www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 593 027
  • 6 774

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Voi pyhä mooses tätä toimintaa. Illan ainut ottelu ja lähetys ohjattu väärälle kanavalle.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla alko Ruudusta juuri TPS - Tappara....
 

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patu
Sama homma. Lähettäkääs Narrit&Sputnikit niitä vihaviestejä Ruutu.fi:n suuntaan, jos saatais toimiin.
 

Yläkalevi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Häntäpään joukkueet ja altavastaajat
Ei toimi täälläkään Jokerit-SaiPa. Sama teksti pyörinyt tuossa nyt jo noin kymmenen minuuttia. Kokeiltu iPhonen Ruutu-sovelluksella ja läppärillä. Ei niin suuresti haittaa vaikka alkuhöpötykset jäisi väliin, kunhan pelin saisi pyörimään...
 

Matsimamma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa, sympatiat Jokereille
Sama täällä, ei näy mitään Ruutu.fi:ssä...

Yep, pimeenä on ruutu. Onko kukaan ehtinyt kysymään asiakaspalvelusta koottuja selityksiä?
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Aika velikultia

Onko kenelläkään havaintoa pyöriikö JOK-SAI peli 4pron puolella? Onko kyse vain Ruutu-palvelun viasta vai onko nelosen tiimi unohtanut lähettää tuotannon paikalle. Suurena yllätyksenä näitä ongelmia ei voi enää pitää. Aika velikultia.
 

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vittu taas tätä samaa taattua ruutu.fi paskaa! Hajoo pää. Ekana ei näkyny mitään ja sitten vanha peli ja nyt taas ei näy mitään.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Yhden matsin ilta ja silti homma kusee aivan tyystin. Ei saatana mitä touhua Neloselta taas vaihteeksi, onneksi sentään näihin on jo tottunut. Paskaa myivät ja kun hyvitykset ovat käytännössä olemattomia, niin ei tästä jaksa enää edes avautua aspalle.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja jos nyt sattumalta viitsisi laittaa palautetta heille, niin varmasti saisi taas saman vastauksen, että omissa laitteissa ja ohjelmistoissani on vikaa...

Surkeaa, todellaa surkeaa toimintaa jälleen kerran.
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Ajattelin huvikseni katsoa tätä Jokerit-SaiPa peliä Ruutu.fi koska sain ilmaisen kuukauden. Ei paljoa peliä näy? Telkkarissa kuitenkin pyörii eli ovat ainakin paikan päällä...
 

Luke72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva mestari
Ei näy mullakaan mutta katsomo se vasta kuraa oli! Kattelin nuortenkisoja netitse ipadilla ja kaista riittää kyllä, niin kuva oli järkyttävää pikselimössöä. Siihen nähden tämä ruutu toimii hienosti, vaikkei näykään ny ;)
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Jokerit-SaiPa lähetyksessämme on teknisiä ongelmia, niiden korjaus on aloitettu. Pahoittelut aiheutuvasta häiriöstä."

Plaa, plaa.. Vittu yksi matsi näytettävänä, eikä sekään onnistu.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Olisihan se mukava taustamölyksi laittaa, mutta ei sitten saatana.
 

Reppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Mitä teillä lukee/näkyy kun painatte Jokerit-Saipa-peliä?

Mulla lukee vaan "lataa...". Mietin, että onkohan mun nettiyhteydessä vikaa, vai näkyykö muilla samalla tavalla.
 

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
Täällä näkyy netin kautta TPS-Tappara, kun tuon illan matsin avaa... Taidettiin skulata jo viime vuonna! Onneksi ei ole oman jengin matsi kyseessä, muuten vituttais!
 

Takakarvaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Mestis Hockey
Mitä teillä lukee/näkyy kun painatte Jokerit-Saipa-peliä?

Mulla lukee vaan "lataa...". Mietin, että onkohan mun nettiyhteydessä vikaa, vai näkyykö muilla samalla tavalla.

Keskellä ruutua möllöttää tämä: Nelonen pro extra -kanavien ohjelmatiedot löydät osoitteesta nelonenpro.fi
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös