VORAMÄHST-perustamiskirja

  • 2 196
  • 9

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näin joulun tienoilla ajattelin kysyä ässäläisten mielipidettä eräästä järjestöasiasta. Koska Ässät ja HIFK ovat ns. "veljesseurat", rupesin miettimään ajatusta veljesjärjestöstä. Heillä on ÄTPPOMK, jonka toiminta-ajatus perustuu Pentti "Pena" Matikaisen suojelemiseen jne. Ajattelin että meilläkin voisi olla VORAMÄHST (Vellu on rosvo, Ati myös, älköömme heitä siis tönikö). Vaikkakin nämä persoonat eivät enää aktiivisesti vaikuta porilaisjoukkueen toimiin, ovat he silti järjestön arvoisia henkilöitä, ja suon heille mieluusti ÄTPPOMK:in kaltaisen yhteisön. VORAMÄHST toimisi ÄTTPOMK:in sisarjärjestönä, ja näin ollen saisi kaiken tukensa heiltä, vaikean hetken koettaessa. Olen asiasta kirjoittanut toveri JHagille, joka suhtautui asiaan perin myönteisesti. Jos tähän saadaan tarpeeksi ihmisiä mukaan, on perustaminen erittäin ajankohtaista.

Ystävällisin terveisin VH87
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mua ei vain pahemmin naurata nämä eri "klubit". Että sori, en ota osaa. Mielestäni IFK-touhukin on saanut liian isot mittakaavat siihen nähden kuinka "hauskaa" se on.
 

Järvi T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Detroit Red Wings Respect: Tps ja Kärpät
Joo oon ton arnoldin kans samaa mieltä. Ei kiinnosta.
 

TouchAndGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Arnold
Mua ei vain pahemmin naurata nämä eri "klubit". Että sori, en ota osaa. Mielestäni IFK-touhukin on saanut liian isot mittakaavat siihen nähden kuinka "hauskaa" se on.

Joo, samaa mieltä. Vielä kun ei ole mitään omaa keksitty niin aika torso "idea" jo syntyessään. Muuten olihan tämmenenkin jo olemassa
http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?threadid=18730&highlight=tami

Näkyy muuten Arnold olevan kunniajäsen, vaikkei häntä pahemmin naurata nämä eri "klubit". Ja tähän kohtaan jarilevosmainen-hymiö.

Hyvää joulua kaikille pata-sydämille!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti TouchAndGo
Näkyy muuten Arnold olevan kunniajäsen, vaikkei häntä pahemmin naurata nämä eri "klubit". Ja tähän kohtaan jarilevosmainen-hymiö.

Hyvää joulua kaikille pata-sydämille!



Niin no, olin tuolloin Tami-klubin syntymisen aikaa ollut pois koneelta, kunnes huomasin tuollaisen syntymän tapahtuneen. Tämä kyseinen jäsenyys tuohon em. klubiin tuli meikäläiselle itsellekin kuin salama kirkkaalta taivaalta. Kai sitä haksahdin, kun menin kiittelemään kunniajäsenyydestä, mutta kuten huomataan, ei siitä ole ollut pahemmin hyötyä mihinkään suuntaan. Tami-klubi taisi kuolla kupsahtaa samantien.

Hyvää Joulua sinullekkin TouchAndGo, ja päälle arnoldmainen hymiö.
 

lenno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Loistava idea Vh87. Jos sinä vain teet kotisivut yms VORAMÄHST:lle niin kyllä minä siihen mukaan voin tulla. Ilmoita vaan missä, koska ja miten siihen voi ´liittyä niin VORAMÄHST on yhden jäsenen rikkaampi.
 

Karl Benz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tottenham, vuorikauriit ja kiritykit
Aina hauskaa olla pittää

Levyraati-Njassan sanoin: huumorilla on yksi tärkeä ominaisuus, se joko toimii tai sitten ei...
Tähän klubiin en halua kuulua. HIFK:n Penailu oli aikanaan ihan hauskaakin, ei kuitenkaan niin ratkiriemukasta, että siitä kannattaisi tehdä halpa kopio.

Hyvää Joulua kuitenkin kaikille Ässämiehille ja naisille!
 

coupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄssätFc Porto
Viestin lähetti VH87
Näin joulun tienoilla ajattelin kysyä ässäläisten mielipidettä eräästä järjestöasiasta. Koska Ässät ja HIFK ovat ns. "veljesseurat", rupesin miettimään ajatusta veljesjärjestöstä. Heillä on ÄTPPOMK, jonka toiminta-ajatus perustuu Pentti "Pena" Matikaisen suojelemiseen jne. Ajattelin että meilläkin voisi olla VORAMÄHST (Vellu on rosvo, Ati myös, älköömme heitä siis tönikö). Vaikkakin nämä persoonat eivät enää aktiivisesti vaikuta porilaisjoukkueen toimiin, ovat he silti järjestön arvoisia henkilöitä, ja suon heille mieluusti ÄTPPOMK:in kaltaisen yhteisön. VORAMÄHST toimisi ÄTTPOMK:in sisarjärjestönä, ja näin ollen saisi kaiken tukensa heiltä, vaikean hetken koettaessa. Olen asiasta kirjoittanut toveri JHagille, joka suhtautui asiaan perin myönteisesti. Jos tähän saadaan tarpeeksi ihmisiä mukaan, on perustaminen erittäin ajankohtaista.

Ystävällisin terveisin VH87

Ihan hyvä idea sinänsä, mutta eikö olisi parempi tehdä pelkästään ketolasta tai heikkilästä, ei molemmista. No jos Vh87 tekee kotisivut niin kyllä minä tuohon tönimispaskaan menen mukaan.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti VH87
....Ajattelin että meilläkin voisi olla VORAMÄHST (Vellu on rosvo, Ati myös, älköömme heitä siis tönikö). Vaikkakin nämä persoonat eivät enää aktiivisesti vaikuta porilaisjoukkueen toimiin, ovat he silti järjestön arvoisia henkilöitä, ja suon heille mieluusti ÄTPPOMK:in kaltaisen yhteisön....Ystävällisin terveisin VH87

Voi ajatusten Tonava sinun juttusi. Hyvää yötä ja huomenta. Norkooliin sanon minä.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaipa tämä hanke sitten vajoaa underground-tasolle. Kaksi ihmistä tullut mukaan :)
Hyvät haukut tuli ainakin kerättyä :)

chat chat chat, sorry
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös