Voittaako Hifk mestaruuden poikkeuksellisen aikaan?

  • 3 154
  • 6

Koska Hifk voittaa seuraavan mestaruutensa?


  • Äänestäjiä
    108

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voittaako Hifk mestaruuden poikkeukselliseen aikaan?

Hifkin uuden toimitusjohtajan ja UTJ:n nimitysketjusta päätellen Pentti Matikainen on ollut suurin este Hifkin menestykselle. Jopa Petteri Sihvonen väläytteli kolumnissaan Hifkin palaavan "kilvoittelenaan Suomen mestaruuksista", mitä tämä sitten ikinä tarkoittaakaan? Tasaisen vauhdin taulukolla Hifk ottaisi seuraavan mestaruutensa 2013, mutta Penan ulostaminen ilmeisesti vaikuttaa radikaalisti sarjaan 1983-1998-2013?

Päivän kysymys onkin, kuinka paljon veikkaat tuon sarjan muuttuvan nyt kun Pena ei ole enää hämmentämässä?

Kakksoskysymyksenä voisin kysyä, kuka oli se suuri saatana 1983-1998 vuosien välissä, joka esti Hifkin menestyksen?
 
Viimeksi muokattu:

Anders

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kakksoskysymyksenä voisin kysyä, kuka oli se suuri saatana 1983-1998 vuosien välissä, joka esti Hifkin menestyksen?
Hjallis tietenkin, ainakin 90-luvun osalta.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Paha tässä on mitään vuosia arvailla, mutta tänä vuonna en usko sen vielä tapahtuvan. Seuraavien 5 vuoden aikana uskon HIFK:n olevan finaaleissa ainakin kahdesti ja myös voittavan ainakin yhden mestaruuden.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen optimisti. Kannu nousee keväällä 2009. Tänä keväänä jäädään pronssipeliin, joka voitetaan. Kukaan ei lintsaa matsista.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suomen mestari 2008 - HIFK?

Kyllä itse mieltäisin punaiset pedot todella vahvaksi mustaksi hevoseksi tänä vuonna. Karalahti-Lupachuck luutii ykköspakkiparina, Pentti vaikuttaa taustapiruna.. Kyllä tästä vielä hyvä tulee.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Ei toivottavasti ainakaan enää mun elinaikana. Edellinen (1998) oli jo sen verran vittumainen kokemus... Onneksi samaa kärsimystä ei tarvitse kokea kuin joka 15 vuosi ilmeisesti. Eli oisko 2013 seuraavan aika? Pitänee muuttaa ulkomaille tuon vuoden ajaksi...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös