Vuoden jatkoaikalainen 2013

  • 14 393
  • 81

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kiitos!

No niin, kiitosta vain kaikille, tuntuu hienolta saada kanssakirjoittajilta moinen tunnustus. Voitto tuli, niin ehkä pieni kiitospuhe voisi olla paikallaan.
Vielä kun on Suomen kenties tasokkain keskustelupalsta, niin on kunnia tulla valituksi sen vuoden kirjoittajaksi lukuisten kirjoittajien seasta. Kappas, minulle tuli ihailijapostia yksityisviestitse faneiltani... Kurkataanpa yksi viesti:

swaJ kirjoitti:
Moi Jaws! Oot mahtava, oon sun suurin fani ja et tiedä miten paljon ihannoin sua! Mietin, että saisinko nimikirjoituksen? Oot niiiiin paras!!!!

Kiitos swaJ! Pidän nimimerkistäsi. Voin lähettää sinulle nimimerkkini yksityisviestillä, saat päättää fonttikoon ja fontin. Voit tulostaa ja laittaa seinälle, jos siis tahdot. Yleensä jaan nimikirjoituksia vain, jos joku tunnistaa minut kadulla. Tähän asti kukaan ei ole tunnistanut. Kiitos viestistäsi, arvostan.

- - - Oli hauska, tiedän. Jatketaan! - - -

Voi olla, että jos scholl vielä palstalla vaikuttaisi, niin olisi voitto mennyt eri osoitteeseen. Positiivisen yllättynyt olen kuitenkin niistä kehuista, jotka osakseni nytkin sain. Palstaurani alkutaipaleella olin niin huono kirjoittaja, etten ikimaailmassa noilla näytöillä olisi ansainnut mitään palkintoa. Hienoa huomata, että olen sitten senkin edestä kehittynyt ja jo viime vuoden sain suoritettua uskottavalla tasolla. Hiukan tulee toki yhä mietittyä, että tuliko ääniä pelkän potentiaalin vai minkä perusteella, kun nähdäkseni palstalla olisi ollut niin monia muita hyviä vaihtoehtoja. Monilta kirjoittajilta olen ottanut oppia ja otan jatkossakin, koska haluan kehittyä. Tämän vuoden lupaan vetää entistäkin paremmin. Tulette takuulla näkemään, miten paljon rakastan urheilua ja millainen intohimo se minulle on. Aion jatkaa tyylilläni – monia se on ihastuttanut ja monia vihastuttanut, mutta sehän on yksinomaan hyvä asia. Toivottavasti jonain päivänä on tullut kehityttyä niin paljon, että voi sanoa tämän keskustelupalstan olleen hyvä kasvualusta. Täällä olen oppinut kirjoittamaan, en anna palaakaan siitä kakusta koulun äidinkielen opetukselle. Kaikella kunnioituksella toki, tarkoitus on ollut hyvä, mutta kovin ovat yrittäneet minutkin pilata – aion silti uida vastavirtaan.

Toivon mukaan olen myös tuonut tälle palstalle jotain hyvää tuon viime vuoden aikana. Avainsanat ovat mielikuvitus ja positiivisuus, koska ilman niitä tämä palsta olisi ankea paikka. Kehotan kaikkia ajattelemaan kanssani samalla tavalla. Ei tarvitse virnistää teennäisesti, jos ei huvita. Kun vituttaa, niin sen pitää myös näkyä, ja sitä arvostan – silti pienestä on turha valittaa. Positiivisuus tarttuu ja sitä on ollut ilo todistaa. KUBE oli isossa roolissa viime vuoden valloituksessani ja lienee suurimpia "tähtihetkiäni". Kenties vähän ihmettelen, että tämä palkinto tuli kohdalleni jo nyt – liekö sitä tullut sitten nuoltua palstatovereiden perseitä tai luotua ympärille iiiiiso kupla, joka odottaa puhkeamistaan – mutta yllätyksenä tämä todella tuli!

Palstan pahamaineisen nuorisokaartin edustajana olen luonnollisesti vielä untuvikko ja tulevaisuudestani en vielä tiedä paljoakaan. Olisi kuitenkin hienoa kirjoittaa tälle palstalle vielä mahdollisimman kauan – en panisi tosin pahakseni, jos saisin tästä harrastuksesta joskus myöhemmin rahaakin. Ihan vinkkinä vain, koska olen takuulla monien muiden palstanimimerkkien ohella esimerkiksi iltapäivälehtien verkkotoimitusten sunnuntaisuhareita parempi kirjoittaja jo nyt. Terveisiä, jos luette. Mihinkään en ole suureksi ihmetyksekseni vielä kelvannut – edes Jatkoajan toimitukseen lähettämääni tiedusteluun ei viitsitty vastata. En voi tietenkään pakottaa. Silti on sellainen kutina, että voisin olla ihan hyväkin kiinnitys jo tulevaisuutta ajatellen monelle medialle. Tänä vuonna aion kunnostautua vaikkapa blogin parissa yrittäen tuottaa siinä sivussa mahdollisimman laadukasta tekstiä tälle palstalle.

Joskus minua on haukuttu täällä ylimieliseksi, otan tuosta kritiikin vastaan ja tiedän myös aavistuksen verran olevani sitä, siis mitä palstaidentiteettiini tulee – arjessa olen ihan tavallinen räkänokkainen finninaama, joka luulee tietävänsä jostain jotain. Mutta jotain olen varmasti myös tehnyt oikein ja pieneen ylpeyteen lienee aihetta, jos kerran tällaisen tunnustuksen saa – ehkä rohkenen laittaa allekirjoituksekseni tuon tittelin, siitä älköön kukaan mieltänsä pahoittako. Iso kiitos kaikille! Seuraava on klisee, mutta ilman teitä en olisi sitä mitä olen.

Täydellinen en vielä ole, en ehkä edes paraskaan. Ei pahalla mut tahallaan, jonain päivänä olen näitä molempia.
 
Viimeksi muokattu:

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Onnittelut kunniamaininnasta! Seuraava kehityskohteesi voisi olla kauhallinen nöyryyttä :)

Kimmo Kuhta, rakas ketjukaverini, en minä aina tosissani ole! Pieni hassuttelu sallittakoon ja varmasti tiedätkin, että pilke silmäkulmassa tuota kirjoitin. Kauhallisen sijaan otan koko kattilallisen.

PS. Kiva allekirjoitus. ;) Niin tosin minullakin.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Kah, meikäläinenkin on saanut näköjään pari ääntä tässä "kisassa"!! Kiitosta vaan TQoFE & Tinke-80, jatketaan valitulla matalalla & asiallisella profiililla tänäkin vuonna...
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oho saatana, hopeeta! Tuntuupa suomalaiselta!

Minäkin haluan pitää puheen:

Krhm.

Kiitti.



---



Loppu.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Oho saatana, hopeeta! Tuntuupa suomalaiselta!

Minäkin haluan pitää puheen:

Krhm.

Kiitti.



---



Loppu.
Oh-hoh... hopea varmasti tuntuu suomalaiselta, mutta puheen pituus yllätti.
Eikö pelkkä "KRHM-mur-rur" olisi ollut enemmän suomalaista?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös