Vuoden turhin päivä?

• 1 036
  • 10

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuli tämmöinen äänestys mieleen, kun paljon pyhiä on taas edessä. Siis minkä päivän poistaisit kalenterista tai ainakin toivot sen menevän mahdollisimman äkkiä ohi.

Oma ääneni menee uudenvuodenpäivälle. Silloin on pelkästään paha olo, ei ole mitään tekemistä, joulu ja vapaat ovat ohi sekä edessä paluu arkeen, tuntee itsensä vuoden vanhemmaksi eikä tv:stä tule kuin joku tylsä mäkihyppykisa.

...ja äänestyslomake ei tullut koskaan esiin kun kone kaatui... vaihtoehtoina piti olla joulupäivää, juhannuspäivää, helatorstaita, pääsiäistä jne...

Viimeksi muokattu:

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
mäkihyppy on loistavaa viihdettä :)
ja kaikki pyhät on kivoja :)

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
Mä olisin valmis neuvottelemaan kaikista muista juhlapyhistä luopumisesta paitsi Juhannuksesta. Sekin olisi muuten turha, mutta kun sattuu olemaan valoisimpaan aikaan vuodesta, sitä jos mitä kannattaa täällä pohjoisessa muistaa juhlapyhällä. Muut on mulle yhtä tärkeitä kuin polkupyörä kalalle. No okei, 6. joulukuuta on myös asiallinen, ensi vuonnakin, vaikka hysteerikot ovatkin jo tilanneet sille paikan hautausmaalta.

Ande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti teemu73

Oma ääneni menee uudenvuodenpäivälle. Silloin on pelkästään paha olo, ei ole mitään tekemistä, joulu ja vapaat ovat ohi sekä edessä paluu arkeen, tuntee itsensä vuoden vanhemmaksi eikä tv:stä tule kuin joku tylsä mäkihyppykisa.

Eli olisiko parempi, jos uudenvuodenpäivä olisikin aivan tavallinen arkipäivä. Töihin ja kouluun mentäisiin aivan normaalisti jne. Tuskin. Uusi vuosi on eräs suurimmista ryyppyjuhlista Suomessa.
Olisi typeryyttä vaatia ihmisiä töihin heti seuraavana päivänä, kun moni ei olisi töihinmenoaikaankaan vielä nukkumassa.

Sitäpaitsi mitä vikaa pyhissä on? Sopivasti arkipäiville sattuessaan katkaisevat mukavasti palkallisina vapaina työviikon.
Minä kannatan ideaa, että keksitään vain lisää ja lisää juhlapyhiä ja mieluiten maanantai - ja perjantaipäiville.
Helatorstai on myös todella nerokas pyhä. Pekkanen perjantaille, ja taas tuli pitkä viikonloppu.

pykli

Jäsen
Jouluaatto on minulle nykyisessä tilanteessa suht' turha päivä. Telkkarista tulee tympeää hymistelyä, joululaulut ovat aikasta kauheita, urheilumaailmassa on ihan hiljaista eikä viitsi toivoa joululahjoja kun en loppujen lopuksi tarvitse mitään. Jouluruoistakaan en ole ikinä pitänyt.

Ennakkoon kysymättä lahjojen antamisen olenkin kieltänyt - siinä on aina se riski, etten pidäkään jonkun minulle ostamasta yllätyslahjasta, näin lahjan antajakin pettyy. Säästän täten kanssaihmisiäni mielipahalta ...

Ehkä sitten joskus, kun (jos ?) perhettä on voi ollakin se vuoden paras päivä, mutta nykyisellään jouluna on vain ikävää.

Hmm, kuulostinpas ilonpilaajalta ... en minä aina näin tympeä ole ;)

--- pykli

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Itsenäisyyspäivä, joulupäivä ja tapaninpäivä. Pyhinä ne voivat minun puolestani pysyä, mutta mitään juhlimisenaihetta niissä ei ole enkä itse niitä noteeraa. Vapun ja pääsiäisenkin juhlimisen voi lopettaa, kunhan nekin säilyvät pyhäpäivinä. Vapaa on kuitenkin aina vapaa, joten mikään pyhäpäivä ei ole turha.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tosiaankin, yksikään juhlapyhä ei ole turha.. Oikeasti turhimpia yleisiä juhlia on kyllä vappu, jossa ei ole mitään järkeä. Tosin ei minulla mitään sitäkään vastaan ole, joten mitäs tässä valittamaan.

Paras juhla, yksi josta en koskaan luopuisi, on joulu.

Kako-86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NasKi, Aston Villa
Vuoden synkin juhla

Joulu on vuoden synkin juhla monessa kodissa valitettavasti. Ja minulla varsinkin kun vietän tätä juhlaa töissä. Ehkä oloa helpottaa Viikatteen uusi levy.:(

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaikki kirkolliset pyhät voisi minun puolestani poistaa, kaiken maailman pääsiäiset vain sotkevat normaalin rytmin, kun huomaa kauppojen olevan kiinni keskellä viikkoa. Ainoa hyvä puoli on tuplapalkka.

Juhannuksesta en ikinä luopuisi. Kyllä kerran kesässä kaikilla pitää olla mahdollisuus seistä moottoritiellä ruuhkassa kuumassa autossa kuunnellen lasten itkua, juoda liikaa, hukkua mökin järveen, puukottaa naapuria ja puhaltaa yli sallitun paluuliikenteen ruuhkassa...ja saunat on liekeissä tietenkin...

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä se joulu on melkein se tylsin juhla, mutta en nyt silti kävisi sitä poistamaankaan kalenterista. Koko päivän on ollut tekemisen puute... olen vaan pelaillut porukoiden tietokoneella mäkihyppypeliä ja katsellut videoita ja syönyt liikaa kinkkua ja juonut sahtia... ja koko ajan on ikävä Tampereelle... Kohta avataan lahjat ja sitten loppuilta meneekin suklaata syödessä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy