Vuoden tulokas 2004-05?

  • 14 597
  • 77

Fakap

Jäsen
Vuoden tulokas -valinta tehdään varmasti neljän pelaajan välillä.

1. Mikko Rämö, Pelicans
2. Miika Wiikman, HPK
-------------------------------
3. Ville Varakas, HIFK
4. Simo Vidgren, Ilves

Näin sen näen, eipä paljon muita ehdokkaita ole. Eiköhän valinta kohdistu kuitenkin lopulta maalivahtiin. Toivottavasti Rämö pokkaa palkinnon, on mies kuitenkin ollut joukkueessaan suuremmassa roolissa kuin Wiikman Kerhossa. Eikä ne tilastotkaan huonolta näytä Pelicansissa pelanneelle miehelle.

edit. Eipä tuosta nelikosta kauaksi jää myöskään TPS:n Matti Aho. Tulevaisuuden rotta, josta minä ainakin pidän.
 
Viimeksi muokattu:

Meteor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Devils
Viestin lähetti P.O.S.
Vuoden tulokas -valinta tehdään varmasti neljän pelaajan välillä.

1. Mikko Rämö, Pelicans
2. Miika Wiikman, HPK
-------------------------------
3. Ville Varakas, HIFK
4. Simo Vidgren, Ilves
Enpäs sitten tiedä heititkö tuon herjalla, mutta eiköhän tuo ole kuitenkin Karri Rämö.
Mutta itse listan kanssa olen täysin samoilla linjoilla kanssasi, mutta nostaisin kuitenkin Rämön aika paljon Miikan yläpuolelle. Ollut niin tärkeä omalle joukkueelleen. Pystyy(pystyisi) voittamaan otteluita yksin ja pitänyt Kaaneja monta kertaa yksin pystyssä.
 

Aksu

Jäsen
Jätetään jakamatta kuluvalla kaudella. Lupaavia pelimiehiä tulokkaiden joukossa kiistatta on, mutta kukaan ei ole pystynyt tekemään vuoden tulokkaan-tittelin eteen sellaisia sankaritekoja, joita palkinnon historia antaa odottaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös