoehtoina on sähköposti tai tekstiviesti. Se ei varmasti ole Ruudun vika jos ei niitä viestejä lue.

No kyllähän ne nyt olis voinu ilmottaa tosta asiasta edes omilla nettisivuillaan. Ja mitä se sua haittaa, jos mulla on ongelma sen kanssa miten ruutu asiansa hoitaa vai saako pahottaa mielensä vain tietyistä asioista? Noista tavoista vielä sen verran, että sähköpostit hukkuu paskaan ja tekstiviestikin on helppo missata eri tavoilla.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lähetin tiistaina palautetta Ruudulle, koska ottelun alku jäi kokonaan näkemättä. Nyt tuli vastaus. Hyvitys on yksi ottelupäivä.

Tarkoittaako tämä nyt sitä, että todellakin Ruutu hyvittää minulle tilausta sen verran eteenpäin, että näen yhden ottelukierroksen lisää vai laitetaanko tilaukseen tavalliseen tapaan yksi päivä lisää, riippumatta siitä onko silloin pelejä vai ei?

Jokin logiikka näissä hyvityksissä voisi olla. Nyt hyvitys voi olla näköjään mitä vaan tai sitten se voi jäädä saamatta, vaikka valituksen aihe on sama.

Edit: No siellä tiedoissa näkyy +1 päivän hyvitys. Pitää laittaa uudestaan palautetta, jos otteluita ei osu tuolle päivälle.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lähetin tiistaina palautetta Ruudulle, koska ottelun alku jäi kokonaan näkemättä. Nyt tuli vastaus. Hyvitys on yksi ottelupäivä.

Tarkoittaako tämä nyt sitä, että todellakin Ruutu hyvittää minulle tilausta sen verran eteenpäin, että näen yhden ottelukierroksen lisää vai laitetaanko tilaukseen tavalliseen tapaan yksi päivä lisää, riippumatta siitä onko silloin pelejä vai ei?

Jokin logiikka näissä hyvityksissä voisi olla. Nyt hyvitys voi olla näköjään mitä vaan tai sitten se voi jäädä saamatta, vaikka valituksen aihe on sama.

Edit: No siellä tiedoissa näkyy +1 päivän hyvitys. Pitää laittaa uudestaan palautetta, jos otteluita ei osu tuolle päivälle.

Itse sain kaksi päivää hyvitystä tuosta Jokerit - SaiPa törttöilystä, tuo hyvitys on sinänsä turha koska sillon ei tule edes pelejä. Ruutu ei myöskään vaihda hyvityspäiviä vaikka silloin ei olisi peliäkään, he perustelevat tuota sillä että Ruudussa on tarjolla myös muuta sisältöä kuin Liiga pelit.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Itse sain kaksi päivää hyvitystä tuosta Jokerit - SaiPa törttöilystä, tuo hyvitys on sinänsä turha koska sillon ei tule edes pelejä. Ruutu ei myöskään vaihda hyvityspäiviä vaikka silloin ei olisi peliäkään, he perustelevat tuota sillä että Ruudussa on tarjolla myös muuta sisältöä kuin Liiga pelit.

Minä sain tapeltua 24h koodin kun ilmoitin, että olen ostanut ruutupalvelun nimenomaan liigan takia ja sitä on nimenomaan liigalla myyty. Multa jäi liigapeli näkemättä niiden vikojen takia. Ei mikään Lego-friends -jakso. Muistuttelin vielä, että jokainen liigapeli on oma tapahtumansa, eikä mitään näkemättä jäänyttä livepeliä voi korvata yksi yhteen toisella. Koska todennäköisesti haluan nähdä myös tulevan kauden pelit voidaan katsoa, että yhden päivän hyvitys ilman oman joukkueen peliä sinä päivänä on arvoltaan hyvin lähell'ä nollaa (20€/kk / 30 = 66sent jos hyvityspäivälle on tarjolla vain viihdepalvelua niin 5€ / 30 = 17sent). Hyvityshän vain siirtää seuraavaa ostosta päivällä.

Pitäisi melkein kerätä lista käyttäjistä jotka ovat kokeneet vääryyttä ja lähteä porukalla vaatimaan asiallisia hyvityksiä ja toimivaa palvelua. Jos muu ei auta, niin sitten median avulla. Silloin Nelonen ei voisi enää mielivaltaisesti hyvittää tai olla hyvittämättä.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
No kyllähän ne nyt olis voinu ilmottaa tosta asiasta edes omilla nettisivuillaan. Ja mitä se sua haittaa, jos mulla on ongelma sen kanssa miten ruutu asiansa hoitaa vai saako pahottaa mielensä vain tietyistä asioista? Noista tavoista vielä sen verran, että sähköpostit hukkuu paskaan ja tekstiviestikin on helppo missata eri tavoilla.

Saa pahoittaa, mutta myös sanoin mitä mieltä olen. Tietysti Ruutu olisi automaattisesti lähettää lehdet vai oliko tässä joku oikeudellinen kysymys miksi ei voinut. Olihan se tietysti hieman hankalaa käydä rustittaa se ruksi sieltä omista tiedoista koska itsekin meinasin unohtaa, mutta siinä tapauksessa olisin syyttänyt itseäni enkä Ruutua. Mutta myönnetään, että Ruudun toiminta tässä asiassa ollut kovin tehokasta ja ikävää jos se oli myös tavoite.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Ei ole minulle tullut Urheilusanomia, vaikka varta vasten kävin ruksit laittamassa oikeaan kohtaan.

Pahoitin mieleni syvästi.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ole minulle tullut Urheilusanomia, vaikka varta vasten kävin ruksit laittamassa oikeaan kohtaan.

Pahoitin mieleni syvästi.

Itselleni tuli eilen ainakin ensimmäinen kipale.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Osaako joku sanoa miksi Firefoxilla ei pysty Ruutuun kirjautumaan Vistalla? Kaikilla muilla selaimilla näyttää pystyvän mutta niillä Ruutu katselukelvoton nykimisen takia.

Kyseessä nuhapumppu Fujitsu Siemens Amilo Li 3910.
 

chris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei ole minulle tullut Urheilusanomia, vaikka varta vasten kävin ruksit laittamassa oikeaan kohtaan.

Pahoitin mieleni syvästi.
Eipä tullut Urheilulehteä tännekään. Tekisi mieli antaa palautetta, mutta vastauksena tullee vakiovastaus, jossa kehotetaan tutkimaan postilaatikon ja pihatien kunto sekä postinkantajan terveydentila.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hemmetin ruutu

Piti kattella eilinen HPK TPS jälkilähetyksenä..

Oli koko illan vaan tilassa "puskuroidaan"

Ja tänään sitten "file is not available"..

Lisäksi kun koitti alkaa kattelemaan niin tulokset meinaa väkisinkin pompata silmille..

kattomatta siis jäi koko pska!!

EI NÄIN STANA..!!!
 

CaptainSäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Kärpät+ kaikki juopporemmit
Ruutu+ tilaus päättyy tänään 16.48. Osaako joku sano näenkö klo 17 alkavan pelin, jos avaan ottelulähetyksen ennen kyseistä aikaa vai katkeaako lähetys 16.48?
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ruutu+ tilaus päättyy tänään 16.48. Osaako joku sano näenkö klo 17 alkavan pelin, jos avaan ottelulähetyksen ennen kyseistä aikaa vai katkeaako lähetys 16.48?

Tuossa pari kuukautta sitten oli itsellä sama tilanne, jonkun aikaa näkyi tuon tilauksen loppumisen jälkeen mutta katkaisi vielä kesken pelin. Eli paha mennä sanomaan.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja taas tuo romu hajos. UrhoTV:llä oli paskempi laatu mutta ainakin se toimi suurimman osan ajasta kun Ruutu ei toimi.

"Pyytämääsi videota ei löydy, lataa sivu uudelleen. Pahoittelemme tapahtunutta (16)"

Onneksi tästä ei tarvi loppukauden osalta maksaa mitään...
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sama juttu...voi vittu taas. Tuota ennen toimi hyvin...

Maali jäi näkemättä ja sitten erän jälkeen pätkäisee taas, kun maali mahdollisesti näytettäisiin. Salaliitto!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös