Vuoden jatkoaikalainen 2022 – finaali

  • 7 723
  • 143

Vuoden jatkoaikalainen 2022

  • Cobol

    Ääniä: 19 7,5%
  • Turha Kaukalo

    Ääniä: 7 2,7%
  • Iisoppi

    Ääniä: 11 4,3%
  • Johnny B. Goode

    Ääniä: 26 10,2%
  • Everton

    Ääniä: 24 9,4%
  • mikko600

    Ääniä: 20 7,8%
  • Roger Moore

    Ääniä: 15 5,9%
  • FASlapsi

    Ääniä: 59 23,1%
  • Via Dolorosa

    Ääniä: 7 2,7%
  • Patarouva

    Ääniä: 21 8,2%
  • aurora borealis

    Ääniä: 42 16,5%
  • Silppuri

    Ääniä: 4 1,6%

  • Äänestäjiä
    255
  • Poll closed .

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mikäli Xenforon tarjoama palstasofta mittaisi myös annettujen ja vastaanotettujen komplimenttien määrää (saattaa toki mitatakin, mutta em. statistiikkaa ei vain meille käyttäjille paljasteta), arvelisin erään tribuuttiketjun kirjoittajineen olevan kirkkaasti tyylikkyydessä ja arvokkuudessa kärjessä. Myös palstan Kärppäyhteisö, jota näissä vaaleissa omalta osaltani edustan, on tunnettu pääsääntöisesti asiallisesta käytöksestään ja vähäisestä provosoinnistaan. Tästä on kiitoksia sadellut muiden seurojenkin kannattajilta.

Tämän viestin kirjoitushetkellä vaikuttaa, että kantavaksi teemaksi näissä vaaleissa on muodostunut ummehtuneen status quon ja muutoksen välinen kamppailu. Äänestyksen alkuvaiheessa opposition ehdokkaiden välillä havaittiin ääntenjakautumista, joka luonnollisesti satoi valtaapitävän eliitin laariin. Sen jälkeen @aurora borealis on kuitenkin kohonnut entistä selvemmin muutosta vaativien äänestäjien eräänlaiseksi yhtenäisyyden ehdokkaaksi (engl. unity candidate).

Tämä muutosta vaativa yhtenäinen rintama koostuu intohimoisista äänestäjistä, jotka ponnistavat erilaisista sosioekonomisista taustoista, eri puolilta maata (Helsinki, Espoo, Turku, Tampere, Seinäjoki, Pori, Oulu jne.), kannattavat eri urheiluseuroja ja ovat poliittisesti niin oikealta, vasemmalta kuin keskeltäkin. Joukossa on myös palstalla erittäin arvostetun käyttäjän maineessa olevia naisäänestäjiä, joiden arvostelukykyyn luotan tässä(kin) asiassa!

Myös ruohonjuuritasolla kampanjamme on energinen ja kaikessa tekemisessä paistaa intohimon lisäksi vahva me-henki! Viesti kentällä on ollut positiivinen, status quon alkuvaiheen johtoasemaa ei olla pelästytty ja sitä on lähdetty määrätietoisesti kutistamaan ja lopulta ohittamaan. Nykyisten valtaapitävien suorittamia äänestäjien demonisointiyrityksiä ei olla pelästytty, vaan niistä on pikemminkin ammennettu voimavaroja ja niille on hyväntahtoisesti jopa naureskeltu. Töitä ollaan valmiita paiskimaan nykyisen järjestelmän puitteissakin pitkäjänteisesti. Nykyisessä järjestelmässähän kaksi eniten ääniä saanutta ehdokasta eivät siis kohtaa toisiaan enää jatkokierroksella, vaikka eniten ääniä saanut ehdokas jäisi alle puoleen hyväksytyistä äänistä meneillään olevalla kierroksella. Tämä vaikuttaisi suosivan erityisesti status quoa.

Pitkän viestin päätteeksi haluan tiivistetysti muistuttaa, että kaikki muutosta haluavat anti-faselilaiset voimat ovat tähän alati kasvavaan liikkeeseen tervetulleita!

Parhain terveisin,
aurora borealis
TL;DR.

Tyhjät kattilat kolisee koviten, Tasavallan Presidentti Sauli Niinistön lanseerama Tolkun Ihmisten hiljainen mutta vallitseva enemmistö näyttää voimansa äänimäärällä, eikä tuollaisena järjettömänä, pitkänä sölkötyksenä, eihän tuollaista määrää tekstiä jaksa jumalauta kukaan lukea! Kaheleiden äänekkäillä vähemmistöillä on myös tapana sulkeutua omiin kupliinsa messuamaan toisilleen, ja siitä heille yleensä aiheutuu harhakuva että meitä samankaltaisesti ajattelevia on ihan vitusti, koska tässä meidän neljän hengen puumajakerhossakin kaikki on samaa mieltä.

Tolkun ihmiset. Te tiedätte keitä te olette. Minäkin tiedän. Tiedän myös missä te asutte, ja mitä söitte päivälliseksi. Saatan välillä nukkua teidän sängyissännekin, mutta ei takerruta nyt siihen. Me voitamme kyllä tämän kaheliryhmänsä sisäisestä vallasta sokaistuneen kaakattajan, ei syytä huoleen.

Ystävällisin terveisin,
Kim Jong-Un
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tolkun ihmiset. Te tiedätte keitä te olette. Minäkin tiedän. Tiedän myös missä te asutte, ja mitä söitte päivälliseksi. Saatan välillä nukkua teidän sängyissännekin, mutta ei takerruta nyt siihen.
Juuri tällaiseen pelolla johtamiseen ei ole tarvinnut kansanliikkeessämme turvautua! Mitä nyt joku innokas tukija on saattanut hieman fyysisempiin otteisiinkin turvautua, mutta sitäkin on käytetty vastuullisesti. Myös kannattajista kerättyä dataa käytetään vastuullisesti.

Kaheleiden äänekkäillä vähemmistöillä on myös tapana sulkeutua omiin kupliinsa messuamaan toisilleen, ja siitä heille yleensä aiheutuu harhakuva että meitä samankaltaisesti ajattelevia on ihan vitusti, koska tässä meidän neljän hengen puumajakerhossakin kaikki on samaa mieltä.
Tässäpä juuri esitätkin mallikkaan esimerkin aiemmin mainitsemastani äänestäjien demonisoinnista. Kiitos siitä! Toki mistään neljän hengen puumajakerhosta ei selvästikään ole ainakaan meidän kampanjassamme kyse. Muistutan, että ihan vielä ei kannata tuudittautua varmaan voittoon, mutta se on toki oma valintasi. Meille kelpaa myös nukahdus johtoasemassa.

Parhain terveisin,
aurora borealis
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juuri tällaiseen pelolla johtamiseen ei ole tarvinnut kansanliikkeessämme turvautua! Mitä nyt joku innokas tukija on saattanut hieman fyysisempiin otteisiinkin turvautua, mutta sitäkin on käytetty vastuullisesti. Myös kannattajista kerättyä dataa käytetään vastuullisesti.


Tässäpä juuri esitätkin mallikkaan esimerkin aiemmin mainitsemastani äänestäjien demonisoinnista. Kiitos siitä! Toki mistään neljän hengen puumajakerhosta ei selvästikään ole ainakaan meidän kampanjassamme kyse. Muistutan, että ihan vielä ei kannata tuudittautua varmaan voittoon, mutta se on toki oma valintasi. Meille kelpaa myös nukahdus johtoasemassa.

Parhain terveisin,
aurora borealis
Minä juon nyt kahvia.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Muista käskeä meitä muita syömään silakkaa.
Eiks se oo sit aprillipäivänä vasta? Vai vappuna? Eiku joulunahan se on, kun pääsiäispupu tulee niin sille sanotaan ”Syö silakkaa, juo kuravettä päälle!”
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Äänestysaikaa on jäljellä alle vuorokausi ja on aika nostaa tätä ketjua. Viime päivinä ero status quoa edustavan ehdokkaan ja muutosehdokkaan välillä on kutistunut kouralliseen ääniä. Moni varmaan rohkeasti unelmoi tulevaisuudesta, jossa viisinkertainen ei muutu muotoon kuusinkertainen erään "Mensa-kerholaisen" puheissa.

VIISINKERTAINEN VUODEN JATKOAIKALAINEN JA MENSA-KERHON JÄSEN
Mensa-kerholainen ja Viisinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen
olen voittaja ja viisinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen
Olen myös nelinkertainen, tai oikeastaan viisinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen
Mitä vitun demokratia-paskaa tää nyt on, minä päätin jo ajat sitten että minä voitin ja olen nykyään viisinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen! Ei sitä voi enää perua!

Muutetaan tuo haave yhdessä todellisuudeksi! Kasvavassa liikkeessämme on edelleen tilaa juuri Sinulle! Puoluetoveriani @Turha Kaukalo (kavereiden kesken Turhis) mukaillen itse olisin voittaessani vaalit yksinkertainen Vuoden jatkoaikalainen!

Br,
aurora borealis
 

Liitteet

  • aurora borealis.jpg
    aurora borealis.jpg
    347,2 KB · kertaa luettu: 57

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Äänestysaikaa on jäljellä alle vuorokausi ja on aika nostaa tätä ketjua. Viime päivinä ero status quoa edustavan ehdokkaan ja muutosehdokkaan välillä on kutistunut kouralliseen ääniä. Moni varmaan rohkeasti unelmoi tulevaisuudesta, jossa viisinkertainen ei muutu muotoon kuusinkertainen erään "Mensa-kerholaisen" puheissa.







Muutetaan tuo haave yhdessä todellisuudeksi! Kasvavassa liikkeessämme on edelleen tilaa juuri Sinulle! Puoluetoveriani @Turha Kaukalo (kavereiden kesken Turhis) mukaillen itse olisin voittaessani vaalit yksinkertainen Vuoden jatkoaikalainen!

Br,
aurora borealis
Ei hätää, minä päivitän tuon viisinkertaisen kuusinkertaiseksi vasta ensi vuonna. Olen jo julistautunut tämänkertaisen kisan voittajaksi ennen kuin se alkoikaan, joten siksi olen jo viisinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen. Tämä voi olla sinulle hieman liian korkeaa matematiikkaa, mutta ootas kun yritän kääntää tämän sun kahelikerhosi kielelle:

Four passes break any defence, five years continue timer is FASChild, stay out of the fucking kitchen if you stay out of the fucking kitchen!

Huomaan kyllä että siellä otetaan tämä kisa erittäin vakavasti, aina kun äänestys vajoaa kakkossivulle, se nostetaan jollain tämmösellä jargonilla ylös ja toivotaan ihmettä. Ei se mitään, niin minäkin tein viime vuonna kun näytti että valtavia maskeja käyttävä Sistis oli purjehtimassa jo voittoon, ja sehän toimi, tietenkin, koska minä tein sen.

Sulta taitaa nyt aika loppua, epätoivo ja kauhu paistaa kauas! Oisitte pistäneet kahelikerhonne rivit kuosiin aiemmin, niin tästä olisi voinut tulla jännempi kisa. Tietenkin minä olisin silti voittanut, minähän voitan aina ja kaiken ja ikuisesti!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Haistakaa nyt paska kaikki turhakkeet. Hyppään kohta monster truckin puikkoihin ja alan protestoimaan...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Beltran

Jäsen
Suosikkijoukkue
aleksander stubb
Karsintakierroksella annoin äänen kolmelle foorumilaiselle joista kaksi selviytyi finaaliin. Tuolloin perustelin ääneni mutta nyt en. Finaaliääneni saa @Iisoppi
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Koska kukaan ehdokkaista ei ole saanut vähintään 50 prosenttia annetuista äänistä, vaadin toista kierrosta TOP 2 kesken.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Koska kukaan ehdokkaista ei ole saanut vähintään 50 prosenttia annetuista äänistä, vaadin toista kierrosta TOP 2 kesken.
Mä vaadin koko pelleilyn hautaamista! Äänestäjiä on joku reilu 200. Eli joku hikinen promille yhteisöstä. Ei tämmönen mee läpi missään. Mä häpeen. Mä häpeen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Koska kukaan ehdokkaista ei ole saanut vähintään 50 prosenttia annetuista äänistä, vaadin toista kierrosta TOP 2 kesken.
Olet vaatimuksesi kanssa ytimessä!! Kampanjamme tiedostaa erittäin hyvin järjestelmän puutteellisuuden tässä asiassa ja tämän järjestelmän suosimisen itse asiassa taisi jo FASlapsikin tuossa ylempänä tunnustaa:

Oisitte pistäneet kahelikerhonne* rivit kuosiin aiemmin, niin tästä olisi voinut tulla jännempi kisa.
*tyylikkäiden komplimentin jakajien ja vastaanottajien kerhonne

Vaikka kaikki tietävätkin että tämä on pelkkää mediapeliä ja toisella kierroksella minä olisin voittanut, niin silti kehotan kaikkia äänestämään nimimerkkiä @aurora borealis .
Kiitos tuestasi!! Mikäli asetelmat olisivat toisin päin tukisin ilman muuta Sinua taistelussa faselilaisuutta vastaan! Jo pelkästään ylivoimainen johtosi tuossa tilanteessa vastaehdokastasi vastaan kategoriassa "Eniten perustettuja Pitäisikö seuran X palkata Juhani Tamminen päävalmentajaksi? -ketjuja" sinetöisi tukeni. Yhteisistä "Minne för livet" -kategorian peleistä palstan Kärppäosiossa ja muissa osioissakaan ei toki haittaa olisi vaakakupissa.

Br,
aurora borealis
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Odotuksieni mukaan kaikki ehdokkaani pääsivät finaaliin. Nyt seuraa se vaikein osuus. Pitkällisen harkinnan jälkeen annan ääneni:

@mikko600 ansiokasta ja ennen kaikkea tasokasta keskustelua jalkapallon puolella. Manchester Unitedin piilokannattaja vaikkei sitä myönnäkään. Ole Gunnar Solksjaerin fanikerhon puheenjohtaja ja futisvisojen ylivoimaisesti paras host. Onnea kisaan!
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kyllä mä ainakin kierrätyskeskuksen äänet tulen vaatimaan uudelleen laskentaan. Mahdollisesti myös änärin puolen, riippuen kierrätyskeskuksen tuloksista. Mitään omaa lehmää ei ole ojassa, haluan vaan kyseenalaistaa tällä performanssilla koko vaalit.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aijaijai, ääniä ropisee aina vaan lisää ja häviäjien ulina kasvaa samaa tahtia! Ei teille riitä mikään, ensin julistin itse itseni Vuoden Jatkoaikalaiseksi, ei kelvannut. Sitten jollain tämmösellä demokraattisella paskatavalla voitan taas, ei kelpaa sekään. Kohta varmaan vaaditte että vain ne saa äänestää jotka äänestää jotain muuta kuin minua, Tolkun Ihmiset haluatte keskitysleireille viedä ja mitä lie kaheleiden juttuja keksittekään!

TULI! ISO! JYTKY!!!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
FASlapsi jatkaa ykkösketjussa!! Keep rocking!! Hiiret (sijat 2-ynnä muut) jatkavat vinkumista kokoonpanon ulkopuolella -take my word!!
Nyt poju/tyttö pääs lopullisesti metsän laitaan, vitu vaan suoraan yhden suunnan lippu Pohjois-Koreaan! Tervemenoa, ei jäädä kaipaamaan!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
FASlapsi jatkaa ykkösketjussa!! Keep rocking!! Hiiret (sijat 2-ynnä muut) jatkavat vinkumista kokoonpanon ulkopuolella -take my word!!
Katsotaan tilannetta uudestaan aamulla -kun kampanjamme vaikutusvaltaisten tukijoiden aikaansaama äänivyöry " par excellence" on realisoitunut!! Br, AB
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös