Volvo Ocean Race 2005-2006

  • 1 542
  • 1

zeizei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, TPS, Vaasan Sport
Ajattelin perustaa tälle maailmanympyripurjehdukselle oman ketjun, kun en tähän liittyvää ketjua ainakaan itse löytänyt. Kilpailuhan alkoi 12.11 Espanjasta Vigon kaupungista ja ensimmaisen legin voittaja, ABN AMRO ONE saapui maaliin 1.12 Kapkaupunkiin.

Tässä tilanne ensimmäinen legin jälkeen:

1. ABN AMRO ONE 11.5p
2. Brasil 10.5p
2. Ericsson Racing Team 10.5p
4. ABN AMRO TWO 9.5p
5. Sunergy and Friends 4.5p
6. Pirates of the Caribbean 3.5p
7. movistar 3.0p

Kilpailu jatkuu 2.1 Kapkaupungista ja seuraavassa määränpäässä Melbournessa joukkueiden pitäisi olla 16.1.

Kilpalussahan on yhteensä 9 osuutta, ja voittajajoukkueen pitäisi saapua maalin Göteborgiin 17.6.

En tiedä kuinka moni tätä kilpailua täällä seuraa, mutta olisi hauskaa, jos kilpailua seuraavat kirjoittasivat tänne kilpailun tapahtumista, kun Suomen media Nelosta lukuunottamatta ei tunnu noteeraavan tätä kilpailua.

Itse olen surannut kilpailua Volvo Ocean Racen virallisilta sivuilta ja vesille.fi sivustolta.

www.volvooceanrace.org Virallinen sivusto, sivustolla voi katsoa mm. videopätkiä kilpailusta.
www.marnet.fi Suomenkielistä juttua kilpailusta.
http://map.defoged.dk/VOR/ Seuraa veneiden liikkeitä kartalla.

Puolen tunnin Volvo Ocean Race ohjalma Neloselta lauantaisin klo.11.30.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Tänä aamuna tapahtui traaginen onnetomuus, kun ABN AMRO TWO:n miehistön jäsen Hans Horrevoets huuhtouti mereen.

Mies kuitenkin saatiin nostettua takaisin veneeseen, mutta elvytysyritykset eivät auttaneet ja Horrevoets menehtyi.

http://www.volvooceanrace.org/news/article/2006/may/mob/index.aspx

Surullinen tapahtuma, joka varmasti latistaa koko kilpailun fiiliksen. Vielä ei ole tietoa jatketaanko kilpailua vai keskeytetäänkö kisa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös