Webmasteri hei!

• 1 219
  • 4

Fireblade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Baby Beast
Miksi siirrät täältä SM-liigan foorumilta nuo urheilukanavaa koskevat jutut pois, vaikka niissähän puhutaan SM-liigan näkymisestä Urheilukanavalla? Tiukkapipoista touhua sanon minä.

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

JanJ

Jäsen
1. Lue säännöt
2. Jos tiukkapipoista toimintaa kaipaat, mene Kärppien foorumille

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja tässäkin keskustellaan SM-Liigasta :confused: :confused:

Lelu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Fireblade
Miksi siirrät täältä SM-liigan foorumilta nuo urheilukanavaa koskevat jutut pois, vaikka niissähän puhutaan SM-liigan näkymisestä Urheilukanavalla? Tiukkapipoista touhua sanon minä.

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Jos minulle ärhentelet, niin väärää puutaa haukut. Yhtään ketjua en ole siirtänyt enkä siirrä. Sitä harrastavat ihan eri ihmiset.

F

Flonaldo

Kaikkien käyttäjien oletetaan lukeneen säännöt rekisteröityessään. Mikäli ette ole sitä tehneet, niin ette oikein voi mistään vääryksistäkään valittaa. Kaikki maan ja taivaan väliltä saa varmasti jotenkin kytkettyä SM-liigaan, mutta jos pääasiallinen puheenaihe on televisiokanava, niin silloin keskustelu ei kuulu SM-liiga -palstalle. Urheilukanavastakin on varmaan aottu jo vaikka kuinka monta ketjua, joten pieni selaaminen olisi ollut paikallaan. Hakutoiminnolla syöttämällä sisään sana "urheilukanava", niin löytyy kyllä tietoa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy