6. Ääni menee automaattisesti veli Sterilille mikäli kolmea nimettävää ei muuten löydy!!5. Jos yksikin näistä ehdoista jää toteutumatta, ääni ei mene läpi.
Eli ei näitä sääntöjen mukaan vihellellä jos tuommoisia mietit!!
6. Ääni menee automaattisesti veli Sterilille mikäli kolmea nimettävää ei muuten löydy!!5. Jos yksikin näistä ehdoista jää toteutumatta, ääni ei mene läpi.
Eli ei näitä sääntöjen mukaan vihellellä jos tuommoisia mietit!!
Ylempien viestien ja sääntöjen mukaan vaikuttaisi siltä, että joku pitäisi tuohon vielä keksiä kolmanneksi. Onneksi on olemassa hyviä vaihtoehtoja.Pysyykö kaksi ensimmäistä ääntä voimassa, jos äänestää kolmannella tyhjää, JardaJaageria tai Raipea?
Missä veljet Warwas, Turhis tai sisaret Patarouva, Unennukkuja to name a few?Ylempien viestien ja sääntöjen mukaan vaikuttaisi siltä, että joku pitäisi tuohon vielä keksiä kolmanneksi. Onneksi on olemassa hyviä vaihtoehtoja.
Voit esimerkiksi ottaa minulta vielä sen kolmannenkin ehdokkaan perusteluineen kolmanneksi ehdokkaaksi, kyseessä on kova veli (@Steril) eikä ääni mene varmasti hukkaan. Tai sitten voit antaa äänesi henkilölle, jonka viestiä lainasit perusteluillesi erinomaisten löylymiesten osalta (@aurora borealis). Tämän(kin) veljen sattumoisin tunnen aika hyvin ja ääni menee varmasti hyvään käyttöön.
Jokainen heistä on mainittuna em. viestini kunniamaininnat-osiossa. Sieltäkin voi katsella potentiaalisia ehdokkaita, ei mene komplimentit hukkaan silloinkaan -take my word!!Missä veljet Warwas, Turhis tai sisaret Patarouva, Unennukkuja to name a few?
Shake my word, @aurora borealis !! En tiennytkään asiantuntemuksestasi lainaamisesta (lendborrow)! Muokkasin äänestysviestiä!voit antaa äänesi henkilölle, jonka viestiä lainasit perusteluillesi erinomaisten löylymiesten osalta (@aurora borealis). Tämän(kin) veljen sattumoisin tunnen aika hyvin ja ääni menee varmasti hyvään käyttöön.
Kiitos äänestäsi!! Se lämmittää, etenkin kun se on Sinulta!!Shake my word, @aurora borealis !! En tiennytkään asiantuntemuksestasi lainaamisesta (lendborrow)! Muokkasin äänestysviestiä!
Valitettavasti olen kerennyt jo omat ääneni antamaan ensimmäisenä äänestyspäivänä, joten lahjusten vastaanottaminen on sulkeutunut.Antakaa nyt edes yksi sääliääni, vaikka en voitakaan! (Vitsi vitsi, ei tarvi antaa)
En kyllä tiedä yhtään ketä äänestän, vai äänestänkö vasta finaalissa.
Hyvä muistutus! Viime vaalissa ainakin taisi olla alkuinnostuksen jälkeen pidempi suvantovaihe ehdokkaiden nimeämisessä ja loppurynnistyksessä mentiin niin täpärille, että taisi joku ääni jäädä hylätyksikin, kun minuutilla myöhästyi.MUISTUTUS!
Äänestysaikaa on vielä kuusi vuorokautta jäljellä! Hyvää vaalipäivää!
Ei kuulu tosiaan meikäläisen pelikirjaan käydä vittuilemassa/provoilemassa vastustajan hiekkalaatikolla omaksi ilokseni. Itse en vain saa moisesta virtuaalikikkelin kasvattamisesta mitään irti, enkä suoraan sanottuna ymmärrä moista huomionhakuisuutta.Valitettavasti olen kerennyt jo omat ääneni antamaan ensimmäisenä äänestyspäivänä, joten lahjusten vastaanottaminen on sulkeutunut.
Voin kuitenkin huoletta lisätä sinut kunniakirjojen saajien ansiokkaaseen joukkoon, sillä olet jäänyt mieleeni intohimoisena kirjoittajana, joka (ainakin minun muistaakseni) osaa esittää asiansa rakentavasti myös vierasjoukkueiden osioissa vieraillessaan. Tuolla Kärppien osiossa on ainakin siihen malliin trollailtu joidenkin vieraskannattajien toimesta tälläkin kaudella, että tätä osaa arvostaa.
Lähin hakee sun viestihistoriasta asiallisia ja vastustajaa kunnioittavia ja hyviä käytöstapoja sisältäviä viestejä, ja löysin tämmöset, enkä mä sitten enempää jaksanutkaan niitä kaivaa kun ei niitä kyllä monia ollut. Mutta oli kuitenkin nää, eli et sä nyt mikään viaton pulmunen sinäkään ole! Kusiviiksi ja vaihda lääkkees hei!Ei kuulu tosiaan meikäläisen pelikirjaan käydä vittuilemassa/provoilemassa vastustajan hiekkalaatikolla omaksi ilokseni. Itse en vain saa moisesta virtuaalikikkelin kasvattamisesta mitään irti, enkä suoraan sanottuna ymmärrä moista huomionhakuisuutta.
Pyrin olemaan asiallinen ja vastustajaa kunnioittava myös muiden joukkeidenkin alueilla, joskin en myöskään pelkää ilmaista suoraan, jos joku käyttäjä laittaa mielestäni aivan tosi typerän viestin, oltiin sitten Pelicansin palstalla tai jossain muualla. Vastustajan kunnioitus ja hyvät käytöstavat kuitenkin kaiken edellä!
Painuhan kusiviiksi omalle hiekkalaatikolles provoilemasta
Uusi lääkitys Max Senelle eikä viisuihin
Ensimmäisen kuittailun tunnustan avoimesti. Max Sene ei kuitenkaan ole vastustajaksi laskettava in case epäselvää, joten tässä tapauksessa seison sanojeni takana!! Maniahullulle uudet lääkkeet jos on niin sekaisin kuin laulaa olevansa!Lähin hakee sun viestihistoriasta asiallisia ja vastustajaa kunnioittavia ja hyviä käytöstapoja sisältäviä viestejä, ja löysin tämmöset, enkä mä sitten enempää jaksanutkaan niitä kaivaa kun ei niitä kyllä monia ollut. Mutta oli kuitenkin nää, eli et sä nyt mikään viaton pulmunen sinäkään ole! Kusiviiksi ja vaihda lääkkees hei!
Lisäksi tuossa ensimmäisessä kuittailussakin lieventäväksi asianhaaraksi voisi tulkita kontekstin eli sen, mihin ja kenelle viesti oli tässä tapauksessa vastaus. Tämänpäiväisen kurinpitoilmoituksen perusteella kyseessä vaikuttaisi olevan ns. taparikollinen.Ensimmäisen kuittailun tunnustan avoimesti. Max Sene ei kuitenkaan ole vastustajaksi laskettava in case epäselvää, joten tässä tapauksessa seison sanojeni takana!! Maniahullulle uudet lääkkeet jos on niin sekaisin kuin laulaa olevansa!