Vuoden jatkoaikalainen 2022 – finaali

  • 7 734
  • 143

Vuoden jatkoaikalainen 2022

  • Cobol

    Ääniä: 19 7,5%
  • Turha Kaukalo

    Ääniä: 7 2,7%
  • Iisoppi

    Ääniä: 11 4,3%
  • Johnny B. Goode

    Ääniä: 26 10,2%
  • Everton

    Ääniä: 24 9,4%
  • mikko600

    Ääniä: 20 7,8%
  • Roger Moore

    Ääniä: 15 5,9%
  • FASlapsi

    Ääniä: 59 23,1%
  • Via Dolorosa

    Ääniä: 7 2,7%
  • Patarouva

    Ääniä: 21 8,2%
  • aurora borealis

    Ääniä: 42 16,5%
  • Silppuri

    Ääniä: 4 1,6%

  • Äänestäjiä
    255
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
Kärpät
Turengissa kannattaisi jo valmistautua Moderaattoreiden luolan valtaamiseen. Espoossa taitaa olla nyt vapaana jokunen kokenut ostoskeskusvartija, jotka eivät kaihda koviakaan otteita. Suosittelen ottamaan pikaisesti Isoon Omenaan yhteyttä ja kysymään näiden kavereiden yhteystietoja, muuten kohta saadaan nähdä kuvia joissa kitkerän häviäjän @aurora borealis masinoimat uuvatit kantelee naamat maalattuina ja poron sarvet päässä jotain Mode-luolan tolppia ja tauluja pitkin Turengin metsiä.
Älä huoli, hopeapuheen hahmotelmassani olen ottanut kantaa myös potentiaalisiin palvelunestohyökkäyksiin, jotka kohdistuvat Jatkoajan verkkolehden ja keskustelupalstan sivuille, väkivallan ja vandalismin uhkaan FASlapsen kampanjatoimistolle sekä Team Moderatorsin päämajaan Turengissa. Ilmassa leijuneen SUPERFINAALI-spekulaation vuoksi, em. puhetta ei ole vielä julkaistu.

Sen voin kuitenkin paljastaa, että tuomitsen jyrkästi ja yksiselitteisesti faselismin lisäksi kaikenlaiset tihutyöt, väkivallan yms. sabotaasin ja ratkaisua pyritään aina hakemaan rauhanomaisemmin keinoin järjestelmän puutteellisuudesta huolimatta. Toisin kuin jollain fiktiivisellä friikkilauman johtajalla Amerikan Yhdysvalloissa, tämän intohimoisista tukijoista (EI uuvateista) koostuvan kampanjan veturilta löytyy selkärankaa moiseen tuomitsemiseen.

Parhain terveisin,
aurora borealis
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Katsokaa minun uutta allekirjoitustani, ja kumartakaa minulle! JA KUMARTAKAAKIN SYVÄÄN!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Katsokaa minun uutta allekirjoitustani, ja kumartakaa minulle! JA KUMARTAKAAKIN SYVÄÄN!
Sä luulet, että kaikki kunnioittaa sua, kun sulla on näin monta Vuoden jatkoaikalainen titteliä ja olet Mensan jäsen. Mutta arvaas mitä? Kaikki nauraa sulle!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sä luulet, että kaikki kunnioittaa sua, kun sulla on näin monta Vuoden jatkoaikalainen titteliä ja olet Mensan jäsen. Mutta arvaas mitä? Kaikki nauraa sulle!
Mitä? Eihän tää nyt voi mitenkään pitää paikkaansa! Mua on äänestänyt neljäsosa koko Jatkoajasta, eli käytännössä kaikista Suomen jääkiekkoa seuraavasta kansanosasta, eli käytännössä koko Suomesta, eli käytännössä koko Euroopasta, eli käytännössä koko maailmasta. Se tarkottaa että ainakin monta tuhatta, ellei jopa satoja ihmisiä ympäri maailman palvoo ja rakastaa minua!

OLEN MAAILMAN KUNINGAS
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nämä vaalit olivat huijausta.
 

Liitteet

  • donnie.jpg
    donnie.jpg
    29 KB · kertaa luettu: 80

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Mitä? Eihän tää nyt voi mitenkään pitää paikkaansa! Mua on äänestänyt neljäsosa koko Jatkoajasta, eli käytännössä kaikista Suomen jääkiekkoa seuraavasta kansanosasta, eli käytännössä koko Suomesta, eli käytännössä koko Euroopasta, eli käytännössä koko maailmasta. Se tarkottaa että ainakin monta tuhatta, ellei jopa satoja ihmisiä ympäri maailman palvoo ja rakastaa minua!

OLEN MAAILMAN KUNINGAS
Pyh, 3/4 osa äänestäjistä pitää sua maailman kerjäläisenä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Katsokaa minun uutta allekirjoitustani, ja kumartakaa minulle! JA KUMARTAKAAKIN SYVÄÄN!
Sä luulet, että kaikki kunnioittaa sua, kun sulla on näin monta Vuoden jatkoaikalainen titteliä ja olet Mensan jäsen. Mutta arvaas mitä? Kaikki nauraa sulle!
Tiäksää mikä sää oot? Sää oot toi pelkkä naurettava allekirjotus!

Tipitii tipi tipi tii...
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nöyrin kiitos kaikille minua äänestäneille. Kahvitarjoilu kaikille Jyväskylän ja Jämsän välissä sijaitsevassa rautatietunnelissa. Kahvin lisäksi tarjolla on täytekakkua sekä valoa tunnelin päässä. Junan etuvaloa.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Noh, ihan ei @Silppuri kärkipaikkaa tullut, mutta 4 ääntä on enemmän kuin 3. Mutta jatka samaan malliin. Monet perjantait ole koirinesi ja eläimiesi kanssa pelastanut. Kiitos.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En ymmärrä miten nyt jälleen olin finaalissa. Kai siis mun jatkuva jalkapallo-keskustelu jotain kiinnostaa. Kiitokset!
Kun ei ittee voi äänestää, niin äänestin sua. Kai se on se kirkonpolttomentaliteetti ja black metal mikä yhristää.
No joo, ehkä vähän futis myäs. Salainen paheeni, mutta siitä ei sitten toreilla huudella...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Noniin, vuoden top 3 paskimmat Jatkoajan tunnukset on siis äänestetty.

Kiitoksia myös niistä muutamasta äänestä mitä itse sain. Oli ilo olla viimeinen kuitenkin tällaisessa äänestyksessä.
Odotin kyllä koirea tähän...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös