www.jokerit.com

  • 124 868
  • 336

SuperTero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,
SC Classic,
Suomen Leijonat
Pari päivää mennyt ja vieläkään ei löydy kotisivuilta mitään tietoa Hentusen siirtymisestä Fribourgiin. Muutenkin noilta sivuilta ei löydy oikeastaan mitään. Pelien tapahtumat tulevat suhteellisen nopeasti mutta siinä oikeastaan kaikki.

Luulisi, että Hjalliksella ja kumppaneilla olisi älyä sen verran, että tajuaisivat netin mahdollisuudet olla fanien ensimmäinen tietokanava joukkueen asioista.

Kyllä muut SM-liigan joukkueet esim. Ilves ja IFK:n sivut päivittävät uutisia ja kertovat joukkueen tilanteesta.

Tässä olisi ensi kaudeksi jokerit.com:ille haastetta tulla SM-liiga joukkueiden parhaimmaksi.

Onko kukaan muu kettuuntunut jokerit.com:iin?
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
No, jos totta puhutaan niin en ole vieraillut ko.sivustolla moneen kuukauteen, joten eipä tuo minua liiemmin haittaa. Onneksi meillä on sentään kunnon fanisivut http://www.jokerifanit.net , siellä tulee vierailtua joka päivä.
 

SuperTero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,
SC Classic,
Suomen Leijonat
Kyllähän noi jokerifani-sivut on tiedossa. Se ei kumminkaan poista sitä faktaa, että jokereiden www-sivut on a***sesta! Tommoinen jokerifanien keskustelufoorumi, olisi paljon järkevämpi sijoittaa oman joukkueen kotisivujen yhteyteen.

Jokerit tiedottaa niukasti uusista käänteistä ja toiminnastaan. Kyllä muut tekee tässäkin asiassa parempaa työtä. Miksei siis mekin?
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Harvemminhan sitä lähtijöistä huudetaan. En minä esim muista nähneeni Bluesin sivuiila ilmoitusta Murphyn Ilves-siirrosta.
 

kaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Nikke
Harvemminhan sitä lähtijöistä huudetaan. En minä esim muista nähneeni Bluesin sivuiila ilmoitusta Murphyn Ilves-siirrosta.

Niin eikös se lähtijöistä ilmoittaminen kuulu uuden seuran tehtäviin. Tai ilmoittaa, että kuka heille tulee. Turhaa kai sitä on Jokereiden tiedottaa, että se ja se ei jatka ensi kaudella. Sitten kun ensi kauden joukkue ilmoitetaan niin silloinhan sitä huomaa kuka joukkueessa on ja kuka ei.

Tosin siinä olen samaa mieltä, että noita sivuja voisi vähä kehittää parempaan suuntaan.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ne sinne mitään kirjottele kun kausi ei oo menossa ja muutenki päivityksiä saa odotella kesken kauttakin..
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Harvalla tuon tason joukkueella on kotisivun ylläpitäjänä koulupoika.

Vähän ammattimaisempaa otetta odottaisi Jokereilta.

Mutta huonot on HIFK:n sivut, vaikka uusittiinkin vasta niin ovat syvältä vieläkin.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Puhumattakaan tietysti ässien sivuista....

No meillä resurssit on mitä on. Luulisi silti Jokerien tasoisella organisaatiolla olla paremmat sivut. Itse näkisin noiden kotisivujen ihanne tilanteessa olevan se online tiedotuskanava faneille. Kotisivuille laitettaisiin tiedot kaikista tapahtumista vaikka ne sitten pieniä olisivatkin. InSideHockey mainitsi noista HIFK:n sivuista. Niillä on tosi hyvä ja kaunis visuaalinen pohja mutta sisältö on tietysti mitä on. Aineksia olisi. Jokerien sivut kaipaisivat suurta uudistusta millä kuuluisi näkyä ns. "Jokeri henki" jotenkin. Oveluus nokkeluus taito jne.... jotenkin edes kuvainnollisesti.
 
Viimeksi muokattu:

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti InSideHockey
Harvalla tuon tason joukkueella on kotisivun ylläpitäjänä koulupoika.

Vähän ammattimaisempaa otetta odottaisi Jokereilta.

Totta puhut, mutta harvassa ovat Jokereiden tasoiset joukkueetkin. :)

Mitä olen ylläpitäjän kanssa jutellut niin olen ymmärtänyt, ettei Jokereita pahemmin kiinnosta tää nettipuoli. Uutiset sun muut J-P Tirkkonen (ylläpitäjä) joutuu suunilleen lukemaan tekstiteeveeltä!

Toivotaan Jokereiden kiinnostuvan aiheesta joskus. Pointsit kuitenkin JiiPeelle. Annetuilla resusseilla hyvää jälkeä!
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Onhan Jokereilla muutenkin tässä viestintäpuolessa petraamisen varaa. Esimerkiksi pikkuveli Blues osaa tehdä veppijutut, digitaaliset kausikortit jne. tyylillä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Ilmala
Mitä olen ylläpitäjän kanssa jutellut niin olen ymmärtänyt, ettei Jokereita pahemmin kiinnosta tää nettipuoli. Uutiset sun muut J-P Tirkkonen (ylläpitäjä) joutuu suunilleen lukemaan tekstiteeveeltä!

Olisi kyllä tyypillistä puuhastelua joltain pikkuseuralta jossain Porvossa tai Inarissa - mutta että Jokereilta! Tämä asia pitää saada kuntoon ja ammattimaisella tasolle. Ei tuollaiseen ole varaa, sillä bisneksetkin alkavat jo vähitellen kärsimään moisesta tajuttomuudesta.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti cobol
Olisi kyllä tyypillistä puuhastelua joltain pikkuseuralta jossain Porvossa tai Inarissa - mutta että Jokereilta! Tämä asia pitää saada kuntoon ja ammattimaisella tasolle. Ei tuollaiseen ole varaa, sillä bisneksetkin alkavat jo vähitellen kärsimään moisesta tajuttomuudesta.

Kyllä! Ihan naurettavaa, että "Euroopan paras seurajoukkue" pitää yllä noin surkeita nettisivuja. Ylläpitäjän (J-P) syyksi tätä on turha laittaa. Itse en viitsi moisolla sivuilla enää edes käydä. Jatkoajasta asiat selviävät sata kertaa nopeammin ja tarkemmin.
 

Kiekkojuristi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
webbi-sivut

www.jokerit.com on täysin Jokerien linjan mukainen sivusto. Samaa linjaa kuin tulostaulun äärimmäisen hieno hyväksikäyttö matseissa, samaa linjaa kuin ottelujen välimusiikit, tilastot, urkuri ym.

Itse asiassa Jokerien ottelut ovat muun kuin kiekon osalta liigan huonointa osa-aluetta. Joutui nauramaan, kun vieraspaikkakuntalainen kyseli, tuleeko erätauolla kooste erän tapahtumista...

Voi niitä aikoja kun Jokerit aloitti pudotuspelit sillä, että katsojille jaettiin kaikille valkoiset t-paidat. katsomossa oli jonkinlaista yhteenkuuluvaisuuden fiilistä (ja fiilistä ylipäänsä).

Kun tuo linja jatkuu, eipä tarvitse (ensi kaudellakaan) välttämättä vaivautua katsomoon. Kyseessähän on kuitenkin asiakastapahtuma, jossa asiakasta tulisi palvella mahdollisimman hyvin.

Uusia tuulia kaivattaisiin.
 

Roswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Sivuista...

Minua henkilökohtaisesti kiinnostaa sivujen junnu osio ja se toimii vältävästi! Tietysti jos esimerkiksi olisi ollut kiinnostunut tämän kauden luistelukoulusta, niin aika tiukassa tieto oli! Näyttää hiukan ylimielisyydeltä ja en usko siitä kuitenkaan on kysymys.


Organisaatiossa jossa MONI muu asia on hoitettu hyvin, on tässä puolessa kyllä parannettavaa. Ja sama koskee tätä Areena/tulostaulu/Urkuri-hässäkkää!

Kvinkki

P.S. Mutta mitäs väliä sivuilla on, kun meille ei enää ole tulossa pelaajia ja tosi kannattajiakin on niin vähän. Buumi on ohi...
 

SuperTero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,
SC Classic,
Suomen Leijonat
Re: webbi-sivut

Viestin lähetti Kiekkojuristi
Voi niitä aikoja kun Jokerit al...tarvitsisi laittaa saadakseen toimivat sivut.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Re: Re: webbi-sivut

Viestin lähetti SuperTero
Mä muistan ton. Tais olla Ilvestä vastaan ensimmäinen playoff-peli ja oli hieno juttu. Nyt homma on mennyt liian bisneksen puolelle.
Kyllähän yleisö itse mokasi tuon koko jutun kun kolmannessa pelissä vain pieni osa, lähinnä faniporukka, piti nuo paidat mukana ja muut jätti kotiin ja tulivat kyselemään mistä saa uuden paidan. Idea oli kuitenkin, että paitoja olisi pidetty koko pelikkarit loppuun asti. Tänä päivänä kun nuo fanipaidat ovat yleistyneet ja porukka pitää niitä kiitettävästi ei tuollainen paita homma enää toimi.
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Re: Re: webbi-sivut

Viestin lähetti SuperTero
Mä muistan ton. Tais olla Ilvestä vastaan ensimmäinen playoff-peli ja oli hieno juttu. Nyt homma on mennyt liian bisneksen puolelle.

Menee vähän ohi mutta kommentti tähän: Virmanen jakaisi vaikka mitä jos siinä olisi jotain järkeä. Tarkoitan, että jengi kun saa jotku paidat niin ne on korkeintaan siinä matsissa päällä missä ne jaetaan ja sitten niitä ei enään hallilla näy! Tämä on Virmasen mielipide ja totuus. Virmasta kiinnostaa fanitouhut ja katsomosysteemit paljonkin ja varmasti ottaa ideoita vastaan. Kaikki ei ole niin mustavalkoista miltä näyttää.

Meni aivan mettään topicista, sori.

Edit. Homma on aivan noin mitä Hull edellä kirjoittaa.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Tänään klo 15 pitäisi uusien sivujen olla käytössä. Mielenkiintoista nähdä kuinka ovat uudistuneet.
 

Golddigger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
SuperTero kirjoitti:
Pari päivää mennyt ja vieläkään ei löydy kotisivuilta mitään tietoa Hentusen siirtymisestä Fribourgiin.


En tiennytkään että Hentunen Pelaa Jokereissa...
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Gandalf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
St_Patrick #16 kirjoitti:
Tänään klo 15 pitäisi uusien sivujen olla käytössä. Mielenkiintoista nähdä kuinka ovat uudistuneet.

Uusin tieto tässä. Kundit on vähän vaiheessa näemmä.

Jokerit.com uudistuu tänään perjantaina klo 15.15
 

Näsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Clarke Wilm, Teppo Numminen
Gandalf kirjoitti:
Uusin tieto tässä. Kundit on vähän vaiheessa näemmä.

Jokerit.com uudistuu tänään perjantaina klo 15.15

Ja kohta ne ilmottaa että uudistus tulee klo 16.00
Kertakaikkiaan hienoa toimintaa.
 

Gandalf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näsä kirjoitti:
Ja kohta ne ilmottaa että uudistus tulee klo 16.00
Kertakaikkiaan hienoa toimintaa.

Joo, uutta aikaa odotellaan.

No, eiköhän tässä ole kohta aika ulostautua duunista ja suunnata parin tunnin päästä Areenaan.
 

Näsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Clarke Wilm, Teppo Numminen
Näsä kirjoitti:
Ja kohta ne ilmottaa että uudistus tulee klo 16.00
Kertakaikkiaan hienoa toimintaa.

No nyt siellä sivuilla lukee, että päivitys tulee klo 16.00 eli päivitys tapahtuu aikaisintaan klo 17.00. Näin ennustan
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Näsä kirjoitti:
No nyt siellä sivuilla lukee, että päivitys tulee klo 16.00 eli päivitys tapahtuu aikaisintaan klo 17.00. Näin ennustan
Meikäläisellä sanoo, että 15:00 vaikka kuinka hakkaan refreshiä.

Onkohan pojilla mennyt saitin deploymentti "hieman tiukille"?

Johan tuosta vanhasta on kärsittykin. Vuosi sitten saitin onnetonta käyttöä kritisoin Virmaselle ja vastaus oli, että niin kauan kun siitä ei tule rahaa seuralle päin, ei siihen myöskään investoida... Saas nähdä mitä tämä talkooporukka on saanut aikaan tällä kertaa?

Edittiä heti perään: klo 16 sanoo tällä hetkellä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös