Wallinheimo JYPin luukulla kevääseen 2008

  • 2 310
  • 9

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Otsikko kertonee olennaisen asian, juuri kun itse kerkisin miettimään, että onko tämä Sinkun viimeinen kausi ja JYPillä ensi keväänä uuden ykkösvahdin etsintä edessä (kun Ahlqvist onnistuttiin hölmöilemään IFK:lle), mutta eipä näemmä ole.

Tässä lainaus jutusta:

JYP:n ystävät vastaanottivat juuri ennen kauden alkua iloisen uutisen. Maalivahti Sinuhe Wallinheimo on allekirjoittanut vuoden jatkosopimuksen hurrikaaniseuran kanssa. Vanha sopimus kattoi tulevan talven, uusi sopimus kauden 2007–2008.

Ihan hyvä kaudenalusuutinen, ei voi valittaa.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Köpi kirjoitti:
Otsikko kertonee olennaisen asian, juuri kun itse kerkisin miettimään, että onko tämä Sinkun viimeinen kausi ja JYPillä ensi keväänä uuden ykkösvahdin etsintä edessä (kun Ahlqvist onnistuttiin hölmöilemään IFK:lle), mutta eipä näemmä ole.

Tässä lainaus jutusta:

JYP:n ystävät vastaanottivat juuri ennen kauden alkua iloisen uutisen. Maalivahti Sinuhe Wallinheimo on allekirjoittanut vuoden jatkosopimuksen hurrikaaniseuran kanssa. Vanha sopimus kattoi tulevan talven, uusi sopimus kauden 2007–2008.

Ihan hyvä kaudenalusuutinen, ei voi valittaa.

Mistäs jutusta tämä oikein on? Ihan puskista tuli kyllä, minä ainakin kuvittelin että tämä olisi sopimuksen viimeinen kausi nyt alkamassa. Kello on mitä on, ei taida olla aprillipäiväkään joten jään odottamaan Köpin selvennystä kun ei itse saa kiinni tuosta.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Tepi#45 kirjoitti:
Mistäs jutusta tämä oikein on? Ihan puskista tuli kyllä, minä ainakin kuvittelin että tämä olisi sopimuksen viimeinen kausi nyt alkamassa. Kello on mitä on, ei taida olla aprillipäiväkään joten jään odottamaan Köpin selvennystä kun ei itse saa kiinni tuosta.

Tämän päivän Keskisuomalaisestahan tuo juttu on. Eikö tuossa jutussa sanota tarpeeksi selvästi, että vuoden jatkosopimus. Eli kun nykyinen soppari päättyy keväällä, sen jälkeen astuu voimaan uusi, kauden 2007-08 kattava sopimus. Eihän se niin vaikeaa ole, eihän?
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Kieltämättä mieluinen uutinen. Itsekin olin varautunut siihen, että tämä alkava kausi olisi Sinkun viimeinen ainakin JYPin riveissä, mutta eipä ole ja hyvä niin. Sinkku on kyllä terveenä ollessaan uskomattoman tärkeä mies JYPille jonka jatkoa tervehdin suuren kiitollisuuden ja tyytyväisyyden olotilassa.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Köpi kirjoitti:
Tämän päivän Keskisuomalaisestahan tuo juttu on. Eikö tuossa jutussa sanota tarpeeksi selvästi, että vuoden jatkosopimus. Eli kun nykyinen soppari päättyy keväällä, sen jälkeen astuu voimaan uusi, kauden 2007-08 kattava sopimus. Eihän se niin vaikeaa ole, eihän?

Juu lepo vaan! Asia siitä kyllä selvisi ihan hyvin että Sinkku on kirjoittanut jatkosopparin kaudella 07-08. Halusin vain kysyä että mistä jutusta oli kyse, siis missä se juttu on julkaistu kun et ollut maininnut lähdettä.

Asia kyllä selvisi täysin kun aamun Keskisuomalaisen luki.

Hieno uutinen ja hyvä sellainen pitkästä aikaa.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Enää puuttuu hyvät kenttäpelaajat
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Groove Armada kirjoitti:
Enää puuttuu hyvät kenttäpelaajat
Kaudelta 07-08 oletan? Hyviä kenttäpelaajia JYPillähän kaudeksi 06-07 on. Kaudeksi 07-08 JYPin sopimuspelaajat: Wallinheimo, Kangasniemi, Leppänen, Vänttinen, Louhivaara, Jääskeläinen, Niemi, Filppula sekä Lahti.

Eli maalivahti, pari pakkia, neljä laituria ja pari sentteriä. Kyllä tuohon ryhmän muutama hyvä pelaaja tarvittaisiin.
 

Nshr

Jäsen
Pakkipari kirjoitti:
Eli maalivahti, pari pakkia, neljä laituria ja pari sentteriä. Kyllä tuohon ryhmän muutama hyvä pelaaja tarvittaisiin.
Tarvitaan, mutta runko on jo hyvä. Tästä on siis hyvä lähteä rakentamaan ensi kauden joukkuetta.

Wallinheimon sopimus hieno homma. Näyttää hiljalleen siltä, että Sinuhen uran lopetus tapahtuu juuri JYPissä, sillä pelivuosia 2008 jälkeen ei kovin montaa ole.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Itselleni WH:n jatko oli yllätys, sillä sen perusteella mitä keväällä ymmärsin, niin olin 100% varma että on ihme, jos Sinkku pelaa edes tämän kauden loppuun. Noh, kaipa vammat on saatu hoidettua pois ja WH voi keskittyä peleihin täydellä tohinalla.

Kuitenkin hienoa, että jo tässä vaiheessa sovitaan pelaajien jatkosopimuksista (vrt. SaiPan kohtalo viime kauden jälkeen).
 

Hyytiäinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KeuPa & Ottawa
Köpi kirjoitti:
Otsikko kertonee olennaisen asian, juuri kun itse kerkisin miettimään, että onko tämä Sinkun viimeinen kausi ja JYPillä ensi keväänä uuden ykkösvahdin etsintä edessä (kun Ahlqvist onnistuttiin hölmöilemään IFK:lle), mutta eipä näemmä ole.

Tässä lainaus jutusta:

JYP:n ystävät vastaanottivat juuri ennen kauden alkua iloisen uutisen. Maalivahti Sinuhe Wallinheimo on allekirjoittanut vuoden jatkosopimuksen hurrikaaniseuran kanssa. Vanha sopimus kattoi tulevan talven, uusi sopimus kauden 2007–2008.

Ihan hyvä kaudenalusuutinen, ei voi valittaa.

Jospas kyseessä olikin Missio 2007 (-08)? ;) Muutkin jatkosopimuksen tehneet kuuluvat kaartiin jotka näkisin mielelläni Jypissä jatkossakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös