Vuoden UUTISPOMMI?

• 2 013
  • 19

Vuoden UUTISPOMMI?

• Lahden MM-doping?

Ääniä: 13 13,1%
  • Matti Ahteen hiplaus-syytökset?

Ääniä: 3 3,0%
  • New Yorkin terrori-isku?

Ääniä: 81 81,8%
  • Joku muu, mikä?

Ääniä: 2 2,0%

• Äänestäjiä
    99

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Kotimaasta ehkä toi doping-sotku lika- ja jälkipyykkeineen. Lahti sai ilmaista mainosta kerralla..:mad:

Ulkomaan tapahtumista eittämättä New Yorkin terrori-isku 11.9.2001. Tuon päivän muistan ikuisesti! :(

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Mä annoin...

... ääneni tolle dopingjutulle. Hiihto kun on katselulajina ihan perseestä. Vaasassaki on halli normaalia tyhjempi jonkun vitun hiihdo takii. Mitä ideaa on katella edes niin tyhmää lajii ku ämmät ja äijät turpa kuolassa hiihtää mettässä ja ladun raunoille jotkut ihmiset joilla ei oo elämää mulkoilee sitä silmät kierossa ja kilisyttää jotain vitun kilikelloja. Niin turha laji et pitäis lailla kieltää ja sitte mua syö se et siitä maksetaan nille perkeleen paljo ja se todella ottaa luonteelle. Sit joku lindeeni selittää jostain helvetin tukirahoista. Onnex niitä tukia vähennettiin. Ja mihkä ne niitä tukurahoja tarvittee? Suxien ostamiseen? Ei! Dokaamiseen? Ei! vaan mulkut pistää rahat suoneen ja vielä paskalla menestyxellä.
Antais kaikki rahat jääkiekolle. Lätkässä katkeilee mailoja. Hiihdossa ei katkeile edes suxet. Lätkänpelaajat käyttää rahat järkevämmin ja menee vaikka niillä rahoilla baariin jälkipeleihin. Hiihtäjän kusipäät pistää rahat johki paskasiin tiputuspusseihin. Kyllä vituttaa. Onnex Suomen hiihtäjät ei oo ees viime aikoina menestyneet.:D :D :D Mä säälin sellasii ihmisii jokka seuraa ja tukee hiihtoo.

93

Jäsen
Re: Mä annoin...

Viestin lähetti SÄLLI 85
... ääneni tolle dopingjutulle. Hiihto kun on katselulajina ihan perseestä. Vaasassaki on halli normaalia tyhjempi jonkun vitun hiihdo takii. Mitä ideaa on katella edes niin tyhmää lajii ku ämmät ja äijät turpa kuolassa hiihtää mettässä ja ladun raunoille jotkut ihmiset joilla ei oo elämää mulkoilee sitä silmät kierossa ja kilisyttää jotain vitun kilikelloja. Niin turha laji et pitäis lailla kieltää ja sitte mua syö se et siitä maksetaan nille perkeleen paljo ja se todella ottaa luonteelle. Sit joku lindeeni selittää jostain helvetin tukirahoista. Onnex niitä tukia vähennettiin. Ja mihkä ne niitä tukurahoja tarvittee? Suxien ostamiseen? Ei! Dokaamiseen? Ei! vaan mulkut pistää rahat suoneen ja vielä paskalla menestyxellä.
Antais kaikki rahat jääkiekolle. Lätkässä katkeilee mailoja. Hiihdossa ei katkeile edes suxet. Lätkänpelaajat käyttää rahat järkevämmin ja menee vaikka niillä rahoilla baariin jälkipeleihin. Hiihtäjän kusipäät pistää rahat johki paskasiin tiputuspusseihin. Kyllä vituttaa. Onnex Suomen hiihtäjät ei oo ees viime aikoina menestyneet.:D :D :D Mä säälin sellasii ihmisii jokka seuraa ja tukee hiihtoo.

Keskustelupalstan helmiä... Mix Noit Äxiii Pitää Tunkee Joka tun Paiccaan!!!!!!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!? Oikeeesti Hei!!!!!!!

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Kyllähän se tuo Osaman kavereineen junailema lentokone -show oli, muut eivät pääse edes lähelle.

Huvittavuudessa ykköseksi nousevat nuo lahden MM-kisoissa kärähtäneet laahaajat, tarjosivat viihdettä ja suloista, vahingoniloista naurua moneksi päiväksi.
Töissäkin sai nälviä muutamaa vannoutunutta laahausfriikkiä ihan urakalla, kun kovasti ylistämänsä metsien miehet kusivat koko lajin arvostuksen sinne minne se kuuluu. Se oli vuoden urheiluteko ! :)

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Mun mielestä se oli ainakin Kymppiuutisten loppukevennyksessä esiintynyt mies. joka veti kokonaista jumbojettiä narulla, joka oli kiinnitetty sen etuhampaisiin. :p

Ande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Re: Re: Mä annoin...

Viestin lähetti 93

Keskustelupalstan helmiä... Mix Noit Äxiii Pitää Tunkee Joka tun Paiccaan!!!!!!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!? Oikeeesti Hei!!!!!!!

Niin.
Miksi housuja pitää roikottaa puoliperseessä, kuunnella neekereiden rytmikästä puhetta ja pitää pipoa sisällä? Tämäkö on sitä "ajan hermolla" olemista? Ilmeisesti.

Tottakai vuoden uutispommi oli kahden yli neljäsataametrisen tornitalon sortumiset.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
WTC:n romahtaminen oli vuoden uutispommi. Ei sitä silloin ensikuulemalta uskonut todeksi.

Suosikkijoukkue
ILVES
Kaksi ylitse muiden

Kaksi kuluvan (kohta kuluneen) vuoden uutista oli ensi kerralla kuultuina niin järkyttäviä, ettei niitä voinut todeksi uskoa. Toinen oli tietenkin WTC:n terrori-isku ja toinen (jota ei nopealla lukaisulla ole ilmeisesti vielä mainittu) on Saku Koivun sairastuminen syöpään. WTC nousee ehkä korkeammalle, mutta kyllä Koivun sairastuminen oli jääkiekkofanille aika kova uutinen.

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Re: Re: Re: Mä annoin...

Viestin lähetti Ande

Niin.
Miksi housuja pitää roikottaa puoliperseessä, kuunnella neekereiden rytmikästä puhetta ja pitää pipoa sisällä? Tämäkö on sitä "ajan hermolla" olemista? Ilmeisesti.
Ihan off-topic, mutta kun... Ei ne housut niin alhaalla oo, ne vaan näyttää siltä, n'on niin suuret...(olipa hyvä selitys), pipon päässä pitäminen sisällä liittyy sit taas teinien omaan tyhmyyteen. Musiikkiin liittyen, rap-musiikki on oikeasti hyvää, usko tai älä. Vastakysymyksenä voisi kysyä, kun tälläkin palstalla metalli-immeisiä on, että miksi pitää kuunnella pitkätukkaisten nistien epämääräistä örinää samaan aikaan kun taustalla kuuluu helvetillistä kitaroiden rääkkäystä?

Tuo hiphop-asia on ikävä kyllä muodissa, tai ainakin se, että kaikilla 12-16 vuotiailla on melkein samanlaiset, joko MicMacin, Fubun tai Bronxin vaatteet. Yritä siinä sitten oikeasti olla "hoppari"(hyi mikä sana), kun nämä Limp Bizkit-teinit on niin olevinaan..

Ihme tilitysviesti. On tuo salmari kummaa ainettä... Tämän viestin jälkeen kunnioitus minua kohtaan luultavasti laskee aika olemattomiin... hmmm..

Itse asiasta: äänestin doping-skandaalia, ihan sen jutun naurettavuuden takia.

Viestin lähetti odwaz
Tuo hiphop-asia on ikävä kyllä muodissa, tai ainakin se, että kaikilla 12-16 vuotiailla on melkein samanlaiset, joko MicMacin, Fubun tai Bronxin vaatteet.
Nono. Onhan tuo yleistä, mutta ei silti ihan täydellisesti saa yleistää . Itse en kyllä näe siinä mitään järkeä, että ostetaan esim. n.200 € yhteensä maksavat collegepaita ja farkut. Sanon vaan, että huh huh. Vaikka no, jos joku haluaa esiintyä _pellenä_ ja maksaa itsensä mahdollisesti kipeäksi parista vaatekappaleesta, niin samapa tuo mulle on. Jotteivät kaikki tämän vaatetustyylin kannattajat hermostuisi, niin haluan muistuttaa, että tämä oli vain oma mielipiteeni.

Ande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Re: Re: Re: Re: Mä annoin...

Viestin lähetti odwaz

Ihan off-topic, mutta kun... Ei ne housut niin alhaalla oo, ne vaan näyttää siltä, n'on niin suuret...(olipa hyvä selitys), pipon päässä pitäminen sisällä liittyy sit taas teinien omaan tyhmyyteen. Musiikkiin liittyen, rap-musiikki on oikeasti hyvää, usko tai älä. Vastakysymyksenä voisi kysyä, kun tälläkin palstalla metalli-immeisiä on, että miksi pitää kuunnella pitkätukkaisten nistien epämääräistä örinää samaan aikaan kun taustalla kuuluu helvetillistä kitaroiden rääkkäystä?

Tuo hiphop-asia on ikävä kyllä muodissa, tai ainakin se, että kaikilla 12-16 vuotiailla on melkein samanlaiset, joko MicMacin, Fubun tai Bronxin vaatteet. Yritä siinä sitten oikeasti olla "hoppari"(hyi mikä sana), kun nämä Limp Bizkit-teinit on niin olevinaan..

Kyllä meikäläinen on ainakin nähnyt tyyppejä, joilla housut roikkuu niin alhaalla, että puolet valkoisista tommy hilfiger boxereista loistaa koko kansalle.
Sinänsä minulla ei ole mitään ketään vastaan; antaa kaikkien kukkien kukkia jne. Kuitenkin pipon pitäminen sisällä menee yli ymmärrykseni.
Itse en örinämetallia, tai muutakaan metallia juuri kuuntele. Signatureni on AC/DC:n kappaleen nimi.

Tuosta viimeisestä kappaleestasi olen hyvin samaa mieltä.
On ikävää olla jonkun genren tai tyylin edustaja, jos kohta joka toinen vastaantulija on vain muodin takia samanlainen.

Menee off topic, joten keskustelua voidaan jatkaa jossain toisessa ketjussa.

JokeriJätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylösnoussut
Kyllähän se WTC isku oli uutispommi, ehdottomasti.
Aivan kuin Mike sanoi, Lahden sotkuista tuli monilla tavoin hyvät naurut, parhaiten siinä onnistui Radiomafian Pietarinkadun Oilers go go, joka kehitteli Paavo M. Petäjä -rapin, ja monet muut jutut, kyllähän sai nauraa.

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Jos ajatellaan koko maailmaa,niin Suomen dopingsekoilut aiheuttivat suurta keskustelua oikeastaan vain Pohjoismaissa,ja parin vuoden päästä sekin on jo LÄHES unohdettu.

Mutta terrori-iskuista puhuvat koko maailma,ja se tulee varmasti jollakin tavalla vaikuttamaan koko loppuelämäämme.
Eli eihän tässä epäilystäkään ole mitä äänestää.

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Niin, mitä me tekisimmekään ilman amerikkalaisia ja heidän tapaansa tehdä journalismia. Pitkin vuotta ympäri maailmaa on listitty ihmisiä, Palestiinassa muunmuassa kovinkin ahkerasti. Miksi emme siitä ole niin kauhuissamme? Petyin jälleen pahemman kerran tämän palstan kirjoittajiin.

Ja sivuhuomautuksena, Sälli85:n kirjoitus oli Jatkoaika-historian paskin kirjoitus.

pykli

Jäsen
... kertoi Tunkki :
Ja sivuhuomautuksena, Sälli85:n kirjoitus oli Jatkoaika-historian paskin kirjoitus.

Jep, olipa sitten sarkasmia, ironiaa eli whatnot, mutta se pitäisi kyllä ehdottomasti kehystää.

--- pykli

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Vaikka Lahden Hemohes-sekoilutkin olivat aika paha paikka, niin ei se pääse lähellekään Bin Ladenin joukkion tekosia.
Aika kova paukku, oli kun puimurissa kuuli eka kerran, ajatteli että jaaha..joku autopommi. 15-20 minuuttia myöhemmin sisälle mennessä, kun ekat kuvat tulivat, kieltämättä sitä jäi tuijottamaan uutisia.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ehdottomasti...

...Jasmin Mäntylän naimiset ja katkera eroprosessi. Se oli ehdottomasti mielenkiintoisinta seurattavaa...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy